Citat:
Ursprungligen postat av
MissBobby
Jag vet en som klarade sig i 7 år trots koma och hjärnskador. Nu vet vi inte flickans status. Enligt media hölls hon nedsövd. Var du får koma ifrån kan bara du svara på.
"Klarade sig i sju år"? Dog personen efter 7 år, menar du?
Rekordet i att ligga i koma och vakna upp utan "men" är väl ca 30 år om jag inte minns fel. Och det innehas väl dessutom av en svenska. Om du kollar bakåt lite i mina inlägg så hittar du referens. Men att kolla upp fakta sånt verkar inte vara din starka sida.
Du har verkligen inte bra koll, vare sig på media eller vad jag skrivit och anser. Läs på lite istället för att bara vräka ur dig massa trams och nonsens.
Koma fick jag från media, och ja, hon hölls nedsövd för att låt hjärnan vila, också detta enligt media. Eftersom hon lämnat IVA hålls hon sannolikt inte sövd längre och kan andas för egen maskin. Men eftersom vi inte fått något besked om att hon faktiskt har vaknat, finns anledning att tro att hon fortsatt ligger i koma. Och ja, även om du är så illa påläst och korkad att du tror att jag skulle önska något annat än att hon vaknar helt utan men, så hoppas jag verkligen att hon vaknar snart om hon inte redan gjort det, utan men.