2022-07-22, 21:22
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goosebump
När en tjej solar topless på stranden och en man tittar, då är det mannen som är ett äckligt svin som objektifierar kvinnor.

När mannen visar kuken på stranden och en tjej tittar, då är det fortfarande mannen som är det äckliga svinet. Hur kommer det sig?

Varför är det ok för en tjej att vissa tuttarna? Men inte ok för en man att visa kuken?
Kan väl tycka att det är en viss skillnad på könsorgan vs mjölkkannor. Skulle förmodligen bli sak samma om en tjej sitter och skrevar utan brallor på nämda strand förutom du då som lapar i dig via ögonen det som bjuds...
Citera
2022-07-22, 21:23
Medlem
Casual-Cultures avatar
Det är bara i Sverige det är så.
Åk till Italien till nån nudist strand och du får dig ett ligg.
Citera
2022-07-22, 21:33
Medlem
Goosebumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Kan väl tycka att det är en viss skillnad på könsorgan vs mjölkkannor. Skulle förmodligen bli sak samma om en tjej sitter och skrevar utan brallor på nämda strand förutom du då som lapar i dig via ögonen det som bjuds...

Jag vet faktiskt inte om det skulle bli sån skillnad. Kvinnor är ju så sjukt uppe i detta med att de inte ska objektifieras. Det är ju i varje fall inte män som hade klagat på ifall kvinnor skulle visa fittan på stranden?
Citera
2022-07-22, 21:34
Medlem
Goosebumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture

Jag behöver inte hjälp till att få ligga. Det är fenomenet i sig jag tycker är sjukt. Att kvinnor tycker att det är så jääävla hemskt med en kuk, men att visa sina tuttar är helt ok?
Citera
2022-07-22, 21:41
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Jag behöver inte hjälp till att få ligga. Det är fenomenet i sig jag tycker är sjukt. Att kvinnor tycker att det är så jääävla hemskt med en kuk, men att visa sina tuttar är helt ok?

Nja i Sverige vill dom se svarta kukar allt annat är hemskt.
Citera
2022-07-22, 22:59
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Jag vet faktiskt inte om det skulle bli sån skillnad. Kvinnor är ju så sjukt uppe i detta med att de inte ska objektifieras. Det är ju i varje fall inte män som hade klagat på ifall kvinnor skulle visa fittan på stranden?
Förmodligen har du nog rätt men tror nog ändå att det är lite skillnad om en random lirare tjavar omkring med bästepär fritt flygande. Om det här scenariot ens skulle vara verklighet tror i alla fall jag att man nog blir lika obekväm vilken som blottar grejerna.
Citera
2022-07-22, 23:02
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Menar du att det är vanligare med nudiststränder i Italien än i Sverige? Är Italien mindre konservativt än Sverige?
Citera
2022-07-22, 23:29
Medlem
flugornass avatar
Aldrig att jag skulle visa brösten, dom hänger ju värre än jag vet inte vad, sexiga är dom då inte längre.
Så svaret är unga kvinnor kan göra det om dom orkar stå ut med era blickar.
Fan om jag vore yngre så hade ni googlad mig vid det här laget, och hittat ert onani objekt.
Yes verksam i snusk branschen på 70-80 talet så det finns klipp på mig.
Citera
2022-07-23, 00:16
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Menar du att det är vanligare med nudiststränder i Italien än i Sverige? Är Italien mindre konservativt än Sverige?

Oj här kom en ''dissare'' nej jag menar bara att i Sverige så är det bara massa bisexuela och vänster människor som badar nakna med sin män med med liten kuk. Italien är det vanliga medborgare med stor sexlust.
Citera
2022-07-23, 00:19
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Oj här kom en ''dissare'' nej jag menar bara att i Sverige så är det bara massa bisexuela och vänster människor som badar nakna med sin män med med liten kuk. Italien är det vanliga medborgare med stor sexlust.

Tyskar är kända för nudism, inte italienare. Du har för övrigt lättare att få knulla en svensk kvinna än en italiensk (trots att du är ful). Att du har svårt att få ligg i Sverige beror på dig själv och din cuckiness, men det skulle vara ännu svårare i Italien. Italienska kvinnor är mer konservativa och kräver att du ska förföra dem, vilket du inte skulle klara. Fan vad du suger, hela din tillvaro på flashback handlar ju om att du förhärligar den svarte mannen som du tydligen är avis på.
Citera
2022-07-23, 00:23
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
När en tjej solar topless på stranden och en man tittar, då är det mannen som är ett äckligt svin som objektifierar kvinnor.

När mannen visar kuken på stranden och en tjej tittar, då är det fortfarande mannen som är det äckliga svinet. Hur kommer det sig?

Varför är det ok för en tjej att vissa tuttarna? Men inte ok för en man att visa kuken?

Du var inte ung på 80-talet va?
Topless var helt okej på den tiden, inklusive stringtrosa. Vi killar fick ha på oss badbrallor. Visa snoppen (om man inte var ett litet barn på tre år) var inte okej ens på den tiden.
Guud vad vi grabbar hade det svårt!!

Fick i princip hålla oss i vattnet och "kyla ner oss" för att inte visa vår "uppskattning för tydligt", om jag får "skönskriva" 80-talet lite grand..

Dåtiden kan möjligen visas, för den som inte upplevt 80-talet själv, genom detta, dvs. Günther.
(Dock är flickorna tyvärr inte topless i Günthers video, som flickorna på stranden på 80-talet).
Citera
2022-07-23, 00:49
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:

Håll dig till en nudiststrand om du vill bada näck. Könsorgan får man faktiskt täcka. Även på småbarn tycker jag, för deras egen integritets skull.

På en vanlig strand så tycker jag nog inte att det är äckligt om varken män eller kvinnor tittar på de enda blottade brösten. Vill man inte bli lite sneglad på så ska man passa in. Vi är flockdjur.
Människor ser sådant som avviker, tex den fetaste personen på stranden får extra mycket blickar med, den högljuddaste, den enda svarta, gubben med mycket små speedos, vindsurfaren, string bikinin, de som spelar wolleyboll, den som är topless mm. Det som av viker sticker ut och syns och drar åt sig blickar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in