Citat:

Ursprungligen postat av Co-Caine

Jo jag förstår att det är drogerna sm gör att jag blir depprimerad  men hur länge kommer det hålla på då?  Vissa dagar är ju helt "normala" då är man inte det minsta deppig. Men tänker även mer än vad jag pratar nu för tiden åxå å  de ha väl oxo med drogerna att göra förmodligen..
Hamnade dock på LVU för att jag umgicks med fel personer (äldre killar) å har varit positiv på pissprov till å från  sedan aug -05. Har även åkt dit för snatteri i butik osv så har även lite kriminalitet på mig. Å soc har hela haft ögonen på mig men inte brytt sig så mycket förän jag  började umgås med en 29år äldre missbrukare först då la som sig i o tog in mig på LVU..

Humöret kommer att gå upp och ner några månader efter att du slutat knarka, det är bara att stå ut...inte för att jag vet om det är ngn. tröst, men det blir bättre.
(Känslor kan vara jobbiga att hantera, speciellt då man har ett långt missbruk bakom sig och inte riktigt har pejling på hur man ska känna osv.
Men det är helt normalt, och framförallt så är det ett tecken på att det går åt rätt håll...)