Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-21, 12:18
  #49
Medlem
swimp78s avatar
Träskallen Söderholm som babblat så pretentiöst om sin kära svamp som medel för insikter och självkännedom och självterapi visade ju nu senast att det bara är hederligt gammalt knarkande och verklighetsflykt han sysslar med. Sopa i sig svamp på sj-bistron och få garvnoja. Insikten ”man ska inte ta allt så allvarligt!”. Wow!
__________________
Senast redigerad av swimp78 2023-03-21 kl. 12:20.
Citera
2023-03-21, 19:49
  #50
Medlem
Huckabees avatar
Inte helt oväntat läggs podden ner. Tråkigt, de var en frisk fläkt i poddsverige.
Citera
2023-03-21, 22:21
  #51
Medlem
Huckabees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckabee
Inte helt oväntat läggs podden ner. Tråkigt, de var en frisk fläkt i poddsverige.
Notera förresten att Fredrik inte skrivit något om nedläggningen. Allt som kommunicerats om det är från Calles kanal och att Fredrik ”repostar” Calles story.
De skojade inte vad gäller bristen på sentimentalitet.
Citera
2023-03-21, 23:21
  #52
Medlem
swimp78s avatar
Han hade ju under sin svamptripp på sjtåget insett att han försummat sitt ”barn” gott snack .kanske satsat han på det mer helhjärtat
Citera
2023-03-21, 23:24
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckabee
Inte helt oväntat läggs podden ner. Tråkigt, de var en frisk fläkt i poddsverige.

Skönt, slutade lyssna när det blev tydligt att Calle använde denna och sin egna podd till att sprida rysk propaganda. Inte konstigt att ingen ville sponsra dom på slutet.
Citera
2023-03-22, 04:28
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Skönt, slutade lyssna när det blev tydligt att Calle använde denna och sin egna podd till att sprida rysk propaganda. Inte konstigt att ingen ville sponsra dom på slutet.

Haha va? Han representerar det vanligt fölk går och tänker på, om något jävligt uppfriskande. Har de lagt ner podden så är det en stor förlust - oavsett vad så har Calle blivit en favorit för mig. Han är långt ifrån den Kungarna av Tylösand-producenten han var för sisådär 12 år sen. Hade lätt kunnat tänka mig ta en öl eller fler med honom.
Citera
2023-03-22, 06:53
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaboshack.
Haha va? Han representerar det vanligt fölk går och tänker på, om något jävligt uppfriskande. Har de lagt ner podden så är det en stor förlust - oavsett vad så har Calle blivit en favorit för mig. Han är långt ifrån den Kungarna av Tylösand-producenten han var för sisådär 12 år sen. Hade lätt kunnat tänka mig ta en öl eller fler med honom.

Han representerar samma tankar som Gudrun Schulman, rysstroll på flashback och Xi Jinping har. Vanliga svenskar har inte alls dessa åsikter. Allan Schulman som stred i finska vinterkriget vänder sig i sin grav p g a sin ryssvänliga, empatilösa son. Så är det.

Nog med OT. Du har fel.
Citera
2023-03-23, 04:25
  #56
Medlem
Fialisans avatar
De slutar, bara sådär. Trist. Fast jag började få lite nog av den där Söderholms knarkande ändå.

Har lyssnat lite på Extra, men det är inte min grej.
Citera
2023-03-26, 07:19
  #57
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckabee
Inte helt oväntat läggs podden ner. Tråkigt, de var en frisk fläkt i poddsverige.

Man skulle ha fortsätt som man började, men istället så startade man AW podden och la allt skvaller man tidigare pratade om bakom en betalvägg.

Den vanliga podden blev då rätt ointressant (enligt mig) Och sedan så hamnade ju även den bakom en betalvägg. Otroligt illa skött alltihopa. Dom första typ 10 avsnitten var ju faktiskt riktigt bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
De slutar, bara sådär. Trist. Fast jag började få lite nog av den där Söderholms knarkande ändå.

Har lyssnat lite på Extra, men det är inte min grej.

Jag började lyssnade på Extra, efter tips från dig faktiskt. Lyssnade nog några månader men sen gav jag upp. Calle bär tyvärr inte upp en podd helt själv, utan skulle haft någon bisittare med.
Citera
2023-03-27, 00:42
  #58
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Man skulle ha fortsätt som man började, men istället så startade man AW podden och la allt skvaller man tidigare pratade om bakom en betalvägg.

Den vanliga podden blev då rätt ointressant (enligt mig) Och sedan så hamnade ju även den bakom en betalvägg. Otroligt illa skött alltihopa. Dom första typ 10 avsnitten var ju faktiskt riktigt bra.



Jag började lyssnade på Extra, efter tips från dig faktiskt. Lyssnade nog några månader men sen gav jag upp. Calle bär tyvärr inte upp en podd helt själv, utan skulle haft någon bisittare med.

Samma... Och han "Geniet" (det tar emot att kalla honom så), Fredrik kanske han heter, bara honom orkar jag inte lyssna på heller. Vet att han ska försöka satsa på "Gott snack", men jag provad den och den var ju inte heller särskilt kul. Och hans sexpodd lyssnade jag på något avsnitt...

Näe, han borde ha fortsatt att dra nytta av namnet Schulman, istället för att ge upp den. Fast med den där ADHD-hjärnan verkar han ju ge upp mest allt här i livet. Allt är bara kul en liten stund, när det är nytt.
Citera
2023-04-21, 16:59
  #59
Medlem
Det är nu bekräftat från en källa nära Calle att podden lades ner p g a att sponsorerna hoppade av. Anledningen till sponsoravhoppen var Calles ständiga tjat om fredssamtal och allmänna ryssvänliga inställning under de senaste månaderna.

Detta kommer kanske inte som en överraskning, men skönt att vi vet anledningen nu iaf.
Citera
2023-04-22, 08:21
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det är nu bekräftat från en källa nära Calle att podden lades ner p g a att sponsorerna hoppade av. Anledningen till sponsoravhoppen var Calles ständiga tjat om fredssamtal och allmänna ryssvänliga inställning under de senaste månaderna.

Detta kommer kanske inte som en överraskning, men skönt att vi vet anledningen nu iaf.

Bra att de andra killarna reagerar på en person som det första han gör är att demoralisera och snacka om flykt och sen börjar prata som en landsförrädare.

Det svenska frälseblodet verkar ha tunnats ut ordentligt och det tjocka bondeblodet drog till staterna. Kvar blev bögöverklassen och deras livegna. Det kan inte bli mer tydligt.

Det är mot folk som Calle som håller i piskan pga ett familjenamn och cash men som saknar precis alla egenskaper ifrån sin far som revolten ska föras.

Calle är en produkt av den svenska eliten nämligen. Alla är stolta. Not.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback