• 1
  • 2
2022-07-06, 00:54
Medlem
Min flickvän föreslog att vi ska bjuda in en extra tjej till trekant, men vi vet inte var vi ska börja leta.

Hon är inte så bra på att ragga och jag kommer inte ragga upp nån eftersom jag inte vill att hon ska bli svartsjuk.

Tinder känns som ett bra ställe men man får inte ha ett konto som par där så jag försöker klura ut en lösning på detta.

Tror ni man kan lägga upp en parbild på våra kroppar i tex badbyxor och bikini utan ansikten och utan någon profilbeskrivning. Då känns det ju ganska uppenbart för swipeare men kanske också uppenbart för admins som skulle kunna banna kontot, vilket då innebär att vi måste lösa ett nytt telefonnummer osv.

Har ni några idéer?
Citera
2022-07-06, 01:03
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldNux
Min flickvän föreslog att vi ska bjuda in en extra tjej till trekant, men vi vet inte var vi ska börja leta.

Hon är inte så bra på att ragga och jag kommer inte ragga upp nån eftersom jag inte vill att hon ska bli svartsjuk.

Tinder känns som ett bra ställe men man får inte ha ett konto som par där så jag försöker klura ut en lösning på detta.

Tror ni man kan lägga upp en parbild på våra kroppar i tex badbyxor och bikini utan ansikten och utan någon profilbeskrivning. Då känns det ju ganska uppenbart för swipeare men kanske också uppenbart för admins som skulle kunna banna kontot, vilket då innebär att vi måste lösa ett nytt telefonnummer osv.

Har ni några idéer?

Varför inte söka efter det på en sida som är till för det istället?
Citera
2022-07-06, 01:03
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:

Har ni några idéer?

Body Contact är nog en bättre idé än Tinder. 🙂
Citera
2022-07-06, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Varför inte söka efter det på en sida som är till för det istället?

Om jag får vara lite fördomsfull så vi vill undvika psykiskt sjuka nymfomaner. Det finns betydligt fräschare och yngre brudar på Tinder som har bilder osv, knullkontakt är bara fullt med svettiga snubbar och skarriga bdsm-brudar med problem..
Citera
2022-07-06, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Body Contact är nog en bättre idé än Tinder. 🙂

Hm, provade regga ett konto.
Sjukt dåligt gjort sida och man måste betala för att verifiera sitt konto.

Vill inte koppla min mail och nummer till en sida som inte ens kör https..
Citera
2022-07-06, 07:31
Medlem
nedboys avatar
Tala om det och börja sprida det och ryktet kommer att fly långa väger. Då kommer tjejerna att komma till er. Det finns en ganska stor grupp glada tjejer som är sugna på att bli genomknullade i grupp.
Citera
2022-07-06, 07:36
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Har ni några idéer?

Gör det inte så svårt, testa en bar eller vinkväll med någon i bekantskapskretsen.
Citera
2022-07-06, 08:05
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Om jag får vara lite fördomsfull så vi vill undvika psykiskt sjuka nymfomaner. Det finns betydligt fräschare och yngre brudar på Tinder som har bilder osv, knullkontakt är bara fullt med svettiga snubbar och skarriga bdsm-brudar med problem..
Är det inte bara att tacka nej till de som ni inte finner attraktiva?

Tror ni får enklare att få till det om ni träffar ett par men det kanske ni inte är intresserade av? Att hitta en ok ensam tjej är nog bra mkt svårare.
Citera
2022-07-06, 08:45
Medlem
dwgs avatar
Be henne starta ett konto och ställ i den på tjejer söker tjejer (om det går)
Annars lär hundratals kåta killar höra av sig.

Sen är det bara att söka
Citera
2022-07-06, 09:14
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:

Har ni några idéer?

Fuckbook?
Citera
2022-07-06, 14:27
Medlem
maxatdunders avatar
Det är enklare att få till en tjej till trekant än det är att få en vanlig dejt. Lägg upp bilder på er två och skriv att ni kan lämna mer uppgifter för seriösa.
Citera
2022-07-06, 14:32
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hm, provade regga ett konto.
Sjukt dåligt gjort sida och man måste betala för att verifiera sitt konto.

Vill inte koppla min mail och nummer till en sida som inte ens kör https..
Registrera er som par på hemligg.se - det finns större utbud med kvinnor/tjejer där som är intresserade av att träffa par än vad det gör på Bodycontact och hemligg.se är en seriös sida, med seriösa administratörer. Krävs ingen verifiering och är gratis, men verifiering (som jag rekommenderar) är gratis och vill man betala så får man som verifierat par 50% rabatt på årsavgiften.

Tro mig när jag säger att det fungerar att träffa båda tjejer och par från hemligg.se.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in