• 1
  • 2
2022-07-28, 13:13
Medlem
volvo 240s avatar
Tjenare, jag undrar om någon har set något klipp där en dominatrix kommer i full mundering, högklackat läder/latex en stor strapon med mera men det blir inte osm hon tänkt sig. mannen/kvinnan/shemalen hon tänkt råförnedra vänder på rollerna och det blir hon som får det. Kanske bara knullad men gärna bunden och allmänt förnedrad. Ta av henne straponen och köra ner den halsen och baken på henne etc. Tycker att det borde finnas någonstans så frågar er alla kunniga FBare om ni sett detta och ja... länka gärna om ni vet var det finns Har jag felplacerat tråden så får mod gärna flytta den MVH Volvo
Citera
2022-07-30, 15:25
Medlem
volvo 240s avatar
Får bumpa denna lite, btw allt är ok utom nån jäkla scat Jag kan ju inte vara den enda i världen som tänkt på det här sceneariot så måste finnas nåt filmat
Citera
2022-08-01, 14:09
Medlem
volvo 240s avatar
Nej nu får vi försöka komma på något här! vad skulle det kunna heta på engelska tro, reversed femdom? Att inte något tyskt el japanskt bolag gjot nåt liknande. Där är de ju mästare på alla möjliga fetischer. kink.com är ju kreativa med..
Citera
2022-08-01, 23:30
Medlem
Kan säga att jag kolla runt lite snabbt redan när du postade första inlägget, eftersom jag också tyckte det lät intressant. Men det verkar helt enkelt inte finnas! Det närmsta man kom var klipp där "slaven" åtminstone fick stoppa kuken i dominan. Men då på hennes villkor för att hon trots allt ville ha lite kuk...
Antar att de som är intresserade av dominans är rätt "traditionella" i den bemärkelsen att det blir fel i tankebanorna om illusionen om dominans makt bryts... För en illusion är det ju, mannen är i verkligheten nästan alltid större och starkare och skulle ju bara kunna putta omkull bruden på hennes stillettklackar om han ville.
Citera
2022-08-07, 01:00
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Kan säga att jag kolla runt lite snabbt redan när du postade första inlägget, eftersom jag också tyckte det lät intressant. Men det verkar helt enkelt inte finnas! Det närmsta man kom var klipp där "slaven" åtminstone fick stoppa kuken i dominan. Men då på hennes villkor för att hon trots allt ville ha lite kuk...
Antar att de som är intresserade av dominans är rätt "traditionella" i den bemärkelsen att det blir fel i tankebanorna om illusionen om dominans makt bryts... För en illusion är det ju, mannen är i verkligheten nästan alltid större och starkare och skulle ju bara kunna putta omkull bruden på hennes stillettklackar om han ville.
Ajfan det var tråkigt at höra. Det är ju ingen femdom jag söker så nån illusion är det ju inte frågan om. Men vore oerhört intressant med en sådan brud bli förnedrad, piskad med sin egna piska och två-tre killar knullar henne sönder ohc samman och ja, knuffar omkull henne på sina stilettklackar Man tycker ju inte att det bara är vi två i hela världen som tycker det vore intressant. Någon porrfilmare med fantasi borde det väl finnas.
Citera
2022-08-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ajfan det var tråkigt at höra. Det är ju ingen femdom jag söker så nån illusion är det ju inte frågan om. Men vore oerhört intressant med en sådan brud bli förnedrad, piskad med sin egna piska och två-tre killar knullar henne sönder ohc samman och ja, knuffar omkull henne på sina stilettklackar Man tycker ju inte att det bara är vi två i hela världen som tycker det vore intressant. Någon porrfilmare med fantasi borde det väl finnas.

Jag tror du missförstod det jag skrev en smula. Det jag menar är att de som i vanliga fall gör S/M-filmer med dominor öht inte tänker i banorna att vända på rollerna. Det skulle kännas väldigt fel om man har inställningen att dominatrixen är boss. Typ kortslutning i sexualiteten...
Ett sådant initiativ måste nog isf komma från folk som redan från början gör filmer där tjejen blir dominerad. Och ja, det är nästan konstigt att ingen i de kretsarna tänkt tanken. Kanske det även där blir fel i tankeställningarna om tjejen från början ska föreställa hårt dominant?
Citera
2022-08-07, 02:49
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Jag tror du missförstod det jag skrev en smula. Det jag menar är att de som i vanliga fall gör S/M-filmer med dominor öht inte tänker i banorna att vända på rollerna. Det skulle kännas väldigt fel om man har inställningen att dominatrixen är boss. Typ kortslutning i sexualiteten...
Ett sådant initiativ måste nog isf komma från folk som redan från början gör filmer där tjejen blir dominerad. Och ja, det är nästan konstigt att ingen i de kretsarna tänkt tanken. Kanske det även där blir fel i tankeställningarna om tjejen från början ska föreställa hårt dominant?
Ja då är jag med hur du menar. Men ändå, de som spelar in S/M porr som typ e industri typ kink.com borde ju faktiskt kommit på det. Tyvärr är det säkert så att ingen jävel där hänger här och kan läsa svenska Untapped market helt klart. Tror de fick stänga ner pissing.com tyvärr men det här skulle ju ge inkomster och tjejjerna ddär är ju både förnedrande och förnedrade endel av dom iaf. Jag får ta och maila dom eller något
Citera
2022-08-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja då är jag med hur du menar. Men ändå, de som spelar in S/M porr som typ e industri typ kink.com borde ju faktiskt kommit på det. Tyvärr är det säkert så att ingen jävel där hänger här och kan läsa svenska Untapped market helt klart. Tror de fick stänga ner pissing.com tyvärr men det här skulle ju ge inkomster och tjejjerna ddär är ju både förnedrande och förnedrade endel av dom iaf. Jag får ta och maila dom eller något

Mmm, kan vara så enkelt att ingen kommit på det än. Kan mycket väl funka att tipsa kink.com eller någon sådan porrproducent!
Citera
2022-08-09, 21:31
Medlem
volvo 240s avatar
Ja det är ju nästan lite lustigt att man år 2022 inte kan hitta en viss typ av porr. Rule 34 el ngt är ju att finns något så finns det porr om det. Men jag får ta och maila dom helt enkelt!
Citera
2022-08-23, 18:57
Medlem
volvo 240s avatar
Fortf ingen som hittat något? Jag har försökt endel. Japanerna kanske har kommit på det men men. Hur svårt kan det vara att ta en tjej som gjort både spänna på ille med strapon och förnedra honom etc och filmer där hon själv blir förnedringsknullad och göra en där hon som diminatrix blir dominerad etc. Skulle ju kunna använda hennes egna förnedringsfraser mot henne med typ.
Citera
2022-10-24, 23:28
Medlem
volvo 240s avatar
Fortfarande ingen som hittat något? En domina som blir lite överaskad när typ fyra killar gangbangar och förnedrar henne. Kör ner hennes strapon i hennes hals tex
Citera
2022-10-25, 22:07
Medlem
grekkoz1s avatar
Är det verkligen en bragd att överrumpla en Domina, i en kontrollerad scen, för att brutalisera henne - just för sakens skull. En nischad bragd.
Jag tänker mig att ett fotbollslag i korpennivå med nedsatt syn, inga grova synfel utan bara lite olika tryck ger sig på ett annat lag med grav funktionsnedsättning och höga motoriska svårigheter.
Resultatet blir ju väntat, men vill man verkligen se det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in