2022-07-27, 12:06
Medlem
Alltid nr jag slr p radion och jingeln kommer s sger rsten alltid "Star FM STOCKHOLM" r det inte en aning mrkligt nr man lyssnar p stationen frn en Uppsalafrekvens?
Citera
2022-07-27, 15:47
Medlem
Huvudleds avatar
Det r inget tillflligt fel bara? En period fick jag in en annan stads radio (ca 10 mil bort) ven om jag lyssnade p min stads frekvens. Eller s orkar de inte gra mer n en jingel. Det kanske r samma som snds i hela Sverige?
Citera
2022-07-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudled
Det r inget tillflligt fel bara? En period fick jag in en annan stads radio (ca 10 mil bort) ven om jag lyssnade p min stads frekvens. Eller s orkar de inte gra mer n en jingel. Det kanske r samma som snds i hela Sverige?

Nu har dom sagt Stockholm flera dagar s borde inte vara ngot fel. Men det r nog som du sger att dom inte orkar att satsa mer p det lokala utan bara utgr frn Stockholm. Radioreklamen idag verkar ju vara nationell n lokal som frr dessutom.
Citera
2022-09-08, 14:59
Medlem
Skarp-Eriks avatar
Det som r b-igt med star fm uppsala/stockholm r att det r samma ltar alltid samma ltar lt oss sga att tex queen eller bowie spelas d r det alltid samma lt det gller alla artister eller band kanske har varje grupp eller artist 100 ltar i genomsnitt men alltid samma ltar spelas trist plus man fr aldrig hra u.k. alan parson project hendrix rush sparks t-rex stones beatles boston elvis pink floyd lol alltid samma skitlt we dont need no education det finns s mycket bra ltar med dem samma med queen alltid bohemian rhapsody eller we are the champions tnk om man skulle f hra seven seas of rhye d skulle man vl bli frvnad david bowie alltid lets dance p sin hjd heroes bowie som har s mycket bra ltar.
Senast redigerad av Skarp-Erik 2022-09-08 kl. 15:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in