• 6
  • 7
2022-08-13, 22:06
Medlem
Ursäkta…må hända att jag är underbegåvad…men vad menas med white trash?
Citat:
Ursprungligen postat av Artan7171
Det var en KTM 250
NYL008

Citat:
Ursprungligen postat av Kungkul
Haha snacka om felinformerad och tro på allt. Troligtvis någon som är sur eller avundsjuk på denna familj med tanke på din kommentar

Citat:
Ursprungligen postat av clue
OT men detta är bland det mest sanningsenliga som har skrivits på flashback. Tack för detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Skitsnack. Linda inte in detta i mysfiltar nu. Tur att han inte körde på någon.
Nu fick han istället plikta med sitt egna liv istället.
Har fått uppgifter om att det är en riktigt White trash familj som gjorde livet surt för många tydligen.
Citera
2022-08-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storatuttar666
Ursäkta…må hända att jag är underbegåvad…men vad menas med white trash?

Helt ok fråga, inte alla som vet eller orkar googla. Jag citerar från slangopedia

Citat:
WT
En förkortning av "White trash", dvs en person som är litet sunkig på ett fattigt, alternativt lantligt/bonnigt sätt.

En äkta WT-kille brukar stolt bära t-shirts med hårdrocksmotiv/sunkig jeansväst, hockeyfrilla/crew-cut, tribaltatueringar och en rejäl prilla lösbakat grovsnus under läppen, medan WT-tjejer ofta har superblonderat hår, ett hittepå namn såsom Tindra, Zandra, eller Chandielle (Varför heta Eva-Lena om man inte behöver?) samt brukar ha en förkärlek till att döpa sina många barn (Som dom har med flera olika pappor) till namn som "Kevin", "Yasmine" och "Liam".

Kan tillägga att epa/a-traktorer, cross-motorcyklar och mopedbilar är väldigt förekommande inom WT sfären.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in