2022-07-14, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Är det bara jag som tvivlar på att pojken verkligen är ”utvecklingsstörd”?

Tänker att detta kändes väldigt utstuderat och bestialiskt in i minsta detalj.
Känns som en psykopat ut i fingerspetsarna.

Hade faktiskt en släkting långt bak som njöt av att dra av byxorna från tjejer och flinade.
Han hade också sparkat hundar i magen och skrattat när han blev tillsagd, en riktig psykopatjävel, han är död idag tack o lov.

Därför tror jag att denna kille Ab*shi har nåt liknande..
Utvecklingsstörd, nja…
Tror att de kan ha satt killen i särskoleklass mer för att han var ett ”problembarn” och det kändes smidigast för skolan.
Men vad vet jag…

Nej,vad vet man?Flickan kan redan donerat sina organ ,fått minnesstund och blivit jordfäst.som sagt...
Citera
2022-07-14, 18:32
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Region Västerbotten meddelade efter det att flickan lagts in på NUS (Norrlands Universitetssjukhus), att några uppgifter om hennes hälsotillstånd ej skulle lämnas ut.

Det är generellt standardförfarande från sjukvården om ärendet uppbärs av en brottsutredning.
Då är det främst polis och åklagare som uttalar sig och då baserat på info från sjukvården.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Stackars tjej alltså vad hemskt Kan ju ha blivit gravid också nu pga våldtäkten?

Men ge dig, klart hon inte har. Finns minsta risk att hon skulle kunna bli det så ger sjukvården själkvart dagen efter piller som till alla våldtagna
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Polisen och rättsväsendet kan misstänka mycket, det betyder inte att det är sant. Innan utredning är klar så är det du som ljuger.

Nej, det är verkligheten som är korrekt. Att man godtar åldersfusk och liknande förändrar ingenting.

Att det ska behöva ske sådant här för att säga stopp och korrigera folks åldrar säger en hel del om situationen i Sverige på många sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Jag vet hur de gör.. De tar kamelen från Etiopien till Egypten och flyger därifrån till Sverige sen på planet river de passen i småbitar och när de landar sätter de sig utanför tullen och kör sin story och får politisk asyl. Jag vet har varit ihop med en etiopiska tjej som kom till Sverige runt 1995ish. Då finns det inga spår tillbaka till hemlandet
Det där är egentligen lätt att kolla upp om myndigheterna velat. Flygbolagen har deras uppgifter.
Citera
Medlem
Men bilden kom ut i måndags borde inte det då tyda på "nästa" måndag?
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Precis och det har redan varit måndag, försök och häng med lite nu.
Citera
2022-07-14, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Pojken är 13-år...

Och du pratar om incels??

Ta reda på vad det står för innan du slänger ur dig skit.

Jag menar inte just i detta fall. Utan det är incelsmän Med sjuk kvinnosyn man ska passa sig för. Det större risk att en kvinna våldtas och misshandlas och mördas i skogen med en sådan än en mörkhyad man.
Citera
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter

Ne bilden kom i helgen som var.
Citera
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Är inte så lång tid vi haft dessa as i landet utan snarare senaste 40 åren med en extrem ökning senaste 10 åren, afghanen som våldtog och mördade 79 åriga Ingrid i Värmland va en bra vinst för landet.

En markant stigande kurva sedan 2000 talet, där inte enbart asylsäkande räknas med, även arbetskraftinvandring för ofta okvalificerade arbeten. Efter 2015-2016 sjunker antalet med drygt 30%.

Men bristande integration beror nog inte enbart på det höga antalet under viss tidsperiod. Man införde dessförinnan reformer som var menat att förbättra för invånare (men de facto inte gjorde det för många som inte kunde se efter sig själva. Många psyksjukas tillstånd förvärrades i ofrivillig isoleringen i den egna lägenheten de eller anhöriga inte frågade efter) men kan vara kostsamma för kommuner och landsting.

Majoriteten av invandrare för ett par decennier behövde inte så mycket åtgärder. Arbetskraftsinvandringen till industrin kunde försörja sig, flyktingar var oftast på hyfsad likvärdig utbildningsnivå De fick ett bosättningslån fpå ca 25 000 rån Migrationsverketboch läste SFI som kvällskurser medan de jobbade om dagarna.
Citera
2022-07-14, 18:34
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Vänta så ska du få se.

Du tycker inte själv det är lite märkligt? Inga spår på MGM trots att han nyss nästan slaktat henne?
Citera
2022-07-14, 18:35
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Du tycker inte själv det är lite märkligt? Inga spår på MGM trots att han nyss nästan slaktat henne?
Han är ju mörkhyad vilket gör att blodstänk inte syns så bra, och han kan ha haft mörka kläder på sig.
Citera
2022-07-14, 18:35
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter

Så tolkade jag det också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in