Högerextreme Paludan får tillstånd – polisen: ”Ska visa teckningar på Muhammed”
Vad exakt har han fått tillstånd till?
– Tillståndet gäller en så kallad ”allmän sammankomst” där Rasmus Paludan ska demonstrera mot islam. Han har också fått tillstånd att ha med sig lite olika attribut på platserna: koran, tändare, penna, papper, urin och eventuellt grisblod som det står i ansökan. Sen ska han ha med sig teckningar av Muhammed och visa och så.
På Kronoparken bor det en del med invandrarbakgrund så det var väl ett enkelt och väl genomtänkt beslut från grisen. Vad tror ni, blir det mycket upplopp? Han fick inte stå på den adress han först frågade om utan blev flyttad till ett nummer bort, mot någon parkering.
snubben kommer ju bli påhoppad snart om han fortsätter så där. borde finnas bättre sätt att uttrycka sitt missnöje på än skapa den där splittringen. the writing is on the wall
På Kronoparken bor det en del med invandrarbakgrund så det var väl ett enkelt och väl genomtänkt beslut från grisen. Vad tror ni, blir det mycket upplopp? Han fick inte stå på den adress han först frågade om utan blev flyttad till ett nummer bort, mot någon parkering.
Läste lite snabbt att han ska ha fått 10 dödshot efter beslutet att han skulle få demonstrera. Med tanke på att dom vet hur det blev tidigare och vad han vill ha med sig så tycker jag det låter märkligt med ett godkännande beslut. Säger sig ju självt vad han vill. Det var någon som skulle predika och bjöd in honom
snubben kommer ju bli påhoppad snart om han fortsätter så där. borde finnas bättre sätt att uttrycka sitt missnöje på än skapa den där splittringen. the writing is on the wall
Ja, det borde han väl bli? Kanske nu det händer. Så sjukt onödigt. Men å andra sidan, är invandrare lättkränkta? Bränn bibeln och koranen bäst du vill. Det kommer upphöra om man inte reagerar.
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Då får vi se om de kan uppföra sig i Värmland då.
Probably not. Det är redan stök tyvärr
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Kronoparken är en livad stadsdel med skottlossningar och dylikt.
Ja, trist. Kommer säkert balla ur... men det stog också i beslutet att dom kunde ändra regler och avbryta om så skulle behövas. That's good.
vill snubben bli en martyr eller vad? han gör inte saken bättre genom att hålla på som han gör.
Haha, nej. Så jävla hjärndöd människa. Allt för att provocera. Det är väl bara att vänta in när han själv blir drabbad med sin skit. Kul att han ändå är både svensk och dansk. Dubbelmoral som vanligt. Likadant som när invandrare röstar SD... man bara ''Ja, okej.''
Beslutet kommer sannolikt att överklagas, och Paludan får "tillstånd" på någon slags motorvägs-rastplats.
Paludan lyfter i och för sig ett viktigt problem, men i dagsläget ser jag Paludan enbart som en bråkmakare. Vi kan starta lika stora kravaller mellan svenskar, om man går in på AIKs pub och säger att IFK är bäst, och AIK är "bögar"!
Sedan tar jag också ofta fel mellan Paludan och "Pauluns", han med havreflingor och billiga russin, som lyckas sälja dessa för 200kr/kg jämfört med en tia/kg. Det gör det inte lättare för mig, då båda två anses av mig som "bluffare"!
Beslutet kommer sannolikt att överklagas, och Paludan får "tillstånd" på någon slags motorvägs-rastplats.
Paludan lyfter i och för sig ett viktigt problem, men i dagsläget ser jag Paludan enbart som en bråkmakare. Vi kan starta lika stora kravaller mellan svenskar, om man går in på AIKs pub och säger att IFK är bäst, och AIK är "bögar"!
Sedan tar jag också ofta fel mellan Paludan och "Pauluns", han med havreflingor och billiga russin, som lyckas sälja dessa för 200kr/kg jämfört med en tia/kg. Det gör det inte lättare för mig, då båda två anses av mig som "bluffare"!
Hahah, där kan han gott stå med sin skit. Det finns miljoner andra sätt att säga sin sak och jobba för den, det är som du säger, han är bara ute efter bråk.
Hahah, vissa är så lättprovocerade. Men det är klart, vem vill bli kallad bög liksom. Någon kan ju tro att man har den läggningen. Det vore förödande! Eller att man gillar ett annat lag. Hjärtkrossande.
Paludan kommer tydligen till Karlstad den 22 juli.