Citat:
Ursprungligen postat av
Katciu88
Jag gick bet med time machine på de inlägg jag tyckte var suspekta. Testade en 5 st men ingen var sparad.
Men hon har absolut lämnat en guldgruva i det där blogginlägget orört. Jag reagerar starkt på det du klippte in. Ställ det mot hur hon uttalade sig i breakit artikeln:
V&Ns ursäkt håller inte. Inte med de där fraseringarna. Köper du en NFT för 3 000 och det värsta inträffar så har du ändå tillgång till allt i två år
Edit: varit tydligare med, vilket jävla skämt, ni skulle inte ljugit folk rakt upp i ansiktet snarare
Hahaha "För oss som alltid har varit egenföretagere så är det självklart att det inte går att göra något med luft, alltså utan kapital.”
Kan man vara drygare? Är det möjligt? Ja man MÅSTE vara egenföretagare som Vanja och Niklas för att förstå att man inte kan handla dyra saker med luft.
När folk frågade vad som skulle hända om de inte fick in pengarna sa hon ju gång på gång att de hade plan A, B och C, de hade nyckelpersoner, de hade långsiktigt tänk bla bla bla. Och nu sitter och hon och himlar med ögonen åt att folk faktiskt trodde henne? Och ursäkta, med 2,7 miljoner kan man absolut skapa den där "digitala hubben" i alla fall. Löjligt att låtsas som att det är småkrafs man inte kan göra ett skit för.
Ja vad ska man säga. Det är magstarkt.