2024-10-21, 17:06
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hyra och el ska ju betalas också. Har för mig att avgiften till brf var drygt 3000 så det går ju inte ihop

Sen har jag svårt att tro att hon drar in 6000 i månaden på OF...hur är det möjligt liksom?

Hon har ju varken betalat avgift eller el sen februari?

Skulle inte vilja vara någon i Hobbyrummet, efter Fylleri där..
6.000?
För Vad?
Citera
2024-10-21, 17:09
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Jag kikade nu och en prenumeration på hennes OF går på 30$, strax över 300 kronor i dagens valutakurs, så hon behöver inte mer än 20 prenumeranter för att dra in de där 6000.
Sen säljer hon säkert extramaterial för någon hundring också.

Bara det är så osmakligt.

Fy Fan!
Citera
2024-10-21, 17:12
Medlem
MaeWests avatar
Pia får inte en spänn från soc så länge som hon har pengar från försäljningen. De räknar fram hur länge som de pengar hon har ska räcka, och under den tiden så blir det nada monedas från soc.

Så Pia får nog böja sin nacke eller gå under...är frivilligt, typ...har man satt sig i klistret så har man...
Citera
2024-10-21, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Jag kikade nu och en prenumeration på hennes OF går på 30$, strax över 300 kronor i dagens valutakurs, så hon behöver inte mer än 20 prenumeranter för att dra in de där 6000.
Sen säljer hon säkert extramaterial för någon hundring också.
Igen..
Förstår inte hur nån vill betala det för att titta på henne....men det bevisar väl bara hur desperata en del män är
Citera
2024-10-21, 17:42
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Normen idag för en ensamstående person är ca 4030 kr utöver hyra och el.

Tycks skilja sig beroende på län, jag fick 3800kr i våras.
Citera
2024-10-21, 17:50
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Igen..
Förstår inte hur nån vill betala det för att titta på henne....men det bevisar väl bara hur desperata en del män är

Har hon verkligen några prenumeranter på OF då? Eller är det bara något som hon säger?
Jag kan inte heller förstå att någon tittar på eländet - förvisso kanske någon betalar och ser det mer som underhållning...

Minns att hon knappt använde Chaturbate förut för ingen ville titta eller donera.
Citera
2024-10-21, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikPanik
Tycks skilja sig beroende på län, jag fick 3800kr i våras.
Ja det finns lite variation men riksnormen ligger på 4030
Citera
2024-10-21, 18:09
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Bara det är så osmakligt.

Fy Fan!

Man måste väl skatta?
Citera
2024-10-21, 18:16
Medlem
vonDys avatar
Tack Marcus de Morte, som delar! YT.

Nu är hon nog full igen?
Citera
2024-10-21, 18:26
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Igen..

Med tanke på att det finns folk som tänder på att äta bajs så är det nog inte heller så konstigt om det skulle finnas ~20 män i det här landet som betalar för att se Gräddis gräva runt i hallongrottan.
Senast redigerad av Pruttgrotta 2024-10-21 kl. 18:32.
Citera
2024-10-21, 18:32
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Har hon verkligen några prenumeranter på OF då? Eller är det bara något som hon säger?
Jag kan inte heller förstå att någon tittar på eländet - förvisso kanske någon betalar och ser det mer som underhållning...

Minns att hon knappt använde Chaturbate förut för ingen ville titta eller donera.

Pia har på sina 65 inlägg fått 658 likes, vilket borde betyda att hon iallafall haft minst 10 prenumeranter under större delen av sin karriär på OF.
Vad jag kan se så hade hon som mest likes på ett inlägg i maj förra året, 21 stycken.
I år ligger det mest gillade inlägget på 9 likes och det var i februari.
Senast redigerad av Pruttgrotta 2024-10-21 kl. 18:34.
Citera
2024-10-21, 19:21
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Pia får inte en spänn från soc så länge som hon har pengar från försäljningen. De räknar fram hur länge som de pengar hon har ska räcka, och under den tiden så blir det nada monedas från soc.

Ja, som jag har förstått det så går de efter hur länge pengarna borde ha räckt, inte hur länge de räckte i praktiken.

Om Pia slösar bort allt på ett halvår så kan det mycket väl innebära att hon ändå inte får försörjningsstöd förrän långt efter den tidpunkt hon blev pank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in