2022-07-11, 23:58
Medlem
EkonomiSports avatar
Killen bör torteras långsamt till döds.
Citera
2022-07-11, 23:58
Medlem
dotslashs avatar
Kul att systemmedia skippar:

1. Våldtäkt
2. Flyktingkrisneger

Allt är som vanligt i cp-Sverige
Citera
2022-07-11, 23:59
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Vad babblar du om? Etniska svenskar begår samma sorts brott som invandrare gör. Utvisning är därför inte en mirakelmedicin mot brott, särskilt inte när det gäller unga GM med utvecklingsstörning och som därför verkar falla mellan stolarna med gällande lagstiftning.

du är förståndshandikappad. etniska svenskar startar kanske även upplopp och skadar 400 poliser? så som skedde för två månader sedan när sossarnas valboskap ballade ur i norrköping, linköping mfl städer.

gå och göm dig, du är helt bortgjord. konsultera nästa sida i trollmanualen, för whataboutism funkar dåligt
Citera
2022-07-12, 00:03
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Vad babblar du om? Etniska svenskar begår samma sorts brott som invandrare gör. Utvisning är därför inte en mirakelmedicin mot brott, särskilt inte när det gäller unga GM med utvecklingsstörning och som därför verkar falla mellan stolarna med gällande lagstiftning.

Tycker du att det vore moraliskt förkastligt att utvisa GM nu?
Är det ett "straff" som är alldeles för hårt för det brott han begått?

Om du fick välja om han skulle ha utvisats tidigare av olika skäl, eller att flickan skulle ligga nedsövd med slangar halv ihjälslagen, hade du kunnat stå för det? För det faktum att han är här är enda anledningen till att hon ligger där just nu, det förstår du väl?

Bara intressant att se hur långt du kan stå vid din princip, eftersom han mycket väl kan göra om detta mot någon annan och du ändå i framtiden inte anser att han skulle ha utvisats nu heller.
Citera
2022-07-12, 00:03
Medlem
HRTs avatar
Är det ute vad exakt han gjort? Tänker på att flickan inte kan höras tyder på att hon är nedsövd/koma/svårt chockad tom hjärnskada?

Har han knivat eller slått med något?
Killen ska visst vara en problem unge som våldfört sig på folk förut.
Som vanligt känd av polis, känd av socialen, kanske känd av psykiatrin och ingen har gjort något.
Ingen kan tänka längre framåt, utan måste reagera reaktivt.
Preventivt arbete existerar bara i Politikers senila hjärnor
Citera
2022-07-12, 00:04
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
De skulle ha gjort en orosanmälan till Socialtjänsten!!

”Tanterna” och ”gubbarna ” på skolan HAR gjort orosanmälningar till socialtjänsten!!

Vad bra då, då låg ju bollen i "rätt mål", så att säga. Hoppas att man får ta del av var, när, hur, vem som felat där!
Citera
Medlem
Citat:

Men då kan ju vi svenskar hantera vår egen skit och så får andra folk hantera sin egen skit.
Vi behöver ju inte importera mer skit bara för att det finns svenskar som är skit i Sverige.

Tvärtom behöver vi mota ut den skit som inte är svensk.

Beter man sig som skit i Sverige - då ska man ut om man inte är svensk, och man ska hanteras här i Sverige om man är svensk.

Och med svensk menar jag just svensk.

Inte en störd afrikanungdom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Hans bekanta kanske är negrer, negrer vet inte om att dom är negrer.

Haha, tack! Var det roligaste jag läst här inne på länge. Tog mig off gard i denna så sorgliga händelse. Tror nästan jag skrattade lite
Citera
Medlem
Finns det skäl att hoppas att någon/några utdelar det straff som staten knappast avser göra?
Jag har oerhört svårt att se varför allmänheten ska tolerera att detta fortgår.

Ungjäveln är ju fullständigt störd och kommer fortsätta med liknande eller värre alltid.
Faktum är att han har nog potential att bli seriemördare.
Citera
2022-07-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Är du sjukskriven får du pengar ändå, så ser inte problemet.
och återigen, hons skriver pengarna är till för att köpa nåt till ungen, inte att hon ska utomlands för att operera henne.

Nu ska jag inte måla fan på väggen men det är ju även så (om vår herre vill) att det kan komma att behövas en begravning och dom är verkligen inte gratis och verkligen ingenting som någon statlig myndighet kommer ombesörja.

I övrigt så får du inte 100% av din inkomst vid sjukskrivning utan 80% av maxbeloppet som baseras på din inkomst, cirka 50% i praktiken.
Citera
2022-07-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Du är inte frisk, du försvarar dessa Menabarn in i absurdum, inte ens efter att denna Menaunge förgripit sej och näst intill dödat denna stackars tös slutar du med ditt försvar av dem!

Du skriver om stöd, det stöd denna Menaunge borde fått är inte ett psykiskt stöd, det har han förbrukat redan!
Nej ett ekonomiskt stöd till en flygbiljett hem till Menaland är det enda stöd han borde fått och det långt innan denna händelse!

Ja det är så jävla äckligt att folk jämt försvarar dessa djur som kommer hit och våldtar och mördar, måtte föräldrarna ta lagen i egna händer för apan kommer inte få minsta lilla straff av sveriges så kallade rättsväsende.

Hur många mer ska kulturberikarna våldta och mörda innan svenska folket slår tillbaka?
Citera
2022-07-12, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Vad du vill säga är, att vänsterns politik (t.ex. invandringspolitiken) får kosta, vad den än må kosta Svensson - en halvt (eller helt) ihjälslagen flicka är inte något skäl att utvisa den brutale ynglingen, framför du.
Det var varken det jag ville säga eller någonsin har sagt. Jag tror att du behöver gå om sexan om din läsförståelse är så dålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in