Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Elin Krantz var 1 ja..
Men resten som jag kan komma på är ..
Anders Eklund- Engla Höglund
Lisa Holm - Estniska takarbetaren (minns ej hans namn)
Elin - Philip Grahn (Sexuellt våld vet jag dock inte)
Ida Johansson- Kristoffer Andersson
Kjell-Åke Johansson- Torterade hyresgäst kvinnan till döds.
Danmark -Peter Madsen Kim Wall.
Du svarade inte på min fråga. Ignorerar du min fråga med flit eller är du bara lite trög?
Dessutom så har du
fortfarande inte förstått poängen med mitt ursprungliga inlägg så jag förstår inte varför du ens nämner svenska förövare då jag aldrig har förnekat att dessa existerar.
Det går inte så bra för dig. Jag föreslår att du inte svarar på detta inlägg och går vidare nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Meiji
Tck för svar! Det är intressanta uppgifter, att
skolpersonal på MB skolan har larmat, muntligt och/eller skrftligt i minst ett par år.
Spontant ser det väl ut, som Henrik Bolin isf ljuger.
https://www.expressen.se/nyheter/sko...rde-ha-larmat/
Eller är det förenligt på något skruvat och långsökt sätt, om skolpersonal har larmat men själva skolan som institution har inte larmat typ undertecknat av rektor?

Alternativt, om skolpersonalen enbart skulle ha larmat muntligt.
Det är hur som gratis för Henrik Bolin att ljuga, socialtjänsten i Skellefteå lär inte motsäga honom.
Media inkl. SVT/SR borde fråga socialtjänsten om socialtjänsten *mottagit* några anmälningar.
Det känns som att det är mycket som är rejält på tok med hela den här historien. Du kan glömma att kulturmarxistisk media gräver djupare i det här. De står ju på samma sida.
Vi får förlita oss på alternativ media. Problemet är att alla tjocka dumsvenssons bara slår på dumburken för att ta del av nyheter.