2022-07-18, 01:02
Medlem
Nej, jag är utdragen och lång planerad hämnd. Först bryter jag ner henne psykiskt steg för steg. Jag gör allt som hon irriterar sig på. Men först småskaligt för att sedan trappa upp.

När jag börjar nå hennes smärtgräns ser jag till att vara otrogen tillbaka medan jag fortsätter vara ett as till pojkvän. När hon sedan inte orkar mer och hon får göra det tuffa beslutet att göra slut så skuldbelägger jag henne och säger att allt är hennes fel.

Då blir det annat ljud i källaren och hon vill plötsligt vara ihop med mig igen. Då garvar jag och säger jag knulla med x.x. Helst en närstående till henne eller någon tjejkompis till mig hon hatar. Sedan gör jag slut och lämnar henne helt trasig.
Citera
2022-07-18, 01:03
Medlem
Van Nostrands avatar
Skulle inte lämna om det var sexuell variation som var motivet. Det är mänskligt, om än odiciplinerat att falla till föga för sina lustar. Om hon däremot hade en regelrätt kärleksrelation hade det varit svårare att reparera.
Citera
2022-07-18, 01:07
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Hur vet du det?

Hahaha , som man säger what you don't know doesn't hurt you !
Citera
2022-07-18, 01:07
Bannlyst
En gång är ingen gång.

Ingen mår bra av att stanna i ett förhållande för all evighet, låt dom prova lite bara dom inte släpper taget om dig. Det är så man kan leva lyckliga i alla dina dagar utan bråk.

Kärleken är komplicerad. Kolla på djuren, dom sätter på olika de älskar inte varandra för det.

Det är bara ett knull. Livets mening är att föröka sig. Vill du inte ha så många av dig själv som möjligt. Knulla runt och säg aldrig ditt riktiga namn så behåller dom barnet så finns det massa som en själv utan att man behöver betala massa underhåll.

Jag har nog minst 20 barn men 0 som vet det. Inte ens jag själv

Säger man "Kom igen, vi glömmer detta som om inget har hänt"... Om ens partner säger ja så är man på 0 igen och därför är det samma andra, tredje och fjärde gången att "en gång är ingen gång" bara dom går med på att det aldrig har hänt då förståss.

Brudar brukar tycka om män som är lite annorlunda, när man säger såhär och verkligen får bruden att tro man menar att man trodde det verkligen var glömt så brukar dom ha förståelse, tro mig jag har provat flera gånger. Det är gött att knulla, alla är vi unika därför blir det olika varje gång. Mmmmmumma! Vem vill gå misste om sitt livs knull bara för gubben är hemma och surar eller kärringen. Nä fyfan, släpp kontrollen. Vad är en tråkig människa att dela sitt liv med som sitter hemma i soffan och spelar bingolotto? KLart som fan man dejtar och lever socialt om man vill det hellre. Fuck tråkmånsar. Jag hade inte lämnat iaf. ABSOLUT INTE!! Hade sagt att jag också har fria händer från och med nu. Punkt slut. Blir hon svartsjuk då, lämna.

Kom igen, mesar! Det handlar om att vara alfahane här på jorden inget annat. Tänk om djuren tänkte som ni, harre gud, då vet dom sin plats, underst i hierarkin. Vem vill ha en partner som är underst? Haha, bara ett miffo.
Senast redigerad av iFun 2022-07-18 kl. 01:21.
Citera
2022-07-18, 01:12
Detta låter inte alls bra ! Du ta det för personligt därför vill du hämnas så mycket.

Du förstår väl att otroheten har inte så mycket med dig att göra? Du kan inte kontrollera andras känslor och tyckande. Du kan bara kontrollera dina egna.

Din beteende låter så skjut . Du har något att jobba med dig själva här ?

Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Nej, jag är utdragen och lång planerad hämnd. Först bryter jag ner henne psykiskt steg för steg. Jag gör allt som hon irriterar sig på. Men först småskaligt för att sedan trappa upp.

När jag börjar nå hennes smärtgräns ser jag till att vara otrogen tillbaka medan jag fortsätter vara ett as till pojkvän. När hon sedan inte orkar mer och hon får göra det tuffa beslutet att göra slut så skuldbelägger jag henne och säger att allt är hennes fel.

Då blir det annat ljud i källaren och hon vill plötsligt vara ihop med mig igen. Då garvar jag och säger jag knulla med x.x. Helst en närstående till henne eller någon tjejkompis till mig hon hatar. Sedan gör jag slut och lämnar henne helt trasig.
Citera
2022-07-18, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Eller kan ni ge er partner en andra chans? Jag har som tur var aldrig blivit bedragen men skulle utan tvekan ge min partner en andra chans. Men gör hon om det är förtroendet helt brutet.

Vid otrohet brukar jag binda fast honom och onanerade till sprutorgasm i hans mun. Rätt åt karljäveln.
Citera
2022-07-18, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Vid otrohet brukar jag binda fast honom och onanerade till sprutorgasm i hans mun. Rätt åt karljäveln.

Om du skulle få han att spruta, det får du inte fegis2 det får bara den han valde före dig. Du är inte omtyckt så lämna han.
Citera
2022-07-18, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iFun
Om du skulle få han att spruta, det får du inte fegis2 det får bara den han valde före dig. Du är inte omtyckt så lämna han.

Hahahahaah, jag tänkte exakt samma! Hon måste vara ful som fan om hon binder honom. Hon jobbar säkert på rättpsyk där gillar dom att binda fast folk. Ragata.
Citera
2022-07-18, 01:29
Medlem
Aldrig erfarat det, tack och lov.

I teorin tänker man så klart att man kastar ut henne med huvudet före.

I praktiken är det svårt att veta fören det verkligen sker.
Citera
2022-07-18, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chockemegently
Detta låter inte alls bra ! Du ta det för personligt därför vill du hämnas så mycket.

Du förstår väl att otroheten har inte så mycket med dig att göra? Du kan inte kontrollera andras känslor och tyckande. Du kan bara kontrollera dina egna.

Din beteende låter så skjut . Du har något att jobba med dig själva här ?

Som man bäddar får man ligga, don't do the crime if u can't do the time.
Citera
2022-07-18, 01:52
Medlem
jimmiejugends avatar
Beror helt på vart i förhållandet man befinner sig för min del. Jag är okej med att köra öppet, blir aldrig svartsjuk om det handlar om casual dejting. Har man lovat någon att vara trogen och bryter det förtroendet så är den däremot en annan sak. Det är en grundläggande princip för att bygga en familj med.
Citera
2022-07-18, 01:55
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Eller kan ni ge er partner en andra chans? Jag har som tur var aldrig blivit bedragen men skulle utan tvekan ge min partner en andra chans. Men gör hon om det är förtroendet helt brutet.
Inga fler chanser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in