Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
https://youtu.be/NQSuni5vOJw
Fråga om mansjouren vid 02:49:10
Mikaels bortförklaringar är så tragikomiska. Han väger 100 kg, ställde sig på Jeanettes hals, för att hon skulle sluta sparka på honom... rättsläkaren anser att det gjordes med skor på, han hävdar strumpor.
Dammsugarröret, skulle hon slå, men han stängde dörren, då slog hon loss på den. Hon ska ha haft riktiga urkrafter, kastat sönder dörrar, fönster med spröjs, skotermotorer, tjoff... när hon åkte rullstol körde hon som rally-harry...hon var orädd. Hela tiden titta där hemma så ser ni, titta där, så ser ni allt hon haft sönder.
Förtydligande angående det jävla tjatet från en kvinnohatare om mansjouren.
NEJ MICKET HADE INTE KONTAKTAT MANSJOUREN!
Åklagaren ställer frågan i rätten för att Micke beklagar sig så mycket om Jeanettes våldsamheter.
Det står även i Tingsrättens dom.
Han har inte varit i kontakt med mansjouren om vad som har förevarit.
Micke ljuger som en häst travar. Han har inte slagit Jeanette men stängt en dörr och då stod hon och hackade på en dörr med ett dammsugarrör säger Micke. Inte trovärdigt.
Dammsugarrör nämns inte alls i fupen i förhör med Micke.
Vägde mitt dammsugararör. Det vägde ca 500 gram. Man slår inte sönder en dörr med ett halvt kg tungt dammsugarrör.
Det är verkligen tragikomiska förklaringar från Micke i rätten.
YNKLIGT!!!
Vem är det som slår sönder allt. Jo Micke! Mickes egen son berättar.
Vad hände då?
Skulle upp och jobba, vet inte vilken dag det var, dem bråka och skrek och fylla kl 03-04 på natten. Vaknar upp av att han flyger rätt genom dörren till mitt rum, hela karmen och allt flyger åt helvete. Han skriker och håller på bli helt galen och ropar Vart fan är hon, han trodde hon hade gömt sig i mitt rum, då jag låst för dem hade bråkat. För att dem inte skulle öscha med mig. Men då slog han upp hela dörren.
Då blev jag så less, tryckte tillbaka spikarna för hand och rättade till dörren. Jag tänkte, nu orkar jag inte det här mer.
Då ser jag Jeanette ligger utanför dörren avdankad mot väggen. Då gick jag ner, då var jag tokig själv,
jag sa att jag inte orkar med dig mer, så gick jag förbi honom, då gick han emot mig så då tog jag tag i honom och sula in han i väggen.
Sen smällde igen dörrjäveln och slog sönder rutan på ytterdörren.
Vad menar du med avdankad?
Låg mot väggen, tror jag har en bild på det i chatten. Som jag skicka för att visa vad håller ni på med.
Vad är det för chatt?
På Messenger.
Vet du om din pappa gjorde någonting fysiskt mot Jeanette?
Jag har hört att han slagit henne för, lika då när hon låg avdankad utanför hörde jag en smäll så antagligen slog han henne då.
Sonen slår alltså sönder rutan i ytterdörren, inte Jeanette.