• 1
  • 2
2022-07-12, 22:49
Medlem
Charmas avatar
Hej!
Jag dejtar en kille som jag gärna vill lära känna bättre. Tänkte om någon här kunde hjälpa mig att hitta en kul lista på nätet, med skojiga och eller mer allvarsamma dealbrakers att diskutera kring.

Hörde på radio ett program med intervjuer där de brukade avsluta med några såna. Alltså inte bara "din partner slår dig eller missbrukar droger" utan kanske tex "klipper tånaglarna i sängen, sätter ketchup på din omsorgsfullt lagade lördagsmiddag" osv 😃
2022-07-12, 22:59
Medlem
Att hon skulle komma dragandes med en lista full med dealbreakers, roliga eller ej, skulle jag kunna se som en dealbreaker.
2022-07-12, 23:00
Medlem
Bassplays avatar
Ost och kaviar på knäckebröd då åker hon ut.

Tar hon banan på pizzan, ut.

Bryr sig om följare/likes. Totalt värdelöst! och så gråter hon den dagen hon får några likes mindre
2022-07-12, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoneCrazy
Att hon skulle komma dragandes med en lista full med dealbreakers, roliga eller ej, skulle jag kunna se som en dealbreaker.
Hahaha
2022-07-12, 23:01
Medlem
Bassplays avatar
Hon röstar på sossarna, röd flagg.
2022-07-12, 23:24
Medlem
Jordgubbes avatar
Nästan kul på 90-talet i vissa komediprogram och såpor, men är inte den trångsyntheten lite uttjatad? Kollade runt nu lite om jag kunde hitta några "kul", men de är snarare rätt enfaldiga. Liksom "Han/hon skalar potatisen åt fel håll, jag gör slut ..."
2022-07-12, 23:27
Medlem
Charmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneCrazy
Haha, jag får väl börja med den frågan. Tycker han som du så skippar jag den 😅
2022-07-12, 23:29
Medlem
Bizmarcks avatar
Om hon inte suger av mig direkt efter att jag tagit henne analt, åker hon ut!
2022-07-12, 23:33
Medlem
Charmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Nästan kul på 90-talet i vissa komediprogram och såpor, men är inte den trångsyntheten lite uttjatad? Kollade runt nu lite om jag kunde hitta några "kul", men de är snarare rätt enfaldiga. Liksom "Han/hon skalar potatisen åt fel håll, jag gör slut ..."
Är ju mer som en kul grej för att lära känna den andre liksom. Kanske inte så att man nödvändigtvis måste göra slut, mer som i att "vad tycker den andre är viktigt, vad värderar den".

Och att jag skrev "på skoj", var för att när jag googlade fick jag upp nån lista med att "han låter dig inte träffa dina vänner, han bestämmer vilka kläder du ska bära varje dag" osv. Såna saker som i min värld är självklara dealbreakers och inte en intressant "lära-känna-diskussion".
Senast redigerad av Charma 2022-07-12 kl. 23:36.
2022-07-12, 23:37
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Den här då: Hans nick på Flashback är "Jordgubbe".
2022-07-12, 23:47
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Den här då: Hans nick på Flashback är "Jordgubbe".
Stolpe ut, skulle jag säga på den.
2022-07-13, 00:00
Medlem
LeCastles avatar
Nån som inte respekterar sig själv. Gäller både kropp och själ.

Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Ost och kaviar på knäckebröd då åker hon ut.

Tar hon banan på pizzan, ut.

Bryr sig om följare/likes. Totalt värdelöst! och så gråter hon den dagen hon får några likes mindre

Juste. Curry och banan-pizza. Då förtjänar man inte att behandlas som människa.

Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Om hon inte suger av mig direkt efter att jag tagit henne analt, åker hon ut!

Äcklig du är.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in