2022-07-28, 07:37
Avslutad
23-åriga Hanna fr. Malmö har sedan hon var 19 år gammal jobbat som porrskådis.
I podcasten "Lyssna tjejer" berättar hon om yrket, gränser, industrin och porrskadade killar.
https://podtail.com/en/podcast/lyssna-tjejer/47-sa-ar-det-att-jobba-som-porrskadis/

Hanna älskar sitt jobb som porrskådis och förklarar att det inte var förrän pandemin satte greppet om omvärlden som hon gick in i industrin till hundra procent, Hanna gör "double penetration, anal, foursome, trekanter, cream pies" Allt möjligt. Så länge det är lagligt. Det är vad du gillar, go for it!

https://nyheter24.se/nyheter/1046996-hanna-jobbar-som-porrskadis-killar-ar-helt-rubbade-i-huvudet
Citat:
Hanna förklarar att det har att göra med att hon är "översexuell".
Och hennes behov av sex lönar sig beroende på hur aktiv hon är.
Hanna tjänar ungefär 20 000 kronor i månaden som porrskådis.

Vem är då denna porragerande Hanna 23år?
Är Hanna en förebild för den kommande generationen för kamerakåta personer?
Citera
2022-07-28, 08:03
Medlem
TheGretaResets avatar
Hanna har naturligtvis bara dåliga erfarenheter av män. Man vet ju precis hur dessa bakgrunder ser ut. Trasiga familjer, tidig sexualdebut.

Hur skadat gods (och antagligen dum) ser på omvärlden är helt ointressant.

Ta den i tvåan för att köpa saker som inte har något bestående värde?

Efter att skrivit det ovan läste jag länken:

Hanna berättar att hon strax efter att hon och hennes partner valde att ha en öppen relation, bestämde sig för att bjuda hem en kille till hennes lägenhet.

– Men där blev det att han totalt misshandlade sönder mig, våldtog mig, snodde alla mina saker och gick. Hade det inte varit för min granne och att det var lyhört i lägenheten så skulle han säkerligen ha mördat mig. Därför har jag den regeln nu, att jag vill vara hundra procent säker på dig innan jag träffar dig.
Senast redigerad av TheGretaReset 2022-07-28 kl. 08:07.
Citera
2022-07-28, 08:07
Medlem
Melange5738s avatar
Säkert en nyttig ögonöppnare för unga tjejer som tror att man tjänar 100k i månaden på att puta med läpparna på Instagram.
Citera
2022-07-28, 08:17
Medlem
VoktorDodkas avatar
Tjänar hon 20000:- i månaden lär hon vara världens sämst betalda porrskådis som "gör allt som är lagligt", förhoppningsvis mörkar hon den större delen pga skatteverket.
Citera
2022-07-28, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Tjänar hon 20000:- i månaden lär hon vara världens sämst betalda porrskådis som "gör allt som är lagligt", förhoppningsvis mörkar hon den större delen pga skatteverket.

Tänkte samma 20 tusen inte mer?
Troligen dimridå i en smutsig, trashig bransch, inget att skryta om precis på äldre dar i soffan.
Citera
2022-07-28, 08:50
Medlem
Kan någon lägga upp ett smakprov?
Citera
2022-07-28, 09:15
Medlem
Vackert värre.

”– När de från "Suicide girls" hörde av sig till mig så frågade jag honom vad han skulle tycka om jag började med porr. Han bara 'vadå då?', så jag förklarade för honom och han gick in direkt och läste på hemsidan. Han kollade upp företaget och allt och när han såg att allt stämde så sa han 'ja okej, gör det. Jag bestämmer inte över din kropp, vill du göra det så gör du det'.”

Stabila, omtänksamma relationer.

Nä, men det här blir väl bra, Tycker hon skall få lite uppmuntrande ord och ryggdunkningar också;

”Modigt”, ”starkt”, hon kommer säkert hitta en bra plats i livet.
Citera
2022-07-28, 09:23
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:

Man måste ju ta hänsyn till hur många timmar hon arbetar varje månad.

5.000 kr per timme? 10.000 kr per timme? Det är inte dåligt!
Citera
2022-07-28, 09:29
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Vackert värre.

”– När de från "Suicide girls" hörde av sig till mig så frågade jag honom vad han skulle tycka om jag började med porr. Han bara 'vadå då?', så jag förklarade för honom och han gick in direkt och läste på hemsidan. Han kollade upp företaget och allt och när han såg att allt stämde så sa han 'ja okej, gör det. Jag bestämmer inte över din kropp, vill du göra det så gör du det'.”

Stabila, omtänksamma relationer.

Nä, men det här blir väl bra, Tycker hon skall få lite uppmuntrande ord och ryggdunkningar också;

”Modigt”, ”starkt”, hon kommer säkert hitta en bra plats i livet.

"Artikeln är en betald inlaga från tankesmedjan Influera & Inspirera. Jossan är en fiktiv karaktär."

EDIT: Eller nån annan tankesmedja eller påverkande enhet eller NGO.
Senast redigerad av busy-signal 2022-07-28 kl. 09:33.
Citera
2022-07-28, 09:50
Moderator
T-80Us avatar
Citat:

Knappast. Det är ytterst få porrskådisar som blir välbetalda, ännu färre som blir rika på riktigt.
Citera
2022-07-28, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Säkert en nyttig ögonöppnare för unga tjejer som tror att man tjänar 100k i månaden på att puta med läpparna på Instagram.

Det går att tjäna 100k i månaden om man tillhör "eliten", vanliga tjejer får inte 100k. Det är snarare så att ett par av dessa tjejer är Messi eller Ronaldo av rumpskak och får betalt därefter, men majoriteten är korpen och tjänar inte tillräckligt för att sluta på Konsum.

Det är en klen tröst att det föds nya idioter som betalar, men det föds också nya idioter som urvattnar branschen med billigare och mer dekadent skit, bokstavligt talat. Det är inte en ond cirkel, det är en nedåtgående spiral mot avgrunden.
Citera
2022-07-28, 09:57
Medlem
fittslems avatar
Citat:

Det finns överflöd av kvinnor som kan tänka sig att sexa framför kamera och få betalt. Det finns mycket pengar att tjäna men du måste ha tallang och se bra ut också.

Att hon inte tjänar så bra är väl för att hon helt enkelt bara på sin höjd är medioker.

Det här är dessutom ingen branch där kvinnorna kan klaga. Männen tjänar i porrindustrin väldigt mycket lägre.

Tycker denna utveckling där kvinnor börjar porra på offentligt är trevligt. Dom är raka motsatsen från feministerna tidigare som skulle utbilda alla män att porr är fel, du ska icke köpa sex och ska du titta på porr så är det enbart feminist certifierad porr som gäller, gärna där mannen blir påpucklad av en stor plastleksak.

Men hon belyser ämnet "porrskadade män". Där tror jag hon behöver vakna upp lite och se vilken branch hon arbetar i. Lite som att klaga på en hammare om man är snickare.
Senast redigerad av fittslem 2022-07-28 kl. 10:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in