Citat:
Ursprungligen postat av
bandspelaren
Jag har solglasögon med styrka. Använder dem ofta vid soligt väder och bär inte med mig ombytesflasögon så då jag far inomhus på cafe, restaurang eller butik har jag fortfarande "solglasögon".
Det gills inte.
Jokes, jokes.
Har också som du, solglasögon med styrka. Så om jag svänger in snabbt i en butik då hänger de ju också med inomhus.
Det där med kepsen bak- och fram är nog för att se cool ut. Om det är vuxna män så har de kanske en medelålderskris?
Mvh.