2022-07-26, 20:21
Medlem
UE tråden för umeå är ganska seg så här är några tips:
Gamla slakteriet på teg, lätt att känna igen eftersom att de är de gamla tegelbyggnaderna framför engelska skolan.
Citera
2022-07-28, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unta
UE tråden för umeå är ganska seg så här är några tips:
Gamla slakteriet på teg, lätt att känna igen eftersom att de är de gamla tegelbyggnaderna framför engelska skolan.

Slakteri. Fy fan så häftigt! Och läskigt. Detta skulle iaf inte jag våga ensam…
Citera
2022-07-28, 08:24
Medlem
nej de lugnt de vart ju kontorn byggnad sen men skulle endå inte rekomendera att gå in dit ensam eftersom att emos brukar hänga där
Citera
2022-10-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unta
nej de lugnt de vart ju kontorn byggnad sen men skulle endå inte rekomendera att gå in dit ensam eftersom att emos brukar hänga där

Oh shit slakteri-emos är ganska skrämmande så det är bäst att hålla någon i handen i dessa trakter.
Citera
2024-08-03, 19:15
Medlem
Vad är det bästa sättet stt ta sig in på då?
Citera
2025-10-25, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackannnnn
Vad är det bästa sättet stt ta sig in på då?
Finns en väg in
Citera
2025-10-26, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skepplzy
Finns en väg in
Yep, porten längst till höger var öppen sist jag var där. Den kanske fortfarande är öppen.
Citera
2025-10-26, 02:11
Medlem
Citat:
Yep, porten längst till höger var öppen sist jag var där. Den kanske fortfarande är öppen.
Dörrarna i varsin ände var öppna nu ikväll. Finns dessutom en tågtunnel som är övergiven utanför Vännäs. Tror den var från kalla kriget, värt att kolla på!
Citera
2025-10-26, 02:25
Medlem
Citat:
Kollade btw på det där huset utanför villanäs du snackade om i nån tråd. Var lite coolt ställe
Citera
2025-10-27, 17:33
Medlem
Citat:
Dörrarna i varsin ände var öppna nu ikväll. Finns dessutom en tågtunnel som är övergiven utanför Vännäs. Tror den var från kalla kriget, värt att kolla på!
Ja den där vid tväråbäck väl? Aldrig varit där men vet exakt vart det ligger.
Citera
2025-10-27, 17:34
Medlem
Citat:
Kollade btw på det där huset utanför villanäs du snackade om i nån tråd. Var lite coolt ställe
Ja det är ett ganska bra ställe men slakteriet är ju mycket bättre. Finns ju dock inte så många coola ställen kring umeå så man kan inte vara så kräsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in