2022-07-20, 16:17
Medlem
Promatics avatar
Någon som jobbar eller jobbat med det?
För och nackdelar? Är lönen tillräckligt bra?

Snälla endast seriösa svar
Citera
2022-07-20, 17:17
Medlem
Jagersros avatar
Försäkringsbranchen är bra. Lär dig försäkring grundligt. Lönerna bra .Numera är det fasta löner med inslag av ind baserat. Jobbade då vi hade provisionsbaserad lön. Mycket bra. Miljön är ju olika. Går att arbeta sig upp. Har själv jobbat inom den sektorn. Dock inte Agria. Kör bara
Citera
2022-08-12, 23:47
Medlem
Promatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Försäkringsbranchen är bra. Lär dig försäkring grundligt. Lönerna bra .Numera är det fasta löner med inslag av ind baserat. Jobbade då vi hade provisionsbaserad lön. Mycket bra. Miljön är ju olika. Går att arbeta sig upp. Har själv jobbat inom den sektorn. Dock inte Agria. Kör bara

Var på intervju, blev erbjuden jobb, tackade nej… fruktansvärd dålig lön ….😅😅 nä inte av intresse längre
Citera
2022-08-13, 08:28
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promatic
Var på intervju, blev erbjuden jobb, tackade nej… fruktansvärd dålig lön ….😅😅 nä inte av intresse längre
Ok Det är ditt liv och du gör som du vill. I mitt förra inlägg ville jag bla beskriva att det går att arbeta sig upp och få en mycket bra lön. Att det är låg lön i början är också min erfarenhet. Hoppas att du hittar något du gillar
Citera
2022-08-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Promatic

Vad erbjöd de för lön?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in