2022-07-22, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbaliraren
Det är förjävligt rent ut sagt! De är precis som att kvinnor inte tänder på manskroppar?

Riktiga kvinnor hade inte brytt sig alls, det är bara fula och äckliga kvinnor som skriker.
Citera
2022-07-22, 19:17
Medlem
Är du snygg och har en stor kuk kan du säkert komma undan med det .
Citera
2022-07-22, 19:25
Citat:
Det är förjävligt rent ut sagt! De är precis som att kvinnor inte tänder på manskroppar?

Verkar som kvinnor bara tänder på specifika delar av manskroppen.

Egentligen anser de att kvinnokroppen är vackrare.
Senast redigerad av Pecka- 2022-07-22 kl. 19:44.
Citera
2022-07-22, 19:43
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
För att kvinnor kan bete sig hur de vill och komma undan med det, medan män bara har massa skyldigheter och inte får lov att göra nånting.

Om du så gärna vill se kukar så gå till en nudistrand! Det är för övrigt inte många kvinnor på vanliga stränder som solar topless numera, och det är ingen som visar fittan.
Citera
2022-07-22, 19:47
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Där har du en poäng faktiskt. Feminismen har gått överstyr så att allt kvinnor gör sexuellt är bara vackert,frigörande och modigt o mannen är pervers

Det är ingen kvinna som visar fittan på stranden, och få som visar brösten.
Citera
2022-07-22, 19:48
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Jo, men inte på din.
Citera
2022-07-22, 19:57
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
När mannen och kvinnan är vuxna så är det enligt tradition mannen som uppfostrar kvinnan istället som det var när man var liten. Så grundar sig logiken i ditt påstående.

Sedan är bröst väldigt harmlösa att gå runt med helt öppet. Det är porrskadade freaks som tycker det är något speciellt.

Tror det är skillnad på bröst och bröst också. Skumpar det fram ett par nakna sillisar i storlek E-kupa då tror jag det finns kvinnor som reagerar och män som styvnar till.

Är det däremot en tant med hängpattar till marken så är det väl ingen som bryr sig?
Citera
2022-07-22, 20:04
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepmom
Riktiga kvinnor hade inte brytt sig alls, det är bara fula och äckliga kvinnor som skriker.

Jo lite så är det faktiskt dom flesta feministerna är ju skitfula

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jo, men inte på din.

Och hur fan vet du det?
Citera
2022-07-22, 20:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepmom

Jag minns en tjej som berättade för mig att i hennes estet-klass hade de haft kroki, dvs att rita av en naken levande kropp, och det var en äldre gubbe. Hon tyckte det var äckligt men ingen skrek, de var ju tvugna att ta sig an uppgiften.
Citera
2022-07-22, 20:18
Medlem
Loreias avatar
Bröst är inte könsorgan, och storleken på dom verkar inte heller vara avgörande då en hel del män har större tuttar än en del kvinnor.
Är jag på en strand får jag stå ut med dessa ofta håriga tuttar, vill jag titta på kukar kan jag välja nudiststränder (eller inte..) eller till exempel göra en enkel internetsökning. Samma sak om jag nu hade velat se fittor.
Dessutom har jag aldrig hört någon snygg kille/man bröla om att de borde få visa kuken om kvinnor får visa brösten. Den gruppen av karlar var väl sjuka på alla biologilektioner i skolan.
Vill man i sommartid se kukar räcker det väl med alla jävla karlar i cykelbyxor...
Citera
2022-07-22, 20:34
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tror det är skillnad på bröst och bröst också. Skumpar det fram ett par nakna sillisar i storlek E-kupa då tror jag det finns kvinnor som reagerar och män som styvnar till.

Är det däremot en tant med hängpattar till marken så är det väl ingen som bryr sig?
Så extremt porrskadat tänkande.
Citera
2022-07-22, 21:06
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Så extremt porrskadat tänkande.

Kanske det, men stora silikontuttar för ju tankarna till porr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in