• 1
  • 2
2022-07-11, 21:41
Bannlyst
vill verkligen inte att banken ska veta vad jag handlar för tillgångar. finns det något man kan göra i dagens värld? någon app? finns det något knep? kan man föra över pengarna någonstans för att köpa tillgången anonymt?
Citera
2022-07-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apsvett2k
vill verkligen inte att banken ska veta vad jag handlar för tillgångar. finns det något man kan göra i dagens värld? någon app? finns det något knep? kan man föra över pengarna någonstans för att köpa tillgången anonymt?

Tror inte det och finns det så vill dom nog inte avslöja för att det skall bli allmänt känt
Citera
2022-07-11, 21:53
Medlem
henrikos avatar
Citat:

Nej. Inte ens kontanter kontanter är tillåtna att inneha nu mera. Målet är att du ska tappa all makt, så eliten kan se på sekunden när du fått nog av dom och köper en grep.
Citera
2022-07-11, 21:55
Medlem
ArgusOnes avatar
Vad är det du ska köpa, hur köper du det och vilka summor?

Är det mindre summor kan du fixa prepaid kort, är det höga summor behöver du fixa utländskt bankkonto.

Vilken eller vilka banker är det du vill döja detta för?
Citera
2022-07-11, 21:55
Bannlyst
något måste det finnas. kom igen. var är alla smarta människor? det viktiga är bara att banken inte kan spåra att jag har köpt tillgången. för ni vet mycket väl vad som händer om det krisar rejält. då kommer staten och frågar efter bil hus och allt. jag tänker inte låta dom sno något av mig.
Citera
2022-07-11, 21:59
Bannlyst
uttländskt bankkonto låter riskabelt. vad finns det för för och nackdelar med det?
Citera
2022-07-11, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Tror inte det och finns det så vill dom nog inte avslöja för att det skall bli allmänt känt
sant. det går fan inte att ha en konversation någonstans längre utan att dom jälva clownerna ska veta allt. snart kommer dom filma en när man sitter och skiter om det inte blir ett slut på galenskaperna

nej just ja, det gör dom ju redan. jävla as
Citera
2022-07-11, 22:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Kontantaffärer är det enda sättet. Med en turkrulle i fickan så är du fri.
Citera
2022-07-11, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Kontantaffärer är det enda sättet. Med en turkrulle i fickan så är du fri.
bitcoin hur ser det ut på den avdelningen? har dom lyckats börja spåra sånt än? det lär väl bli så förr eller senare ändå
Citera
2022-07-11, 22:45
Medlem
zobs avatar
Citat:
bitcoin hur ser det ut på den avdelningen? har dom lyckats börja spåra sånt än? det lär väl bli så förr eller senare ändå

Bitcoin har helt transparent och öppen transaktionsbok så vill man lägga den tiden så kan dom följa dig där med. Kontakter är nog det bästa alternativet
Citera
2022-07-12, 00:25
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:

Vilken typ av tillgångar handlar det om?

Kapitalvaror? Ädelmetaller? Värdepapper? Andelar i företag?

Olika vägar att gå beroende på vad det är fråga om.
Citera
2022-07-12, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Nej. Inte ens kontanter kontanter är tillåtna att inneha nu mera. Målet är att du ska tappa all makt, så eliten kan se på sekunden när du fått nog av dom och köper en grep.
Källa på det??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in