2023-03-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
R4mi visste exakt vad som skulle hända någon från norra skulle dö de hade vart o kört i samma plats dagarna innan men de hittade ingen så de åkte därifrån Rami borde fått livsstid inte 14 år
Hahahahahahhahhahahahah källa? Står ingenstans att dem vart där dagarna innan, dessutom sa han själv att han brukar åka till norra för att ”flasha” och att flexa på dem att dem kan vara i norra utan att någon kan göra något mot dem…
Citera
2023-03-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjon55
Hahahahahahhahhahahahah källa? Står ingenstans att dem vart där dagarna innan, dessutom sa han själv att han brukar åka till norra för att ”flasha” och att flexa på dem att dem kan vara i norra utan att någon kan göra något mot dem…

Din dumma åsna, märks att du har 15 i IQ.

Skall r4mi säga att de varit uppe och letat efter norra barnen när han satt häktad för misstänkt för mord/medhjälp?

Det är bekräftat från ungarna i norra att de varit maskerade männ i 180s och härjat uppe vid friskväders/god/dim samt länsmans.

Att han säger att de brukar åka upp till norra för att flasha samt flexa att de ej blir attackerade är en myt.

Om länsmans ungarna får syn på dem i sina områden så kommer skott att avlossas.
Citera
2023-03-06, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haltbb22
Din dumma åsna, märks att du har 15 i IQ.

Skall r4mi säga att de varit uppe och letat efter norra barnen när han satt häktad för misstänkt för mord/medhjälp?

Det är bekräftat från ungarna i norra att de varit maskerade männ i 180s och härjat uppe vid friskväders/god/dim samt länsmans.

Att han säger att de brukar åka upp till norra för att flasha samt flexa att de ej blir attackerade är en myt.

Om länsmans ungarna får syn på dem i sina områden så kommer skott att avlossas.

Verkar som att det är du som har 15 i IQ.
Du påstår att det är bekräftat från ungarna i norra att det varit maskerade män som härjat, sedan säger du att om länsmans ungarna får syn på de i sina områden kommer skott att avlossas. Men så vitt jag sett de har inga skott avlossats från deras håll.
Citera
2023-03-06, 17:13
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Jag förstår inte vad Erelin och Patryk gjorde som e medhjälp? Tog mördarens telefon va de allt eller varför körde dem bilen till mordplatsen också. När jag läste fup hitta inga bevis mot dom

Skojar du? Deras dna fanns på mordvapnet.
Citera
2023-03-06, 17:23
Medlem
Tjejen som blev friad. Satt hon häktad fram till åtal? Tyckte de sa det på P3 Krim. Lär bli saftig skadestånd.
Citera
2023-03-06, 18:29
Medlem
Lilja4nevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Tjejen som blev friad. Satt hon häktad fram till åtal? Tyckte de sa det på P3 Krim. Lär bli saftig skadestånd.

Japp. Runt ett halvår så hon lär få sig en slant. En rolig passus är att hon berättade att hon har siktet inställt på att plugga juridik. Hon kommer ju ha en hel del praktiska erfarenheter.
Citera
2023-03-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilja4never
Japp. Runt ett halvår så hon lär få sig en slant. En rolig passus är att hon berättade att hon har siktet inställt på att plugga juridik. Hon kommer ju ha en hel del praktiska erfarenheter.

Hon verkade ha arbete också. Blir extra skadestånd pga det.
Citera
2023-03-06, 18:43
Medlem
Lilja4nevers avatar
Citat:
Hon verkade ha arbete också. Blir extra skadestånd pga det.

Inter mer än rimligt. Åtalet mot henne var ju sanslöst tunt.
Citera
2023-03-06, 18:52
Medlem
Citat:

Hon kommer inte få skadestånd då hon satt häktad av rätt anledning. I förundersökningsprotokollet kan du se att åklagaren har bockat av ett häktesprotokoll där hon har bockat av att "utredningen kan påverkas" om hon inte häktas, & inte att "det föreligger minst 2 års fängelse". Det finns olika skäl till att häktas och hennes skäl var att Utredningen kan påverkas om inte Nour häktas. Åklagaren hade inte häktat henne annars, då det från början inte fanns bevis emot henne. Så det var rätt gjort.
Citera
2023-03-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz

Bara Erelin
Citera
2023-03-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz

Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Jag förstår inte vad Erelin och Patryk gjorde som e medhjälp? Tog mördarens telefon va de allt eller varför körde dem bilen till mordplatsen också. När jag läste fup hitta inga bevis mot dom

Jag håller med dig, inga konkreta bevis...
Citera
2023-03-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3themandems
Verkar som att det är du som har 15 i IQ.
Du påstår att det är bekräftat från ungarna i norra att det varit maskerade män som härjat, sedan säger du att om länsmans ungarna får syn på de i sina områden kommer skott att avlossas. Men så vitt jag sett de har inga skott avlossats från deras håll.

Ingen var ute i torget vid tidpunkten som de körde runt i Friskis o länsmans dagarna innan de körde runt flera gånger men de såg ingen från norra just då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in