• 1
  • 2
2022-07-25, 10:10
Medlem
Ghastens avatar
Det är bästa sättet att reta grannarna har jag märkt.
Citera
2022-07-25, 10:46
Medlem
Kan handla om tvångstankar. Kan handla om tankspriddhet/minnesproblem. Kanske har hon en stegräknare och försöker gå x-antal steg om dagen eller bara vill få lite extra vardagsmotion. Vissa tenderar att gå runt när de funderar på något eller pratar i telefonen. Finns fler anledningar till att man går runt så.

Med andra ord så kommer du inte få svar här utifrån den beskrivning du gett. Eftersom frågan i min mening är ganska korkad är det komiskt att du spekulerar i om orsaken kan vara låg iq. Det är fullt möjligt att fråga personen varför hon går upp och ned för trappan.
Senast redigerad av Put-In 2022-07-25 kl. 10:48.
Citera
2022-07-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Min rumskompis som är en kvinna går upp och ner för trappan onödigt många gånger. Vad är tankeställningen? hon gör så många resor som kunde ha gjorts på bara en. men på något sätt förlänger det. Är detta ett tecken på minnesproblem och låg iq? Eller är det mer som en kombo och hon gör detta för att lura sig själv att tänka att hon får mycket arbete gjort.Jag tror att sådana är uttråkad personligen och ingenting blir gjort
Hon har troligtvis en stegräknare så hon vill komma upp i ett visst antal steg per dag!
Citera
2022-07-25, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Min rumskompis som är en kvinna går upp och ner för trappan onödigt många gånger. Vad är tankeställningen? hon gör så många resor som kunde ha gjorts på bara en. men på något sätt förlänger det. Är detta ett tecken på minnesproblem och låg iq? Eller är det mer som en kombo och hon gör detta för att lura sig själv att tänka att hon får mycket arbete gjort.Jag tror att sådana är uttråkad personligen och ingenting blir gjort

Hemma gym. Gratis.
Eller biverkan av covid19 eller vaccin - hjärnan krymper.
Eller bara kroppen som vet att den måste göra sig av med kalorier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in