Citat:
Ursprungligen postat av
grungewhore
Många av bokhandlarna, t ex Akademibokhandeln, pushar den här typen av böcker för de tror de är relevanta. Samma med bibliotek. De flesta bibliotekarier är woke.
Men det finns ju mängder med böcker som inte är så, som vem som helst kan läsa. Kobo Abe, Brett Easton Ellis, Hans Gunnarsson, Haruki Murakami o s v
Märkt samma sak på min lokala bibbla, bara sojamänniskor som jobbar där. De hatar mig för jag pratar om det jag alltid babblar om på Flashback, har pratat med dem individuellt att de måste börja ta sitt ansvar i samhället och prata om problemen så frågade jag när typ alla var samlade så sa en av mupparna ”nej det har inte kommit upp” som om de bara skulle vänta på att någon annan ska ta upp ämnet liksom jävla nollor. Jag säger ju att det är individens egna ansvar men de är undfallna syltryggar som inte bryr sig.
Alla böcker de har som skyltexemplar är globalistböcker typ Fredrik Reinfeldt osv. usch! Samt massa trans-skit för barn och ungdomar.
Frågade bibliotekarien om hon visste om att socialen i byn låtit en pedofil vara gift med ett barn hon sa jättejättetyst ”mmm” och var så rädd och illa berörd så man hörde gråten i rösten. Hennes son har jobbat på socialen här, samma med de som jobbar där batikhäxor som väger 150kg och rosa pojkfrilla.
Hatar mig är kanske fel ord men känns som de inte gillar mig men är för undfallna för att visa det.