Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Jag tror att du liksom många andra här har fastnat i en slags loop där alla måste hata Pia. Förutom tänderna så kan jag inte se vad som är exakt så hemskt fult med henne. Sliten javisst, men sminkad ser hon ju faktiskt helt okej ut. Vad skulle vara så hemskt då menar du, ansiktsformen eller vaddå? Hon är dessutom mycket mer fit i kroppen än många andra i hennes ålder. Du verkar vara en svag påverkbar person som bara följer den stora massan som en pöbel. Själv väljer jag att tycka vad jag vill och jags skiter i vad andra tycker . Pian är sliten emellanåt men jag tycker absolut inte att det är en ful kvinna.
Jag retas inte. Jag pratar allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Hur kommer det sig att folk här ofta verkar ha så jävla svårt att hålla två olika tankar i huvudet på samma gång? Bara för att jag kan se att Gräddrumpan egentligen är en vacker kvinna så betyder det väl inte att jag nödvändigtvis själv skulle vilja ha ett sexuellt förhålland med henne? Oerhört barnslig attityd.
Jag håller med om att missbruket syns. Men hon förtjänar inte att kallas för ful, för det här är faktiskt en snygg tjej, så det så!

Nej men nu så...du har ju yttrat dig nåt så slemmigt om Pia senaste månaden att INGEN tvivlar på att du vill kliva på. Allt från hur hennes rumpa ser ut i string, till hur det skulle vara att kyssa henne när hon slafsade ostron och att du gärna hade kollat en p-rulle med Hasan och henne medverkande
Du ÄR sugen.
Och visst, smaken är som baken. Men i mina ögon är hon ej vacker iallafall. Skulle med all säkerhet kunna se helt ok ut om hon blev nykter och skötte sig lite bättre hygienmässigt. Hon sa ju dessutom själv att hennes nya mobil har något filter som gör att hon ser mer "smooth" ut. Och har du helt missat hur huden under hennes ögon börjar gulna. Det är inte fint direkt. Men men. Utseendet är egentligen oviktigt. Det är den fruktansvärda personligheten jag har svårast för. Och när någon beter sig så grisigt blir de automatiskt fula i mina ögon, så det kanske är det som gör henne så ful för mig.
Men jaa vad tror vi gott folk? Är hon åter hos Hasan snart igen eller satte hon sin sista potatis sist när hon försökte ta över lägenheten? Och dessutom kn*llar en främling samma dag hon gick därifrån. Oj vad hon älskade Hasan...