2006-06-29, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av II78
Sanningen gör ont
Räcker inte din micro-penis för fittan? Då förstår jag att du vill ägna dig åt sodomi

vilken sanning är det som gör ont, din självförnekelse att du är den som vill ha en fet stake i stjärten, nåja...

Min kuk är förresten ca 20 cm i erekterat tillstånd så där är du också ute å seglar! hehe
Citera
2006-06-29, 18:44
Medlem
Gjorde en deal med min flickvän när jag berättade att jag ville ha analsex. Hon skulle få köra upp något i mig innan så att jag skulle få veta hur det kändes, tänkte att det inte kunde vara så jävla farligt när man får något i gengäld, var ju egentligen inte mer än rättvist heller. En kväll tog jag mod till mig å lät henne göra detta, blev ganska jävla paff när jag till min förvåning upptäckte att det kändes bra, till och med jävligt bra i samband med sex/oralsex. Men eftersom att jag är en sv de största homofoberna som existerar så skämdes jag ganska kraftigt efteråt, kikade runt lite på forumet och såg att det inte var helt ovanligt att även hetero killar tyckte om det. Blev jävla mkt enklare å acceptera det då, hehe.

varför tjejen bara kan njuta av det på fyllan tror jag beror på att hon är livräd för att jag ska få skit på kuken och kan därför inte slappna av. Men jag skulle tro att efter man har gjort det några gånger på fyllan kanske hon så småningom kan njuta av det även i nyktert tillstånd.
Citera
2006-06-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
Tjena!

Idag vänder jag mig först och främst till er brudar i min frågeställning!

Jag är lite nyfiken på hur ni ser på hela den här anal-grejen.

Kan ju berätta två saker som jag varit med om som pekar på att tjejer är rättså olika vad gäller det här.

Första hände en gång i Prag när jag jobbade där, hade träffat en jävligt läcker ryska på en nattklubb och fick med henne hem till mitt hotellrum.
Efter en konjak och lite tjatter så hamnade vi i bingen och körde lite förspel, typ gick ner på varandra och sådär, i alla fall...när hon väl gränslade på benen där hon låg på rygg och jag kom in i henne så ville hon bestämt att jag samtidigt skulle pulla henne i anus med mitt finger, visst sa jag...tyckte förresten att det var jävligt upphetsande för jag såg att hon verkligen njöt av det också.

Den andra grejen var att jag var tillsammans men en tjej i nästan 2 år när jag var rätt ung, runt 18 år, och vi hade jävligt bra sexliv alltså, det kan jag inte klaga på, ibland kunde vi ha sex 5-6 ggr per dag och på massa olika ställen, t ex i hennes morsas tobaksaffär efter stängning eller när vi var ute på fiskeutflykt brukade vi göra det utomhus utan att hon eller jag skämdes eller så, men hon vägrade att ta den i bajan...Jag fick inte ens komma i närheten med varken fingrar eller kuk...

Jag vill gärna veta hur det ser ut, är det vanligt att ni tjejer gillar eller ogillar att få den därbak och i så fall varför...

Gör det ont eller är det skämmigt för att ni tror att killen ska få bajs på kuken eller?

jag kan ju säga att förutom ryskan jag pullade, så har jag bara satt på två andra brudar i röven och aldrig fått någon avföring på kuken.

Hur är det med er killar? Tycker ni det är gött att spänna på hålet i bajan?

Får ni tjata på era brudar för att få komma dit?

Ärligt svar från ärlig brud som mig, är att nä, på nåt sätt så har det aldrig tilltala mig. Tanken att få något uppkört i röven är lika lockande som att utföra en rotkanal på sig själver utan bedövning.
Jag tror inte jag har ett uns av erogena zoner där, bara nödigkänslor när det beger sig och det kan jag då bara för mitt liv inte förknippa med något sexuellt.
Och jag vet att det finns viss risk att bli analinkontinent, även på yngre dar och vem vill bli det?
Jag tror helt och klart att alla små pojkvaskrar har blivit inspirerade av porrfilm, trots att analsex funnits sen urminnes tider, fast då pga andra orsaker. Nu är det liksom, ööööhhh, ska vi idka analporr, det e ju sketanormalt, vaddå fitta, det har jag aldrig ens testat, hö hö...Vart sitter den...???

Nä, normalt fittsex, med kuken i fittan och i munnen lite då och då, det är det som känns bäst. Ja just det, mellan bröstena går också bra...

Just leave the fuck'n asshole alone!
Citera
2006-06-29, 19:20
Medlem
strömelins avatar
Analsex är faktiskt riktigt gött. Skulle inte vilja ha det varje gång kanske men gärna lite då och då. Ett finger i rumpan däremot funkar när som..

Man får ju köra med mycket glidmedel och stor försiktighet i själva inträngandet för det är ju ett känsligt ställe.

Skulle inte vilja göra det med någon jag inte känner och litar på för det är ändå en lite utsatt position och det kan göra ont om partnern inte är försiktig och lyhörd.

Sen om man är rädd för att det ska komma bajs på kuken.. ja det är klart. Det är ju inte helt lätt att veta exakt hur det står till med magen och analen är onekligen ett bajsigt ställe ibland. Har aldrig råkat ut för det men har ju hört en del skräckhistorier.

Om jag skulle träffa en kille som inte gillade att knulla mig i rumpan skulle jag väl stå ut med det men om han inte ens ville pilla lite då vet jag inte om det skulle gå..

Gjorde det inte när jag var tonåring och minns att det var skrämmande och jag var säker på att jag aldrig ville men nu tycker jag synd om dem som inte vågar prova.
Citera
2006-06-29, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strömelin
Analsex är faktiskt riktigt gött. Skulle inte vilja ha det varje gång kanske men gärna lite då och då. Ett finger i rumpan däremot funkar när som..

Man får ju köra med mycket glidmedel och stor försiktighet i själva inträngandet för det är ju ett känsligt ställe.

Skulle inte vilja göra det med någon jag inte känner och litar på för det är ändå en lite utsatt position och det kan göra ont om partnern inte är försiktig och lyhörd.

Sen om man är rädd för att det ska komma bajs på kuken.. ja det är klart. Det är ju inte helt lätt att veta exakt hur det står till med magen och analen är onekligen ett bajsigt ställe ibland. Har aldrig råkat ut för det men har ju hört en del skräckhistorier.

Om jag skulle träffa en kille som inte gillade att knulla mig i rumpan skulle jag väl stå ut med det men om han inte ens ville pilla lite då vet jag inte om det skulle gå..

Gjorde det inte när jag var tonåring och minns att det var skrämmande och jag var säker på att jag aldrig ville men nu tycker jag synd om dem som inte vågar prova.

Du tillhör den typ av tjejer som faller mig i smaken, helt klart!

Inte för att jag är överförtjust i att spänna på tjejer i baken men just den typen av öppensinnighet inför hela grejen liksom. Bara att vara så säker i sig själv och våga/vilja testa nya grejer är en turn-on i sig enligt mitt tycke!
Citera
2006-06-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strömelin
men nu tycker jag synd om dem som inte vågar prova.

Fast vaddå vågar, man kanske inte VILL, och det är ju inte detsamma som att inte våga.
Jaja, smaken är ju som baken, en del vill, en del vill inte och så en del då, som kanske inte vågar och en del som inte ~kan~ helt enkelt!
Jobbigt att gå omkring och tycka synd om folk som inte har analsex ju, fattar ej...Tycker nog det i så fall är mer synd om de som ej kan kontrollera själva när det är dags att dra en kabel liksom och allt det bara för att de trodde att analsex är naturligt och något man ska göra, annars är det synd om en.
Citera
2006-06-29, 20:31
Medlem
Citat:
Bara att vara så säker i sig själv och våga/vilja testa nya grejer är en turn-on i sig enligt mitt tycke!

Fast är man då likamed osäker i sig själv då, om man ej vill testa analsex? Låter lite som en " I-dare-you" grej...?
Citera
2006-06-29, 20:37
Medlem
Smeggmans avatar
Både jag och min tjej gillar att få saker i rumpan.....ibland knullar jag henne i analen ibland hon mig...rättvist och skönt!
Citera
2006-06-29, 20:46
Medlem
strömelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastardinkansas
Fast vaddå vågar, man kanske inte VILL, och det är ju inte detsamma som att inte våga.

Nej självklar är det ett val man gör.

Citat:
Jobbigt att gå omkring och tycka synd om folk som inte har analsex ju, fattar ej...Tycker nog det i så fall är mer synd om de som ej kan kontrollera själva när det är dags att dra en kabel liksom och allt det bara för att de trodde att analsex är naturligt och något man ska göra, annars är det synd om en.

Om din bild av analsex är att man för evigt kommer att ha problem efteråt förstår jag att du inte vill.. Men det är ju inte riktigt sant.

Går omkring och tycker synd om..
För mig är det som att inte uppskatta att ha sex eller att inte uppskatta choklad eller någon annan njutning, trist för den personen.
Citera
2006-06-29, 20:49
Medlem
Goggens avatar
Citat:
Min kuk är förresten ca 20 cm i erekterat tillstånd så där är du också ute å seglar! hehe

Jo, självfallet. Det är alla andras här också...
Citera
2006-06-29, 21:03
Bannlyst
Citat:
Fast är man då likamed osäker i sig själv då, om man ej vill testa analsex? Låter lite som en " I-dare-you" grej...?

"likamed osäker i sig själv om man ej vill testa"....?

har jag påstått detta?

Jag redogjorde för min åsikt i frågan, inget mer, inget mindre...
Citera
2006-06-29, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goggen
Jo, självfallet. Det är alla andras här också...

okej då, haha....17.4cm

avrundade uppåt för att det skulle se bättre ut,...hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in