• 4
  • 5
2024-04-11, 15:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Det var långt ifrån sanningen, men jag antar att du är autistisk själv.
Tycker du att Mia verkar ha svårt med socialt samspel i oviljan att intressera sig för sina medmänniskor pga av avsaknad av medkänsla?
2024-04-11, 15:16
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tycker du att Mia verkar ha svårt med socialt samspel i oviljan att intressera sig för sina medmänniskor pga av avsaknad av medkänsla?
En autistisk person är inte en känslokall psykopat, det har jag heller aldrig påstått.
2024-04-11, 15:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
En autistisk person är inte en känslokall psykopat, det har jag heller aldrig påstått.
Det var inte det jag menade med avsaknad av medkänsla heller att man blir känslokall psykopat, utan jag menar att få ut mindre glädje i andra människor, detta uppvisar inte kvinnlig aspergers då Mia har barn och flatvän och minst 2 poddvänner
2024-04-11, 15:58
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Det var inte det jag menade med avsaknad av medkänsla heller att man blir känslokall psykopat, utan jag menar att få ut mindre glädje i andra människor, detta uppvisar inte kvinnlig aspergers då Mia har barn och flatvän och minst 2 poddvänner
Visst kan man ha vänner och familj fast man är autistisk.

Mia rör sig dock som en autistisk person, saknar normal mimik (försöker vara rolig, men helt uttryckslös i ansiktet) och talar på ett tonlöst sätt.
2024-04-11, 16:12
Medlem
zBr9s avatar
Citat:

Mia rör sig dock som en autistisk person, saknar normal mimik (försöker vara rolig, men helt uttryckslös i ansiktet) och talar på ett tonlöst sätt.

Grattis till ditt första möte med den Norrländska humorn.
2024-04-12, 00:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Fast det gör jag också, men är inte autist!

Jag hör ingen tonlöshet i hennes röst i podden, hon låter normal
Förövrigt så ser vi ju inte hur Mia ser ut när hon pratar i poddar
2024-04-12, 16:38
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Fast det gör jag också, men är inte autist!

Jag hör ingen tonlöshet i hennes röst i podden, hon låter normal
Förövrigt så ser vi ju inte hur Mia ser ut när hon pratar i poddar
Du har inte sett deras show?
2024-05-15, 14:22
Medlem
Jag tyckte mig se Scrolleri-Mians likbleka uppenbarelse på Bauhaus i förmiddags. Hon stod och kollade efter beslag, så kanske är det ändå hon ur trion som skall till att köpa hus. Hon hade som vanligt en stor keps neddragen över ansiktet men om hon tror att en sådan skyddar henne från blickar, tror hon fel. Kepsen gör snarare att folk vänder sig efter henne och funderar över vem hon är som inte vill visa upp sig. Något slags fula shorts hade hon också, tyvärr, eftersom hennes totalt vita ben därmed exponerades.

Var det Scrolleri-Mian jag skymtade? Det vore bra om man kunde få såna här sällsynta tilldragelser bekräftade.
2024-10-04, 17:31
Medlem
Jag skulle vilja vara kompis med Scroll-Mia. Hon verkar störtskön.
2025-08-13, 10:36
Medlem
De gjorde precis ett avsnitt om pegging, något som Mia verkar vara förtjust i. Tydligen brukar hon hota att pegga Emmas man och låta Emma titta på.

My kinda girl!
2025-08-22, 15:10
Moderator
evilhoneys avatar
Det går bra att fortsätta diskutera i Flashback Forever-tråden.
//mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in