2023-03-03, 14:05
Medlem
Crimphris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumanjii
Frikänd!

https://www.domstol.se/nykopings-tingsratt/nyheter/2023/03/man-frikanns-fran-att-ha-skakat-barn-till-dods/

Inte oväntat.
Grattis Lukas.
Må du få ro att bearbeta din förlust.
Citera
2023-03-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coryputman
Rättvisa

Verkligen! Lär ju mest troligt överklagas av åklagaren men fyfan vad härligt!
Citera
2023-03-03, 14:06
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Frikänd!

https://www.domstol.se/nykopings-tingsratt/nyheter/2023/03/man-frikanns-fran-att-ha-skakat-barn-till-dods/

Var väntat! Skönt för Lukas, hoppas han kan få ro att sörja nu.
Citera
2023-03-03, 14:07
Medlem
Citat:
Frikänd!

Glädjande!! Nu hoppas jag att Lucas får bearbeta allt som varit. Jag hoppas på ett bra liv till Lucas och grabbarna.
Citera
2023-03-03, 14:07
Medlem
Vallasands avatar
Grattis, Lukas. Om du läser detta skall du veta att vi är många som är på din sida i det hela. Jag, och säkert många med mig, hoppas att du kan, på det sätt det är möjligt, nu fortsätta ditt liv.
Citera
2023-03-03, 14:08
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Verkligen! Lär ju mest troligt överklagas av åklagaren men fyfan vad härligt!

Inte säkert hon gör, lät ju lite från de som var på rättegången att hon inte hade på fötter att väcka åtal från början anser jag. Vi får hoppas inte men jag tror inte på någon annan dom i hovrätten heller.
Citera
2023-03-03, 14:09
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av que-chucha
Jag är mycket väl medveten om vad glåpord är, och jag är mycket väl medveten om att jag använde glåpord tillbaka till dig.
Så fort någon uttrycker sig om Lukas som inte är negativt , eller om det är negativ mot Isabella, så är man ”mupp”, ”idiot”, ”sjuk i huvudet” har en ”söndercurlad unge”, ”vidriga människa ” eller varför inte ”oduglig som mamma”..
The list goes on..
Länka för det mesta av det där är från din fantasi.

Citat:
Hur fan ska jag veta om hans ”goda egenskaper” om jag inte ens känner honom?
Jag har beskrivit min uppfattning om honom i rätten, vad jag såg och vad jag hörde. Vad jag läst mig till.
Bara för att man inte delar samma uppfattning som dig så har man ett ”vurm över honom” för att citera dig själv.
Ett sådant ”vurm” - ett ensidigt, överdrivet intresse, iver och dyrkan - är bara du som visar och skriver om i precis alla inlägg, fast gentemot Isabella såklart.
Den ända du inte har hatat på i alla dina inlägg i detta ämne är Johan , är det för att han inte är pappa kanske ?
Det kan vara så att du inte läser vad majoriteten i den här tråden skriver , för jag ser inte speciellt många inlägg som delar din uppfattning 🤦🏻‍♀️
Jag säger att du tillskriver honom goda egenskaper det innebär att du inte behöver veta någonting av honom utan läser in det du vill att han ska vara.
Om du läser mina inlägg så ser du att det finns både kritik mot Bella och försvar för era rabiata anklagelser och tokigheter.
Men du verkar ju inte kunna läsa så jag förstår att du nöjer dig med att tillskriva mig saker också.
Jag har inte hatat på Robin heller och skälet till att jag inte kritiserat Johan är att det inte finns något att kritisera.
Mycket enkelt.
Du kanske är fixerad vid hur många som delar din uppfattning.
Du verkar ju bilda dig en uppfattning enbart för att folk ska dela och hålla med
Inget självständigt tänkande alls.
Jag bildar mig självständiga uppfattningar och behöver ingen hejaklack så du kan sluta med det argumentet nu eftersom det ändå bara är patetiskt.
Citera
Medlem
WallabeJoys avatar
Nu kan han också söka ersättning för de 7 månader han suttit oskyldigt häktat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Inte säkert hon gör, lät ju lite från de som var på rättegången att hon inte hade på fötter att väcka åtal från början anser jag. Vi får hoppas inte men jag tror inte på någon annan dom i hovrätten heller.

Sant. Beror lite på hur stort ego hon har och hur stolt hon är som person tror jag. Så glädjande i vartfall!
Citera
2023-03-03, 14:10
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Var väntat! Skönt för Lukas, hoppas han kan få ro att sörja nu.
Han kommer fira hårt ikväll var lugn för det.
Citera
2023-03-03, 14:11
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Sant. Beror lite på hur stort ego hon har och hur stolt hon är som person tror jag. Så glädjande i vartfall!
Har du läst domen redan?
Annars vet du väl inte om det finns saker för åklagaren att bygga vidare på.
Citera
2023-03-03, 14:11
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Nu kan han också söka ersättning för de 7 månader han suttit oskyldigt häktat.
inte förrns domen vunnit laga kraft, eftersom det finns tid för överklagan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in