2022-07-28, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Vackert värre.

”– När de från "Suicide girls" hörde av sig till mig så frågade jag honom vad han skulle tycka om jag började med porr.
Är det en sån fråga som man inte kan svara rätt på?

Citat:
Stabila, omtänksamma relationer.
Japp, en sån fråga man inte kan svara rätt på som "ser jag tjock ut i den här?"

Citat:
Nä, men det här blir väl bra, Tycker hon skall få lite uppmuntrande ord och ryggdunkningar också;
Hade uppmuntran och ryggdunkningar uteblivit hade det blivit hus i helvete för att "det är förtryck".

Citat:
”Modigt”, ”starkt”, hon kommer säkert hitta en bra plats i livet.
Med den moderna feminismen ska alla kvinnor hamna på en bra plats i livet oavsett vad de gör och gör de inte det är patriarkatets fel och samhället måste krossas.
Citera
2022-07-28, 10:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
23-åriga Hanna fr. Malmö har sedan hon var 19 år gammal jobbat som porrskådis.
I podcasten "Lyssna tjejer" berättar hon om yrket, gränser, industrin och porrskadade killar.
https://podtail.com/en/podcast/lyssna-tjejer/47-sa-ar-det-att-jobba-som-porrskadis/

Hanna älskar sitt jobb som porrskådis och förklarar att det inte var förrän pandemin satte greppet om omvärlden som hon gick in i industrin till hundra procent, Hanna gör "double penetration, anal, foursome, trekanter, cream pies" Allt möjligt. Så länge det är lagligt. Det är vad du gillar, go for it!

https://nyheter24.se/nyheter/1046996-hanna-jobbar-som-porrskadis-killar-ar-helt-rubbade-i-huvudet

Vem är då denna porragerande Hanna 23år?
Är Hanna en förebild för den kommande generationen för kamerakåta personer?
Hah, tjänar hon bara 20.000 kr i månaden? Då kan hon ju inte vara så bra porraktris.
Citera
2022-07-28, 10:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hah, tjänar hon bara 20.000 kr i månaden? Då kan hon ju inte vara så bra porraktris.

och helst då Hanna gick in i porrindustrin till hundra procent, och gör "double penetration,
anal, foursome, trekanter, cream pies" allt möjligt, för dessa slantar i månaden.
Citera
2022-07-28, 10:45
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Står att hon är en "plus size model", kanske inte är lika mycket pengar i det.
Eller så är dessa 20k kr de pengar som hon skattar för.
Citera
2022-07-28, 11:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Står att hon är en "plus size model", kanske inte är lika mycket pengar i det.
Eller så är dessa 20k kr de pengar som hon skattar för.
Ja, eller så kanske hon inte jobbar så många timmar i månaden.
Citera
2022-07-28, 11:30
Medlem
Kan vi hitta genen som gör kvinnor översexuella och få med det i nästa vaccin så skulle vi ha fred på jorden, inga våldtäkter, ingen kriminalitet, etc.

Hanna borde undersökas.
Citera
2022-07-28, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Står att hon är en "plus size model",

Men urrk. Ja då är nog 20 tuss vad hon får ihop på att "göra allt".
Citera
2022-07-28, 11:41
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Kan vi hitta genen som gör kvinnor översexuella och få med det i nästa vaccin så skulle vi ha fred på jorden, inga våldtäkter, ingen kriminalitet, etc.

Hanna borde undersökas.

Men vi skulle ha ett gäng utbrända gubbar också som är sambos med dessa kvinnor.
Citera
2022-07-28, 11:42
Medlem
aquaman1s avatar
Med ”porrskådis” verkar man alltså mena att hon har ett OF-konto?
Citera
2022-07-28, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Men vi skulle ha ett gäng utbrända gubbar också som är sambos med dessa kvinnor.

Om ständig tillgång till sex vore ett faktum så skulle inte det vara nödvändigt. Finns svartsjuka i ett samhälle där du bara kan vända kuken mot en annan kvinna ifall du känner dig undervärderad?
Citera
2022-07-28, 11:49
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Om ständig tillgång till sex vore ett faktum så skulle inte det vara nödvändigt. Finns svartsjuka i ett samhälle där du bara kan vända kuken mot en annan kvinna ifall du känner dig undervärderad?

Nä fyfan. Har hittat min drömkvinna. Sånt hade jag inte pallat med.
Citera
2022-07-28, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Nä fyfan. Har hittat min drömkvinna. Sånt hade jag inte pallat med.

Samma här. Men om det rådde inflation på fitta så som det gör på kuk så hade nog de flesta kvinnorna fått sadla om till att bli ”drömkvinnor”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in