Tjena!
Idag vänder jag mig först och främst till er brudar i min frågeställning!
Jag är lite nyfiken på hur ni ser på hela den här anal-grejen.
Kan ju berätta två saker som jag varit med om som pekar på att tjejer är rättså olika vad gäller det här.
Första hände en gång i Prag när jag jobbade där, hade träffat en jävligt läcker ryska på en nattklubb och fick med henne hem till mitt hotellrum.
Efter en konjak och lite tjatter så hamnade vi i bingen och körde lite förspel, typ gick ner på varandra och sådär, i alla fall...när hon väl gränslade på benen där hon låg på rygg och jag kom in i henne så ville hon bestämt att jag samtidigt skulle pulla henne i anus med mitt finger, visst sa jag...tyckte förresten att det var jävligt upphetsande för jag såg att hon verkligen njöt av det också.
Den andra grejen var att jag var tillsammans men en tjej i nästan 2 år när jag var rätt ung, runt 18 år, och vi hade jävligt bra sexliv alltså, det kan jag inte klaga på, ibland kunde vi ha sex 5-6 ggr per dag och på massa olika ställen, t ex i hennes morsas tobaksaffär efter stängning eller när vi var ute på fiskeutflykt brukade vi göra det utomhus utan att hon eller jag skämdes eller så, men hon vägrade att ta den i bajan...Jag fick inte ens komma i närheten med varken fingrar eller kuk...
Jag vill gärna veta hur det ser ut, är det vanligt att ni tjejer gillar eller ogillar att få den därbak och i så fall varför...
Gör det ont eller är det skämmigt för att ni tror att killen ska få bajs på kuken eller?
jag kan ju säga att förutom ryskan jag pullade, så har jag bara satt på två andra brudar i röven och aldrig fått någon avföring på kuken.
Hur är det med er killar? Tycker ni det är gött att spänna på hålet i bajan?
Får ni tjata på era brudar för att få komma dit?