• 1
  • 2
2006-06-29, 04:10
Medlem
Två av mina polare sitter här och säger att man kan tvingas få en sköterska som pillar i änns rumpa efter droger om tullen fått för sig attt man smugglat.
Det kan väl inte stämma? Det är väl bara sånt dom gör på film,när dom tex sätter på sig engångshandskar.
Citera
2006-06-29, 04:30
Medlem
Nemesis1s avatar
Tyvärr stämmer det, vet en del som råkat ut för den saken... Man kan t.o.m. vara på tullens "KOLLA ALLTID-lista" vilket innebär att man jämt och ständigt blir kollad då man går genom tullen...
Citera
2006-06-29, 04:39
Medlem
Fan är ju helt sjukt ju, fan är det för jävla förnedring. Tänk om man är oskyldig då skall fan inte jag få några fingrar i röven. Hade vägrat. Vad förbannad jag blev nu. Och den idioten som har det som jobb borde va skottpengar på såna.
Citera
2006-06-29, 04:49
Medlem
Knäckebröds avatar
Jo, tyvärr stämmer detta alldeles klockrent med den bistra verklighet som vi ibland tvingas att leva med till vardags.
Jag slapp av någon anledning i Helsingborg, då jag klart och tydligt hävdade; tänk inte ens tanken, gör inte det...

Polaren fick däremot strippa och känna på laxhandsken. Mmm, mumma...

Citat:
Ursprungligen postat av Adore
Två av mina polare sitter här och säger att man kan tvingas få en sköterska som pillar i änns rumpa efter droger om tullen fått för sig attt man smugglat.
Det kan väl inte stämma? Det är väl bara sånt dom gör på film,när dom tex sätter på sig engångshandskar.

* Tjena Nemesis, sover du aldrig?
Citera
2006-06-29, 04:50
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Fan är ju helt sjukt ju, fan är det för jävla förnedring. Tänk om man är oskyldig då skall fan inte jag få några fingrar i röven. Hade vägrat. Vad förbannad jag blev nu. Och den idioten som har det som jobb borde va skottpengar på såna.
Ja, det är skandal! Är det så man som resenär skall behandlas?? Från första klass hytt på kryssningsfartyget till en hand uppkörd i arslet hos tullen! Undrar vad som händer om man vägrar?? Antar att man inte ens kan välja att strunta i att korsa gränsen... Eftersom man är misstänkt förgriper de sig antagligen med våld om man inte vill "samarbeta"... Eller så kanske de låser in en i en cell enda tills man skiter, det är en annan metod tullen använder sig av för att kolla att folk inte smugglar droger i magen/tarmen...

@Knäckebröd: Jo, fast jag brukar göra det på förmiddan och inte på natten...
Citera
2006-06-29, 05:00
Medlem
Knäckebröds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

...Ja, det är skandal!

...Från första klass hytt på kryssningsfartyget till en hand uppkörd i arslet hos tullen!

....Undrar vad som händer om man vägrar??

...Eftersom man är misstänkt förgriper de sig antagligen med våld om man inte

...Eller så kanske de låser in en i en cell enda tills man skiter, det är en annan metod tullen använder sig av för att kolla att folk inte smugglar droger i magen/tarmen...

@Knäckebröd: Jo, fast jag brukar göra det på förmiddan och inte på natten...

Javisst är det skandal.

Vidare har de ju faktiskt rätt att vid minsta misstanke kunna inplantera denna gummitrissa till handske i rökarn på dig.

Snacka om malplacerat folk. Verkligen!!

I vårt fall var det faktiskt så att kompisen var lyst. Inte jag. Detta kan ha påverkat.

Jag sa kategoriskt; nej, nej, nej och över min döda kropp. Ni får isåfall ringa polisen för assistans.

Jag köpte inte det. Men, men... Stackars Martin...
Citera
2006-06-29, 05:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knäckebröd
Jag sa kategoriskt; nej, nej, nej och över min döda kropp. Ni får isåfall ringa polisen för assistans.

Jag köpte inte det. Men, men... Stackars Martin...
Tur att du slapp undan iaf... Om jag någon gång blir intagen så skall jag se upp att säga likadant så kanske jag har också har tur...
Citera
2006-06-29, 05:11
Medlem
Knäckebröds avatar
Ja du har så rätt.

När jag nu sitter och tänker tillbaka på den eventuellt förnedrande situation som lätt skulle kunnat uppstå på plats och konsekvenserna av dessa, nu senare i livet ifall jag också hade varit lyst t ex.

(Blähhh...)

Å andra sidan är jag en riktig j*kla käftis, så det hade slutat med att Polis hade fått tillkallas ändå.

he he he

Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tur att du slapp undan iaf... Om jag någon gång blir intagen så skall jag se upp att säga likadant så kanske jag har också har tur...
Citera
2006-06-29, 05:22
Bannlyst
Hehe.. Det där har man råkat ut för och har faktiskt fått valet "du kan ju alltid strunta i att resa in i landet" när jag står på Kastrup stekt som ett ägg efter resan på kanariöarna...
"Jaha!? Vad ska jag göra då?"
Så jag fick ett par fingrar uppkörda där solen inte skiner. Valet var att ta ett plan tillbaks till Gran Canaria liksom...
Citera
2006-06-29, 06:05
Medlem
Citat:
Tänk om man är oskyldig då skall fan inte jag få några
fingrar i röven.

Citera
2006-06-29, 12:08
Medlem
Eelss avatar
-kollar efter andra hål-

YES!
Okej, rent hypotetiskt nu.
Skulle en polis få köra upp fingrarna i fittan om man nu var.. "misstänkt"?
Citera
2006-06-29, 12:13
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eels
-kollar efter andra hål-

YES!
Okej, rent hypotetiskt nu.
Skulle en polis få köra upp fingrarna i fittan om man nu var.. "misstänkt"?

Vetefan om det är polisens grej att göra cavity searches,
men vi kan leka att det är så.
Isåfall gissar jag att det enbart är kvinnliga poliser som går på skattjakt i misstänkta muttor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in