2023-07-17, 11:06
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vet inte om jag tycker synd om honom, snarare alla barn som drabbas av Is@bella som biomorsa eller styvmor😬
Hur V är funtad övergår mitt förstånd.

Hade V barn redan? Jag börjar glömma det här fallet nu. Ja, då är det verkligen synd om de ungarna... Soc borde ha insyn i den familjen, hoppas de har det.

I verkar ha något som lockar män, och får dem att nästan slita ihjäl sig för hennes skull, något som vi kvinnor inte kan se. Det är så ibland - har haft några sådana fall i min omgivning också. (Även om det inte gått så långt som till avlidna barn.)
Citera
2023-07-17, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hade V barn redan? Jag börjar glömma det här fallet nu. Ja, då är det verkligen synd om de ungarna... Soc borde ha insyn i den familjen, hoppas de har det.

I verkar ha något som lockar män, och får dem att nästan slita ihjäl sig för hennes skull, något som vi kvinnor inte kan se. Det är så ibland - har haft några sådana fall i min omgivning också. (Även om det inte gått så långt som till avlidna barn.)
Ja, han hade barn. Dom var på lekdejt med 1 barn var, åt våfflor om jag inte minns fel, sen lekte I helyllemamma och lagade pannkakor till Vs barn när hon sov där.
Riktigt smutsig historia. Kommer det ett nytt "kärleksbarn" tro? Har för mig att V inte var så förtjust i tanken på en stor barnfamilj. Det kanske har löst sig till det bästa nu, om hennes grabbar får vara med sin pappa?
Någon med insyn får gärna berätta.
Citera
2023-07-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ja, han hade barn. Dom var på lekdejt med 1 barn var, åt våfflor om jag inte minns fel, sen lekte I helyllemamma och lagade pannkakor till Vs barn när hon sov där.
Riktigt smutsig historia. Kommer det ett nytt "kärleksbarn" tro? Har för mig att V inte var så förtjust i tanken på en stor barnfamilj. Det kanske har löst sig till det bästa nu, om hennes grabbar får vara med sin pappa?
Någon med insyn får gärna berätta.

Väntar också på ett ”kärleksbarn” faktiskt , skulle inte förvåna mig ett dugg!
Grabbarna är och har varit med sin pappa på heltid sen förra sommaren🙌
Citera
2023-07-18, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av que-chucha
Väntar också på ett ”kärleksbarn” faktiskt , skulle inte förvåna mig ett dugg!
Grabbarna är och har varit med sin pappa på heltid sen förra sommaren🙌
Det fetade hoppas jag verkligen, det andra önskar jag aldrig sker. Hon behöver jobba med sig själv.
Citera
2023-07-18, 21:33
Medlem
Citat:
Det fetade hoppas jag verkligen, det andra önskar jag aldrig sker. Hon behöver jobba med sig själv.

Det är nog många som önskar .. men med henne skulle ingenting förvåna mig ett ända någe!
Konstigt att dom inte gift sig ännu 🫣
Men flytta ihop har dom ju gjort för ett tag sen 🥳
Citera
2023-07-18, 21:57
Medlem
Lyssnat på rättegången på Youtube och grabbarnas pappa Robin verkar vara en helt fantastisk person! Tack och lov att dom har honom.
Citera
2023-07-19, 01:09
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massingsknopp
Lyssnat på rättegången på Youtube och grabbarnas pappa Robin verkar vara en helt fantastisk person! Tack och lov att dom har honom.
Har också lyssnat och Robin är den enda som verkar normal.
Hur Isabella kan sitta och sucka och svara på frågor totalt känslolöst övergår mitt förstånd. Hennes dotter är död och hon svarar monotont och framstår som en vidrig människa. Stackars barn att ha en sådan mamma.
Både Victor och Johan framstår som riktiga mesar.
Citera
2023-07-19, 01:13
Medlem
Conjurings avatar
Vem var det som misshandlade spädbarnet till döds?
Citera
2023-07-19, 01:19
Medlem
Den skyldige får leva med saken,friad eller inte. Historien om hunden tror jag inte ett skit på,köpte rätten den storyn tillslut? Gällande tjejen som diskuteras är hon förmodligen någon typ av psyko men vild i sängen och sådant trollbinder vissa snubbar och gör dom till lobotomerade tofflar som lyder minsta vink och säljer sig som små horor.
Citera
2023-07-19, 01:24
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Den skyldige får leva med saken,friad eller inte. Historien om hunden tror jag inte ett skit på,köpte rätten den storyn tillslut? Gällande tjejen som diskuteras är hon förmodligen någon typ av psyko men vild i sängen och sådant trollbinder vissa snubbar och gör dom till lobotomerade tofflar som lyder minsta vink och säljer sig som små horor.
Efter att ha lyssnat på rättegången så tror jag inte heller ett skit på hundhistorien. Flickan hade alldeles för omfattande skador i hjärnan för att det skulle vara möjligt
Citera
2023-07-19, 12:42
Medlem
Citat:

Det stämmer att dom bor stadigvarande hos fadern.
Har uppfattat det som att dom har sporadiskt umgänge med modern.

Eftersom någon skrev om soc så kan jag även tillägga att socialtjänsten inte är inblandad över huvud taget dom verkade bara intresserade av att göra allt dom var tvungna och sen stänga ärendet så fort dom kunde.

Detta har jag dock bara fått höra på omvägar men av ganska säkra källor ska tilläggas.
Citera
2023-07-19, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Efter att ha lyssnat på rättegången så tror jag inte heller ett skit på hundhistorien. Flickan hade alldeles för omfattande skador i hjärnan för att det skulle vara möjligt

Personligen tror jag mer på Hypoxi.
Om L inte hade varit vaken så hade detta troligen upptäckts timmar senare när han vaknat och hade då klassats som plötslig spädbarnsdöd då det inte hade uppstått några blödningar om man inte fått igång bebisen igen.

Jag kan tänka mig att hunden legat på eller intill flickan just då men mer troligt att detta skett pga att markera att något är fel och ge värme. Precis som hundar kan göra.

L har dock sett hunden ligga på bebisen och drar därför den slutsatsen då det är det enda som känns troligt i hans värld(?).

Min teori grundar sig i det expertvittnen berättat, tillsammans med vetskapen om att R och I var påväg att förlora sin minsta son hemma i deras hem, utan att man kunde finna orsaken till detta, när han var någon/några månad/er.
Jag tror Junie råkade ut för samma sak som sin storebror i nästan samma ålder.
Detta är som sagt bara min, inte allt för långsökta, teori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in