• 1
  • 2
2022-07-25, 12:17
Medlem
Tips på spelbolag som inte limiterar spelare?
Antar att Betfair är ett sånt bolag då man egentligen bettar mot andra spelare?
Citera
2022-07-25, 12:58
Bannlyst
Tror du bolagen sysslar med välgörenhet? Dom vill tjäna pengar. Vinner du, åker du!
Citera
2022-07-25, 13:33
Medlem
MrMadoffs avatar
Har du testat googla?
https://speltips.se/bettingsidor/utan-limitering
Citera
2022-07-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codehunter
Tips på spelbolag som inte limiterar spelare?
Antar att Betfair är ett sånt bolag då man egentligen bettar mot andra spelare?

Pinnacle samt Betfair exchange. Eftersom du lär fråga på fb har du långt kvar tills att du blir limmad.
Citera
2022-07-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Pinnacle samt Betfair exchange. Eftersom du lär fråga på fb har du långt kvar tills att du blir limmad.

Räknar du svs som limiterande?
Citera
2022-07-25, 21:58
Medlem
Fyllefyllots avatar
Svenska Spel begränsar inte, står på den där hemsidan som någon länkade till att coolbet inte göra det, ställer mig extremt skeptiskt till det. Tämligen säker på ett en nära vän sa sig ha blivit limiterad där, jag har inte använt coolbet på ett bra tag och kommer inte ihåg om jag blev limiterad. Kollade runt lite på deras hemsida och det är då inget man skriver om i alla fall vilket man ju borde göra om nu så är fallet.
Citera
2022-07-26, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Räknar du svs som limiterande?
Svs limmiterar.
Citera
2022-07-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Svenska Spel begränsar inte, står på den där hemsidan som någon länkade till att coolbet inte göra det, ställer mig extremt skeptiskt till det. Tämligen säker på ett en nära vän sa sig ha blivit limiterad där, jag har inte använt coolbet på ett bra tag och kommer inte ihåg om jag blev limiterad. Kollade runt lite på deras hemsida och det är då inget man skriver om i alla fall vilket man ju borde göra om nu så är fallet.

Coolbet och Svs limiterar.
Citera
2022-07-26, 21:12
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Svs limmiterar.

Citat:
Ursprungligen postat av ps5-smh
Coolbet och Svs limiterar.

Källa på att svs limiterar? Jag är inte limiterad, hade jag varit flera gånger om på månadsbasis om så var fallet.
Citera
2022-07-27, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Källa på att svs limiterar? Jag är inte limiterad, hade jag varit flera gånger om på månadsbasis om så var fallet.

SVS limmiterar inte på klassiskt vis där du helt plötsligt går från att kunna betta 1000:- till 10:- utan dom kör med diverse fulknep som att betten inte blir matchade, fördröjning på varje bet m.m, finns flertalet stora twitterprofiler som kan intyga om detta, https://twitter.com/PlussetORG hatar dom speciellt mycket
Citera
2022-07-27, 17:17
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
SVS limmiterar inte på klassiskt vis där du helt plötsligt går från att kunna betta 1000:- till 10:- utan dom kör med diverse fulknep som att betten inte blir matchade, fördröjning på varje bet m.m, finns flertalet stora twitterprofiler som kan intyga om detta, https://twitter.com/PlussetORG hatar dom speciellt mycket

Var intygas detta? Profilen har inte ett spreadsheet, oroväckande.

Att spelen inte blir matchade är inte speciellt konstigt, det har jag varit med om många gånger det är dock alltid uteslutande på mindre matcher, ligor eller marknader, inget konstigt alls.

Limiterar man inte kunderna så kan man ju inte sitta och låta folk bomba hänsynslöst på någon e-sportmatch eller någon basketmatch från Thailand.

Ett färskt exempel var CSGO-finalen i Köln för två veckor sedan, den var spärrad live när jag skulle spela. Anledningen var förmodligen att det var många som försökte/redan hade spelat och de hade låga limits på den förinställt för oddsen var inte annorlunda vid det tillfället mot marknaden.
Citera
2022-09-28, 22:45
Medlem
Unibet, Coolbet, Pinnacle, Campobet. Sen naturligtvis Svenska Spel och ATG
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem