2022-07-09, 00:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Hur ser det ut i Ryssland? De brjade ju vaccinera flera mnader tidigare n vst.

Sputnik som ryssarna fick r inte samma mRNA frankenvaccin som resten av vst fick.
Citera
2022-07-09, 00:46
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Fick sjlv reda p (2 mnader efter tredje dosen i december mnad) att jag hade blodcancer.
Ngon dag efter tredje dosen s svullnade samtliga lymfkrtlar upp, tnkte vl att de lgger sig inom ngon vecka eller tv, men inte d.

Nr jag var hos vrdcentralen i februari (trodde jag hade lunginflammation) s ville de kolla upp mina lymfkrtlar s fick jag lmna blodprover. Fr ngra dagar senare beskedet blodcancer (B-kll).

Hur stor r chansen att jag skulle drabbas av blodcancer, dryga 25 personer under 60 r drabbas varje r i Sverige av kll s chansen att man skulle f detta r extremt minimal.

Jag tror att det r detta jvla vaccin som har gett mig skiten, fr innan s har allt varit bra, bara ngra veckor innan jag vaccinerade mig s kollade de p vrdcentralen mitt blod d jag rkade att sticka mig p en blodig nl i jobbet och de borde skerligen redan d ha sett att antalet med vita blodkroppar och lymfocyter var fr hgt.

Ps mina lymfkrtlar r fortfarande svullna och varierar i storlek till och frn, ibland r de s svullna s man tvekar p att g ut d det ser fr jvligt ut.

Vad r din prognos fr att verleva det?
Citera
2022-07-09, 09:15
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Du behver inte oroa dig ska du se. Allt ordnar sig.
Jag har redan ordning och har alltid haft det. Du dremot, knns lite Dont look up.
Citera
2022-07-09, 10:25
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Fick sjlv reda p (2 mnader efter tredje dosen i december mnad) att jag hade blodcancer.
Ngon dag efter tredje dosen s svullnade samtliga lymfkrtlar upp, tnkte vl att de lgger sig inom ngon vecka eller tv, men inte d.

Nr jag var hos vrdcentralen i februari (trodde jag hade lunginflammation) s ville de kolla upp mina lymfkrtlar s fick jag lmna blodprover. Fr ngra dagar senare beskedet blodcancer (B-kll).

Hur stor r chansen att jag skulle drabbas av blodcancer, dryga 25 personer under 60 r drabbas varje r i Sverige av kll s chansen att man skulle f detta r extremt minimal.

Jag tror att det r detta jvla vaccin som har gett mig skiten, fr innan s har allt varit bra, bara ngra veckor innan jag vaccinerade mig s kollade de p vrdcentralen mitt blod d jag rkade att sticka mig p en blodig nl i jobbet och de borde skerligen redan d ha sett att antalet med vita blodkroppar och lymfocyter var fr hgt.

Ps mina lymfkrtlar r fortfarande svullna och varierar i storlek till och frn, ibland r de s svullna s man tvekar p att g ut d det ser fr jvligt ut.

Om detta stmmer s r chansen ganska stor att det r mRNA-vaccinerna det beror p, tyvrr.
Citera
2022-07-09, 12:59
Medlem
shoottheelkss avatar
Amerikansk lkare som frklarar varfr vaccinet ger cancer.

- Spikprotein produceras upp till 60 dagar i kropp efter injektion
- spikproteinet lcker ut i hela kroppen och stannar upp till 15 mnader i kropp
- Lipid nanopartiklarna sprider sig till alla organ, drav s mnga olika biverkningar/skador

- Skadar/str recepteror 7 & 8, del av vrt frsvar mot virus.
- Vaccinet stnger av P53 som skyddar vra gener.
- Vaccinet blockerar micro-rna 27a, frsvar mot cancer
- Str BRCA, frsvar mot brstcancer

EXPLOSION DES CANCERS ET DES MALADIES LATENTES - DR URSO - VOSTFR FRANCAIS
https://www.bitchute.com/video/hfwLAmfJzkgG/
Senast redigerad av shoottheelks 2022-07-09 kl. 13:20.
Citera
2022-07-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks

- Lipid nanopartiklarna sprider sig till alla organ, drav s mnga olika biverkningar/skador

S du menar, eller rttare sagt, din klla menar att lipider skulle vara ngot farligt? Nr det i sjlva verket r ngot som redan finns och behvs i kroppen.
Citera
2022-07-09, 14:31
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja vet 2 personer som dtt inom veckor av vaccinet av extremt aggressiv cancer. Tror inte det r svrare n att dessa mnniskor har cancer i kroppen redan och frankenvaccinet och mRNA bryter ner immunfrsvaret totalt och sedan fr cancern husera fritt i kroppen utan motstnd och d gr det alltid fort.

D slapp de ju belasta sjukvrden ngon lngre tid iaf.
Citera
2022-07-09, 14:35
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
S du menar, eller rttare sagt, din klla menar att lipider skulle vara ngot farligt? Nr det i sjlva verket r ngot som redan finns och behvs i kroppen.

Som jag frstr det. PGA. av att lipider anvnds s
sprids mRNA vaxxet till alla organ/delar av kroppen..
Citera
2022-07-09, 15:39
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
D slapp de ju belasta sjukvrden ngon lngre tid iaf.

Tror inte deras familjer bryr sig verdrivet mycket om det dock.

Citat:

Lipida nanopartiklar, det betyder bara att man packat in nanopartiklarna i en fet/oljig coating.
Citera
2022-07-09, 16:17
Medlem
Citat:

25 personer under 60r, varje r?
https://www.internetmedicin.se/behan...k-leukemi-kll/
Citat:
Incidens och prevalens
Incidensen av KLL i Sverige r ca. 550 nya fall/r med en ver tid kande prevalens, idag ca. 6000 personer. Medianldern r 71 r vid diagnos, vilket r jmfrbart med mnga andra hematologiska maligniteter (AML, MDS, myelom m.fl.) och ca. 25 % av patienterna r under 65 r vid diagnos.
Knsfrdelningen r ojmn med en incidens som r 1,6 ggr. hgre hos mn jmfrt med kvinnor.
S om 550fall/r.
137,5fall/r dr personen r under 65.
D mste enligt din berkning. 112,5fall/r, vara mellan 60 och 65 r?
Citera
2022-07-10, 00:27
Medlem
Prom3tiuss avatar
Citat:

Med all respekt fr din sjukdom men majoriteten av Sveriges befolkning har ftt vaccin. Har antalet fall kat eller vad r det du menar?
Citera
2022-07-10, 01:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Lter ju bra i mina amatrron att vaccinet har god spridningsfrmga. Jag hade blivit missmodig av att ftt hra motsatsen att vaccinet inte riktigt ntt ut till kroppens samtliga organ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in