2022-07-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
För att inte lämna DNA?? Hur sannolikt är det att MGM har sådan tankeförmåga??? Han har närmast beskrivits som debil, efterbliven.

Flera diagnoser och det dåliga temperamentet gör att besten inte är långtifrån en hund. När en hund är aggressiv och bitit ställer man inga frågor utan gör den något så tar man den till veterinären eller gör det själv.

Inte lönt att läsa in grejer som inte finns där, visar sig besten okopplad på allmän plats igen så händer det grejer.
Citera
2022-07-14, 16:00
Medlem
Svaagdrickas avatar
Svårt att släppa detta naturligtvis, mot bakgrund av gärningen. Men…nu uttalar sig både grundskoleansvarig och socialtjänstens verksamhetschef i media. De menar båda att de inte haft någon information som skulle föranlett tidigare åtgärder:

https://www.expressen.se/nyheter/sko...rde-ha-larmat/

Följdfrågor:

1. Har våldsbrottslingen försökt dra in småflickor på skoltoaletter? Ja eller nej? Om ja, gjordes tillbudsanmälningar av skolpersonal? Om inte - tjänstefel. Om ja, varför agerade inte rektor via skolchef etc?

2. Hur kan chefen för socialtjänsten hävda att man inte hade information? Våldsbrottslingen försökte ju överfalla en vuxen kvinna. Kände sociala myndigheter inte till detta? Varför i så fall?

Korten på borden nu! Någon inom media orkar väl ställa följdfrågor?
Citera
2022-07-14, 16:00
Medlem
Mindbusinesss avatar
Nu är ju våldtäkt ett normalt beteende hos många afrikaner. Så varför förvånad?
”Rape has become so prevalent one might view it as a culture: a long-standing ‘way of life’, so prestigious to the predators, but damning to the prey. Rape is the unfortunate story of many women and young girls, that displays a very abusive aspect of the African culture.”
Källa: https://inspireafrika.com/en/a-rape-culture/
Citera
2022-07-14, 16:01
Medlem
Jag önskar verkligen att den här bedårande pojken kunde få hjälp av Egas Moniz med sina agressionsproblem. Egas har visat sig kunnat hjälpa även de svåraste fallen av personer med våldsamt humör så att de blir som en svärmorsdröm (med avseende på snällhet, inte annat). Jag tycker att den här pojken och andra i samma situation ska "ha rätt till det". Det är verkligen inte rätt att undvara dem Egas framgångsrika och kärleksfulla tjänster som han till och med fått nobelpriset i medicin för. Kommer dit som en Tyson och åker hem lugna och harmoniska som Siddhartha Gautama.
Senast redigerad av Sneezof 2022-07-14 kl. 16:04.
Citera
2022-07-14, 16:04
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Tck för svar! Det är intressanta uppgifter, att skolpersonal på MB skolan har larmat, muntligt och/eller skrftligt i minst ett par år.

Spontant ser det väl ut, som Henrik Bolin isf ljuger.

Eller är det förenligt på något skruvat och långsökt sätt, om skolpersonal har larmat men själva skolan som institution har inte larmat typ undertecknat av rektor? Alternativt, om skolpersonalen enbart skulle ha larmat muntligt.

Det är hur som gratis för Henrik Bolin att ljuga, socialtjänsten i Skellefteå lär inte motsäga honom.

Media inkl. SVT/SR borde fråga socialtjänsten om socialtjänsten *mottagit* några anmälningar.

Det finns tecken på att Henrik Bolin eventuellt slingrar sig.

Inga raka ja eller nej, istället garderar han sig med sina svar. Avslöjas det att han hade fel har han åtminstone inte ljugit.
Citera
2022-07-14, 16:05
Medlem
ForumApaches avatar
När jag såg bilden på negerapan som sabbat livet för det stackars flickebarnet så såg jag direkt en nästan vuxen men lågintelligent varelse.
Fy fan för alla jävla vänsterhoror och pk imbeciller som vill ha det så här.
Citera
Medlem
Jag vill veta hur flickan mår!!! Det är ju totalt knäpptyst. Håller det på att mörkas ner. Är det meningen nu att vi ska glömma det hela?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Nu är ju våldtäkt ett normalt beteende hos många afrikaner. Så varför förvånad?
”Rape has become so prevalent one might view it as a culture: a long-standing ‘way of life’, so prestigious to the predators, but damning to the prey. Rape is the unfortunate story of many women and young girls, that displays a very abusive aspect of the African culture.”
Källa: https://inspireafrika.com/en/a-rape-culture/
Jo men det är ingenting som Egas inte kan ändra på!
Citera
2022-07-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneezof
Jag önskar verkligen att den här bedårande pojken kunde få hjälp av Egas Moniz med sina agressionsproblem. Egas har visat sig kunnat hjälpa även de svåraste fallen av personer med våldsamt humör så att de blir som en svärmorsdröm (med avseende på snällhet, inte annat). Jag tycker att den här pojken och andra i samma situation ska ha rätt till det. Det är verkligen inte rätt att undvara dem Egas framgångsrika och kärleksfulla tjänster som han till och med fått nobelpriset i medicin för.

Det enda det vidriga negersvinet borde få är ett nackskott. Oavsett utvecklingsstörning eller ålder så har djuret förbrukat sin rätt att leva.
Dessa avarter ska utrotas,se på andra djur hur dom gör med avkommor som inte är normala..
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Elin Krantz var 1 ja..

Men resten som jag kan komma på är ..

Anders Eklund- Engla Höglund
Lisa Holm - Estniska takarbetaren (minns ej hans namn)
Elin - Philip Grahn (Sexuellt våld vet jag dock inte)
Ida Johansson- Kristoffer Andersson
Kjell-Åke Johansson- Torterade hyresgäst kvinnan till döds.

Danmark -Peter Madsen Kim Wall.

Du svarade inte på min fråga. Ignorerar du min fråga med flit eller är du bara lite trög?

Dessutom så har du fortfarande inte förstått poängen med mitt ursprungliga inlägg så jag förstår inte varför du ens nämner svenska förövare då jag aldrig har förnekat att dessa existerar.

Det går inte så bra för dig. Jag föreslår att du inte svarar på detta inlägg och går vidare nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Tck för svar! Det är intressanta uppgifter, att skolpersonal på MB skolan har larmat, muntligt och/eller skrftligt i minst ett par år.

Spontant ser det väl ut, som Henrik Bolin isf ljuger.

Eller är det förenligt på något skruvat och långsökt sätt, om skolpersonal har larmat men själva skolan som institution har inte larmat typ undertecknat av rektor? Alternativt, om skolpersonalen enbart skulle ha larmat muntligt.

Det är hur som gratis för Henrik Bolin att ljuga, socialtjänsten i Skellefteå lär inte motsäga honom.

Media inkl. SVT/SR borde fråga socialtjänsten om socialtjänsten *mottagit* några anmälningar.

Det känns som att det är mycket som är rejält på tok med hela den här historien. Du kan glömma att kulturmarxistisk media gräver djupare i det här. De står ju på samma sida.

Vi får förlita oss på alternativ media. Problemet är att alla tjocka dumsvenssons bara slår på dumburken för att ta del av nyheter.
Senast redigerad av Tuor 2022-07-14 kl. 16:09.
Citera
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Jag vill veta hur flickan mår!!! Det är ju totalt knäpptyst. Håller det på att mörkas ner. Är det meningen nu att vi ska glömma det hela?
Det är alltid meningen. Och att vi ska tycka synd om NEGERJÄVELN.
Citera
2022-07-14, 16:07
Medlem
Undrar om definitionen grov våldtäkt kommer av att GM brukat våld under övergrepp eller om det automatiskt kallas grov när offret är en så ung person? Möjligen både och. ..

Hemskt det som hänt flickan men tröttsamt att tråden består av mestadels tjat om GM är svart invandrare. Ja denna gång var det så och hade han inte kommit hit hade det inte hänt men det är förutsägbart att reaktionerna blir så mycket starkare när offret är en svensk vit ung flicka och GM svart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in