2022-07-14, 18:25
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Pojken är 13-år...

Och du pratar om incels??

Ta reda på vad det står för innan du slänger ur dig skit.

Det är han inte alls, han misstänks till och med av det naiva rättsväsendet och polisen vara 15 år eller mer. Lögnare.
Citera
2022-07-14, 18:26
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
1. Det är skyddade uppgifter
Mycket märkligt!!! Så du nämner resultatet av studier på ett område, men underlaget till studien är konfidentiellt. Varför nämner du uppgiften överhuvudtaget om den inte är publicerad? Hur ska dessa siffror kunna tas på något som helst allvar? Inte nog med att hela underlaget ska publiceras för att vara trovärdigt utan det ska vara referentgranskat av externa granskare för att garantera kvaliteen.

Någon har alltså lagt er resurser på att genomföra en studie på detta vilket ju tar en del tid och kostar en del om det ska göras ordentligt, men sedan publicerar man inte resultaten. Som att sitta och sticka sockor och kasta. Varför har man gjort så?

Citat:
2. Bara en bråkdel av hjälpsökande polisanmäler och endast dömda och anmälda brott synd i statistiken.
OK och den siffran du nämnde är baserad på dessa? Eller är det någon annan källa till primärdata? Om det är anmälda och dömda så är det ju ungefär samma information som BRÅ använder. Hur kan din källa ha fått ett så annorlunda resultat då? Eller är det egna uppgifter ni använt?

Citat:
3. Skulle jag länka några andra siffror skulle sjuttielva personer skriva att det ändå inte stämmer, att man inte kan lita på statistiken osv
Det finns vedertagna regler för hur man gör statistiska undersökningar för att få en rättvisande bild. Om man har gjort en statistisk undersökning som följer dessa så går det inte att avfärda den. Är studien referentgranskad så står ju de tillkortakommanden som finns i artikeln och de har accepterats av de som granskat den. Så det är bara att hänvisa till att det gått igenom en proffessionel granskning.
Citera
2022-07-14, 18:26
Medlem
Är det bara jag som tvivlar på att pojken verkligen är ”utvecklingsstörd”?

Tänker att detta kändes väldigt utstuderat och bestialiskt in i minsta detalj.
Känns som en psykopat ut i fingerspetsarna.

Hade faktiskt en släkting långt bak som njöt av att dra av byxorna från tjejer och flinade.
Han hade också sparkat hundar i magen och skrattat när han blev tillsagd, en riktig psykopatjävel, han är död idag tack o lov.

Därför tror jag att denna kille Ab*shi har nåt liknande..
Utvecklingsstörd, nja…
Tror att de kan ha satt killen i särskoleklass mer för att han var ett ”problembarn” och det kändes smidigast för skolan.
Men vad vet jag…
Citera
2022-07-14, 18:27
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är han inte alls, han misstänks till och med av det naiva rättsväsendet och polisen vara 15 år eller mer. Lögnare.

Polisen och rättsväsendet kan misstänka mycket, det betyder inte att det är sant. Innan utredning är klar så är det du som ljuger.
Citera
2022-07-14, 18:29
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Vem har sagt att hudfärgen ska ge någon tröst till brottsoffer? Hur tänker ni där?

Problemet är inte hudfärgen utan att män i allmänhet särskilt incels och vidrig kvinnosyn är dom farligaste rovdjuren när det kommer till liknande brott.

Ja, Ab*shi är väl själva skolboksexemplet på en incel?

Ofrivilligt singel, ensam, kan aldrig få en flickvän, socialt inkompetent, lågbegåvad, ruskigt ful och helt jävla bäng i huvudet i största allmänhet.

Han och Anders Eklund är ju identiska nästan. Båda lågbegåvade, livsfarliga sexualbrottslingar med pedofila tendenser. Lika fula och feta är de också.
Citera
Medlem
Vänta lite, har han slagit henne sönder och samman så har han blod på sig. Punkt. Men om han då inte har det???? Antingen tittade den som hävdade det inte noga, eller så finns det en andra GM
Citera
Medlem
Stackars tjej alltså vad hemskt Kan ju ha blivit gravid också nu pga våldtäkten?
Citera
2022-07-14, 18:30
Moderator
blomvattnares avatar
Denna tråd håller sig med fascinerande många postare som inte är läskunniga nog att ta till sig det förinlagda modmeddelandet som syns ovanför textrutan där man skriver sitt eget inlägg. Där kan man bland annat läsa följande:

Inga adressuppgifter får postas för MGM och BO.

En del sådant är raderat, men om ingen bättring sker blir det fortsättningsvis inte bara raderingar av inlägg, utan även omröstningar bland moderatorkollegiet för misstänkt brott mot 1.12.

/Mod
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Tillbaka till ITALIEN där han har PUT.
Varför åkte frun med missfosterbarnen till Sverige? Anhöriganknytningen bör främst ske i Etiopien i andra hand Italien.

De ska inte vara här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Vänta lite, har han slagit henne sönder och samman så har han blod på sig. Punkt. Men om han då inte har det???? Antingen tittade den som hävdade det inte noga, eller så finns det en andra GM
Om jag hoppar på ditt huvud upprepade gånger, får jag blodstänk på mig?
Du har kollat för mycket på tecknat, kom in i verkligheten.
Citera
2022-07-14, 18:31
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud

Eller så har han stampat henne i huvudet, som det också ryktas om.

Det behöver knappast spruta blod överallt när man stampar någon i huvudet.
Citera
2022-07-14, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Är det bara jag som tvivlar på att pojken verkligen är ”utvecklingsstörd”?

Tänker att detta kändes väldigt utstuderat och bestialiskt in i minsta detalj.
Känns som en psykopat ut i fingerspetsarna.

Hade faktiskt en släkting långt bak som njöt av att dra av byxorna från tjejer och flinade.
Han hade också sparkat hundar i magen och skrattat när han blev tillsagd, en riktig psykopatjävel, han är död idag tack o lov.

Därför tror jag att denna kille Ab*shi har nåt liknande..
Utvecklingsstörd, nja…
Tror att de kan ha satt killen i särskoleklass mer för att han var ett ”problembarn” och det kändes smidigast för skolan.
Men vad vet jag…

Det funkar faktiskt inte på det sättet även om du tror det. En skola kan inte bara välja att sätta elev i särskola för att han är besvärlig. Man skickar in en ansökan om utredning sen är det helt andra personer som gör begåvningsutredningen. Det finns däremot en resursskola i Skellefteå dit man kan ansöka om att väldigt besvärliga elever som inte klara av att gå i vanlig klass ska få gå. Däremot så håller nog alla med dig om att det inte vara handlar om en lågbegåvning då lågbegåvning i sig inte alls leder till den här typen av brott utan det är nog en cocktail av störningar hos denna person
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in