2006-06-29, 00:41
Medlem
drums avatar
Tänkte kolla med er vad ni brukar göra när ni ska ta ett mellanmål eller när ni bara är sugen på något "matigt"?

Själv har jag en favorit som jag råder er alla att testa.

Ta fram 2 tekakor, en burk makrill i tomatsås, smör och ost. Bre smöret på tekakorna, kleta sen ut makrillen och tomatsåsen så den blir jämt utspridd på ena tekakan. Lägg på riktligt med ost över, till sist så lägger du på den sista tekakan ovanpå, in i mikron och sedan klart!

Brukar göra 2 stycken sådan här "dubbelmackor" och dom som smakar riktigt kanon, du kan även göra det här me annat bröd men tekakorna är faktiskt godast i det här sammanhanget.

Va brukar ni göra för något?
Citera
2006-06-29, 00:52
Medlem
sicnexs avatar
Frysta sommargrönsaker är hur mumsigt som helst att hälla upp på en tallrik i lagom mängd och micra en stund, de blir som ångkokta då.
Citera
2006-06-29, 01:29
Medlem
Villons avatar
Gårdagens kokta färskpotatis kallskivad på knäckebröd med smör är jävligt gott. Lite salt eller vitlökssalt på toppen.
Citera
2006-06-29, 09:37
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Salta kex och rökta musslor i olja. Skitgott!
Citera
2006-06-29, 10:06
Medlem
Rostat formbröd + lite smör + ett lager ost + paprikapulver och cayennepeppar + micro = gott
Citera
2006-06-29, 13:13
Medlem
Jag brukar käka stora vita bönor på burk och en bit fetaost. Tar 10 sek att ställa i ordning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in