Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Citat:
Ursprungligen postat av
Meiji
Du verkar genomgående vilja dra en slöja över, att väljarna är allt annat än fullt informerade om den unika invandringspolitikens kostnader och konsekvenser pga de invandringsansvariga partiernas enighet och medias selektivitet och ensidighet.
Precis, alla är inte fullt informerade, precis som det mesta i vårt samhälle. Den genomsnittlige väljaren kan knappast redogöra för effekten om skolan förstatligas eller hur miljön påverkas av subventionerade vindkraftverk. Vill du veta kan du genom ett par knapptryck ta reda på det. Orkar du inte det kan du vänta på att Åkesson dyker upp i en partiledardebatt.
Du verkar, som sagt, vilka dra en slöja över hur väljarna systematiskt har vilseletts betr. den unika invandringspolitiken av ansvariga och eniga politiker och ff.a. av medias selektiva och ensidiga rapportering samt skolans ansträngningar att "motverka föräldrarnas inflytande".
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Citat:
Ursprungligen postat av
Meiji
Avståndstagandet från att den lilla flickans mamma publicerade en bild på sin misshandlade dotter är beklämmande. Ni, som *främst* blir upprörda över att folk blir upprörda (över det här brottet), har ett mycket märkligt fokus.
Du vet också att det inte är mammans publicering som jag ställer mig kritiskt emot. (Kontot låstes inom ett dygn för allmänheten). Vad tror du mammans syfte var att publicera bilderna till hennes instagramföljare var? Vad tror du samnytts syfte är att sprida vidare bilderna?
Jag har i tidigare inlägg förklarat att jag inte nämnvärt upprörs över spridningen av bilderna eller tramset om öknamn meningsmotståndarna. Så du kan lägga ner med att påklistra mig åsikter som inte stämmer.
Jag vet inte vad mamman hade för "syfte". Dels kanske hon inte var medveten om, att ansvariga politiker och media anser, de som offras för den unika invandringspolitiken är pinsamheter, som ska gömmas undan, dels kanske mamman bara enkelt ville besvara frågor från släkt och vänner betr. vad som hade hänt.
Samnytt publicerade bilden, då Samnytt inte delar värderingen att de som offras för invandringspolitiken är pinsamheter, som ska gömmas undan.