2024-12-28, 12:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Lugn och fin. Har aldrig sagt att hon är ful. Däremot tycker jag att hon har en grandios självbild som inte stämmer överens med verkligen Det finns kvinnliga missbrukare som ser värre ut utseende mässigt. Där är hon inte ännu. Men slutar hon inte dricka så kommer hon se ut som dom. Tänderna tex kommer att lossna och hon kommer få tandinflammationer. Hon har säkert fullt med tandsten som luktar illa och hål i tänderna.
Snygg tycker jag inte men som sagt bättre än många andra kvinnliga missbrukare.

Hon har ett läkarbesök den 14 januari och jag håller tummarna hårt för att hon går dit

Vi är överens om att Gräddrumpan har en grandios självbild etc. Hon kommer att bli alltmer sliten, tyvärr. Bäst vore om hon blev omhändertagen. Synd på en annars söt kvinna, hon har ett fantastiskt fint hårsvall tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Förstår vad du menar, kan också tycka hon kan se riktigt bra ut. Betyder ju inte man vill ragga på nån för det, eller att man tycker andra saker är ok.

Nä, jag tycker också att exempelvis Christer Petterson var snygg, innan han blev totalt utsliten. Inte fasen skulle jag velat ha älskat med honom för det.
Senast redigerad av Pinoputchin 2024-12-28 kl. 12:13.
Citera
2024-12-28, 12:20
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vi är överens om att Gräddrumpan har en grandios självbild etc. Hon kommer att bli alltmer sliten, tyvärr. Bäst vore om hon blev omhändertagen. Synd på en annars söt kvinna, hon har ett fantastiskt fint hårsvall tycker jag.

Nä, jag tycker också att exempelvis Christer Petterson var snygg, innan han blev totalt utsliten. Jag hade velat älska med honom.

Bög!

Kan inte kärringen bo hemma hos dig? Erbjud, sluta vara kräsen.
Citera
2024-12-28, 12:24
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Bög!

Kan inte kärringen bo hemma hos dig? Erbjud, sluta vara kräsen.

Bög? 😂 Nu fulciterade du.. Kul humor.
Nej, jag hoppar det erbjudandet. Föredrar att vara singel då istället. Men ni borde alla vara lite mer vidsynta. Kolla då hon ligger i sängen och pratar på sitt senaste hostel, hon ser inte så illa ut.
Hon har ett fint ansikte!!! Källa: https://youtu.be/La5LSbX_01E?t=7
Citera
2024-12-28, 12:42
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Jag tror att du liksom många andra här har fastnat i en slags loop där alla måste hata Pia. Förutom tänderna så kan jag inte se vad som är exakt så hemskt fult med henne. Sliten javisst, men sminkad ser hon ju faktiskt helt okej ut. Vad skulle vara så hemskt då menar du, ansiktsformen eller vaddå? Hon är dessutom mycket mer fit i kroppen än många andra i hennes ålder. Du verkar vara en svag påverkbar person som bara följer den stora massan som en pöbel. Själv väljer jag att tycka vad jag vill och jags skiter i vad andra tycker . Pian är sliten emellanåt men jag tycker absolut inte att det är en ful kvinna.

Jag retas inte. Jag pratar allvar.

Citat:
Hur kommer det sig att folk här ofta verkar ha så jävla svårt att hålla två olika tankar i huvudet på samma gång? Bara för att jag kan se att Gräddrumpan egentligen är en vacker kvinna så betyder det väl inte att jag nödvändigtvis själv skulle vilja ha ett sexuellt förhålland med henne? Oerhört barnslig attityd.

Jag håller med om att missbruket syns. Men hon förtjänar inte att kallas för ful, för det här är faktiskt en snygg tjej, så det så!

Nej men nu så...du har ju yttrat dig nåt så slemmigt om Pia senaste månaden att INGEN tvivlar på att du vill kliva på. Allt från hur hennes rumpa ser ut i string, till hur det skulle vara att kyssa henne när hon slafsade ostron och att du gärna hade kollat en p-rulle med Hasan och henne medverkande
Du ÄR sugen.

Och visst, smaken är som baken. Men i mina ögon är hon ej vacker iallafall. Skulle med all säkerhet kunna se helt ok ut om hon blev nykter och skötte sig lite bättre hygienmässigt. Hon sa ju dessutom själv att hennes nya mobil har något filter som gör att hon ser mer "smooth" ut. Och har du helt missat hur huden under hennes ögon börjar gulna. Det är inte fint direkt. Men men. Utseendet är egentligen oviktigt. Det är den fruktansvärda personligheten jag har svårast för. Och när någon beter sig så grisigt blir de automatiskt fula i mina ögon, så det kanske är det som gör henne så ful för mig.

Men jaa vad tror vi gott folk? Är hon åter hos Hasan snart igen eller satte hon sin sista potatis sist när hon försökte ta över lägenheten? Och dessutom kn*llar en främling samma dag hon gick därifrån. Oj vad hon älskade Hasan...
Citera
2024-12-28, 12:47
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Följt Pia länge. Utan tvekan mår hon dåligt och har problem. Men ni i tråden är ju totalt vidriga. De flesta som blir hemlösa blir det av samma anledning som Pia: de går inte att lita på, de sviker sina barn, de har beroenden som går före allt, de har skulder etc. Det är liksom människor som fått många chanser men som skiter i att te dem. Människor som hellre lever i misär än tar emot hjälp. Ändå tycker man synd om dem. Förutom Pia då. För med henne får ni se precis hur det går till. Hon livesänder tragedin. Tragiskt. Ni i tråden som spyr galla på en psykiskt sjuk och alkoholiserad kvinna borde skämmas. Hon behöver hjälp.

Det är en psykologisk sak också, många mår bättre av att konstatera att andra är sämre. Pia är skyldig till sin egen utsatthet utan tvekan, beteendet mot hennes barn är bedrövligt och vi vet att hon är totalt oansvarig samt även missbrukare. Men det är också lite som en sekt runt Pia, en sekt som har som syfte att hata henne, exempelvis detta eviga tjat om att hon är så himla ful. Jag har faktiskt svårt att se att hon är fulare än andra kvinnor, snarare tycker jag att hon faktiskt är ganska söt. Men att säga det i denna tråd är ju som att hylla jultomten på ett Jehovas vittne-möte..
Citera
2024-12-28, 13:06
Medlem
Till STRUTEN
Du skriver att det inte var bra för Pia att förlora sina barn!!!! Vad fan i helvete är du med i family United eller? Det var det absolut bästa i barnen liv att dom kom ifrån den fruktansvärda psykos alkis käringen! Finns en video på Markus sida där man klart och tydligt ser anledningen till att varför barnen blev räddade! Hon babade barnen i ättika! I ättika för guds skull och hon sitter live och vrålar skriker gråter för att hon vill supa vin och gå på fester med gråten i halsen och skakar medan barnen ligger sjuka och hör allt detta sjuka och ljudet i den videon följer inte med medan hon vrålar och skriker samtidigt. Hur fan kan man tycka att det är synd om Pia att hon blev av med de stackars barnen. Det var det bästa som.kunde hända för hade du velat att dom hade följt med på hennes psykos vin resa ända dit hon är nu?är Pia en ansvarsfull bra mamma anser du??? Jävla klappträ
Citera
2024-12-28, 13:06
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nej men nu så...du har ju yttrat dig nåt så slemmigt om Pia senaste månaden att INGEN tvivlar på att du vill kliva på. Allt från hur hennes rumpa ser ut i string, till hur det skulle vara att kyssa henne när hon slafsade ostron och att du gärna hade kollat en p-rulle med Hasan och henne medverkande
Du ÄR sugen.

Och visst, smaken är som baken. Men i mina ögon är hon ej vacker iallafall. Skulle med all säkerhet kunna se helt ok ut om hon blev nykter och skötte sig lite bättre hygienmässigt. Hon sa ju dessutom själv att hennes nya mobil har något filter som gör att hon ser mer "smooth" ut. Och har du helt missat hur huden under hennes ögon börjar gulna. Det är inte fint direkt. Men men. Utseendet är egentligen oviktigt. Det är den fruktansvärda personligheten jag har svårast för. Och när någon beter sig så grisigt blir de automatiskt fula i mina ögon, så det kanske är det som gör henne så ful för mig.

Men jaa vad tror vi gott folk? Är hon åter hos Hasan snart igen eller satte hon sin sista potatis sist när hon försökte ta över lägenheten? Och dessutom kn*llar en främling samma dag hon gick därifrån. Oj vad hon älskade Hasan...

Ja,man undrar ju verkligen om hon är tillbaka i Älvsjö på nyårsafton..?🤔

Undrar också om Hassan följer hennes härjningar och kollar vad hon lägger upp?

Om han gör, så tvivlar jag lite på hans förstånd - om han välkomnar henne tillbaka.
Citera
2024-12-28, 13:19
Medlem
falconer8s avatar
Citat:

Nä, jag tycker också att exempelvis Christer Petterson var snygg, innan han blev totalt utsliten. Inte fasen skulle jag velat ha älskat med honom för det.

Gräddrumpan en " vacker kvinna " och Christer Pettersson snygg!
Citera
2024-12-28, 13:33
Medlem
Alla fattar väl att det är insidan som gör FittPia otroligt ful på utsidan, förutom att hon blivit fruktansvärt ofräsch med åren.
Citera
2024-12-28, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ja,man undrar ju verkligen om hon är tillbaka i Älvsjö på nyårsafton..?🤔

Undrar också om Hassan följer hennes härjningar och kollar vad hon lägger upp?

Om han gör, så tvivlar jag lite på hans förstånd - om han välkomnar henne tillbaka.
Jag hoppas verkligen inte att hon går tillbaka till Hasan. Grannarna där är säkert jättetrötta på henne. Hon har härjat runt där och varit dyngrak så många ggr. Hade jag bott i Älvsjö så hade jag kontaktat Hasan och bett honom prata med mig tillsammans med en tolk. För han löper hög risk att få hela sitt liv förstört och dessutom bli vräkt. Så blir han hemlös
Jag tror att det kan vara så att han har tex lindrig form av IF ( inget bekräftat dock). Hon utnyttjar situationen till max Han sitter ofta på en stol medan hon är aspackad och tror att hon är Queen of the world. Så jäkla fult gjort att hon skrev sig på lägenheten Blir förbannad bara jag tänker på det. Hon har en sak i huvudet och det är jag jag och jag.
Senast redigerad av tindraninni 2024-12-28 kl. 14:04.
Citera
2024-12-28, 14:03
Medlem
Att hon er fit 😭🤣 damen har en saggy röv og fleskige armar og mage. Absolut inte fit. Hon kunde varit.
Citera
2024-12-28, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten

Även samhället sviker, för Pia skulle behöva att någon myndighet tar över nu, hon behöver tvingas till vård...
Det heter ju att tvångsvård ska tillämpas när man är en fara för sig själv eller annan...
Som jag ser det så är Pia en fara för sig själv, så långt som det nu gått...

Hon är väldigt långt från att bli aktuell för tvångsvård med stöd av LPT eller LVM. Och samhället sviker inte. Hon vill inte ha den frivilliga hjälp samhället erbjuder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in