• 1
  • 2
2022-07-11, 08:18
Medlem
Tropexs avatar
Att njuta av mat på droger alltså, vissa droger dödar aptiten helt, men nu talar vi motsatsen - munchies som det kallas i folkmun. Jag tänker inte lista något, och ber er att motivera era svar så det inte blir en listtråd. Jag börjar, i vanlig ordning.

Vinnaren är... benso! Ger minst lika mycket hunger och aptit som cannabis eller alkohol enligt mig. Går alltid och köper den flottigaste pizzan efter jag handlat på mig benso (vilket i 9 fall av 10 är alprazolam). Jag misstänker att det beror på ångestdämpningen samt någon annan fysiologisk process jag inte kan pin-pointa. Cannabis kan ju ge nojjor, och även om inte, så vinner benso med hästlängder. Alkohol är också gott att äta till men resulterar tyvärr ofta i en spya om man ska nå de "munchnivåerna" som säg 5 ksalol kan ge. Själv har man immundigat 3 ksalol nyss och väntar mig en gedigen frukost om någon timme! Nackdelen är halsbränna, men Novalucol fixar biffen (no pun intended).

Fyll på mina vänner och fiender!

Vänligen

/Tropex
Citera
2022-07-11, 08:26
Medlem
ayeflatowls avatar
Alkohol är nog det enda som gör mig hungrig.

Cannabis och benzo av alla slag hjälper inte något vidare. Faktiskt aldrig fått munchies of cannabis trots att jag rökte så gott som dagligen i något år. Samma sak med benzo (främst alprazolam).
Citera
2022-07-11, 08:39
Medlem
TS skulle passa ihop med en av mina gamla kompisar. Alla droger var perfekta munchiesdroger för honom, inklusive rc-stimulanter och svamp(!).

Munchningen var själva grejen för honom. Först gardera sig och bunkra upp med allt som man kan tänkas bli sugen på. Framförallt smågodis i drivor, plus kassar med snacks och mat av typen limpmackor med pucko. Sen ändå göra det till en sport att försöka komma på nåt att bli sugen på som inte finns hemma.

Muncha och lyssna på shpongle på högsta volym i hörlurar.
Citera
2022-07-11, 08:49
Medlem
link71s avatar
Opiater imo, när jag gick på heroin blev jag mer godis sugen än på cannabis/hasch
Citera
2022-07-11, 09:20
Medlem
CarlXIIs avatar
MK 677 är ett hormon som öppnar nedre magmunnen, då blir man förbannat hungrig
Citera
2022-07-11, 12:38
Medlem
funktioners avatar
cb benso och opiater brukar göra mig väldigt munchig. Förutom när man börjar spy på opi då är det svårt att behålla någonting alls
Citera
2022-07-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Att njuta av mat på droger alltså, vissa droger dödar aptiten helt, men nu talar vi motsatsen - munchies som det kallas i folkmun. Jag tänker inte lista något, och ber er att motivera era svar så det inte blir en listtråd. Jag börjar, i vanlig ordning.

Vinnaren är... benso! Ger minst lika mycket hunger och aptit som cannabis eller alkohol enligt mig. Går alltid och köper den flottigaste pizzan efter jag handlat på mig benso (vilket i 9 fall av 10 är alprazolam). Jag misstänker att det beror på ångestdämpningen samt någon annan fysiologisk process jag inte kan pin-pointa. Cannabis kan ju ge nojjor, och även om inte, så vinner benso med hästlängder. Alkohol är också gott att äta till men resulterar tyvärr ofta i en spya om man ska nå de "munchnivåerna" som säg 5 ksalol kan ge. Själv har man immundigat 3 ksalol nyss och väntar mig en gedigen frukost om någon timme! Nackdelen är halsbränna, men Novalucol fixar biffen (no pun intended).

Fyll på mina vänner och fiender!

Vänligen

/Tropex
Mk667 + testo + cannabis
Citera
2022-07-11, 13:30
Medlem
Mirtazapin, en spinkig kompis till mig njöt av allt och gick från ca 60 till drygt 100kg på ett år. Jag testade den en period och kunde inte sluta njuta av att äta mer mat.

Kompisen där som saknar spärrar kunde gå loss på en tallrik socker, och verkligen tycka det var oemotståndligt smaskigt. Det fanns liksom ingen som helst hejd på honom och jag fick ofta ljuga om vad jag hade hemma för att inte få precis allt länsat. Jag ansågs snål om jag ville behålla 2 glassar i ett 12pack glass, det var sjukt att bevittna.

Men kan tänka mig att testo som nån nämnde knäcker den.
Benso har inte en chans på mirtazapin, inte för de flesta skulle jag tro.
Citera
2022-07-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
cb benso och opiater brukar göra mig väldigt munchig. Förutom när man börjar spy på opi då är det svårt att behålla någonting alls

Sidoeffekten är väl förstoppning på för mkt opiater. Tråkigt att inte kunna skita efter en hel natt av munchies.
Citera
2022-07-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Mirtazapin, en spinkig kompis till mig njöt av allt och gick från ca 60 till drygt 100kg på ett år. Jag testade den en period och kunde inte sluta njuta av att äta mer mat.

Kompisen där som saknar spärrar kunde gå loss på en tallrik socker, och verkligen tycka det var oemotståndligt smaskigt. Det fanns liksom ingen som helst hejd på honom och jag fick ofta ljuga om vad jag hade hemma för att inte få precis allt länsat. Jag ansågs snål om jag ville behålla 2 glassar i ett 12pack glass, det var sjukt att bevittna.

Men kan tänka mig att testo som nån nämnde knäcker den.
Benso har inte en chans på mirtazapin, inte för de flesta skulle jag tro.

Ey jag käkar också mirtazapin. Låg på 80mg, nu tar jag 30mg.
Var gravt underviktig, vägde som en 10 årig pojk. Gick sen upp över 10 kg. Apptiten var på topp, efter år av tjack och kaloriintag som en anoretisk.
Citera
2022-07-11, 17:06
Medlem
scheelinos avatar
Lyrica, imo.
Citera
2022-07-12, 00:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag får munchies av alkohol, cannabis spice/rökmixar, opiater/opioider och kratom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in