2023-11-18, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scroll-Mia
Nej, det har du inte.

Jo, flera gånger, mest i början då den var lite bättre.
Citera
2023-11-30, 21:08
Medlem
Är Ida Gruffman syster till Scrolleri-Mian eller syster till Mians fru? Såg nåt inlägg om att den däringa storfittelisa som är tyst medlem i poddgänget skulle ha loppis med I Gruffman men har inte släktskapet klart för mig riktigt.
Citera
2023-12-01, 10:53
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Är Ida Gruffman syster till Scrolleri-Mian eller syster till Mians fru? Såg nåt inlägg om att den däringa storfittelisa som är tyst medlem i poddgänget skulle ha loppis med I Gruffman men har inte släktskapet klart för mig riktigt.

Nä hon heter ju storfitte-Kajsa?
Citera
2023-12-01, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocialtKontrakt
Nä hon heter ju storfitte-Kajsa?

Jag frågade om I Gruffman.
Citera
2023-12-01, 10:55
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:
Jag frågade om I Gruffman.

Ja hon bor ju iaf inte hos och är gift med Scrollis utan det gör en K*t*rin* * = A.

Så syrra till Scrollis antar jag.
Citera
2023-12-01, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocialtKontrakt
Ja hon bor ju iaf inte hos och är gift med Scrollis utan det gör en K*t*rin* * = A.

Så syrra till Scrollis antar jag.

Det intressanta är om det är Scrolleri-Mian eller hennes lesbiska partner som heter Gruffman respektive Cruse ursprungligen då, antar jag, de slagit ihop sina familjenamn.
Citera
2023-12-01, 18:25
Medlem
Citat:
Det intressanta är om det är Scrolleri-Mian eller hennes lesbiska partner som heter Gruffman respektive Cruse ursprungligen då, antar jag, de slagit ihop sina familjenamn.

Om du lyssnat på podden borde du veta det. Det är hennes föräldrars efternamn, som hennes fru tog när de gifte sig. Men du verkar ju inte ens lyssna på användare Scroll-Mia avseende om vad hon kallas för…
Citera
2023-12-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Om du lyssnat på podden borde du veta det. Det är hennes föräldrars efternamn, som hennes fru tog när de gifte sig. Men du verkar ju inte ens lyssna på användare Scroll-Mia avseende om vad hon kallas för…

Vilket efternamn är Mians? Cruse eller Gruffman? Eller menar du att Groffman-Crusoe helt är Mians efternamn? Hur kommer i så fall I** Gruffman utan Crusoe in i bilden som syster?
Citera
2023-12-01, 18:36
Medlem
Citat:
Vilket efternamn är Mians? Cruse eller Gruffman? Eller menar du att Groffman-Crusoe helt är Mians efternamn? Hur kommer i så fall I** Gruffman utan Crusoe in i bilden som syster?
Enligt podden så är båda efternamnen hennes. Nu minns jag inte exakt vad hon sa men tror att ett var från mamman och ett från pappan. Jag har ingen aning om vem hennes syster är och vad hon heter. Men jag vet folk som är helsyskon där en del endast använder ett av två efternamn.
Citera
2023-12-01, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Enligt podden så är båda efternamnen hennes. Nu minns jag inte exakt vad hon sa men tror att ett var från mamman och ett från pappan. Jag har ingen aning om vem hennes syster är och vad hon heter. Men jag vet folk som är helsyskon där en del endast använder ett av två efternamn.

Okej. Nu klarnar det lite. Men min ursprungliga frågeställning gällde ju att den tysta poddmedlemmen Slappfittelisa skulle anordna loppis med en I Gruffman. Kan det vara så att denne I Gruffman bara av en slump råkar ha samma efternamn som same-Mian?
Citera
2024-04-10, 13:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Hon ger i alla fall starka autism-vibbar, så det är möjligt att lebbandet bara är ett stort intresse.
Vad skulle det vara för vibbar, hennnes ykesvl enbart?

Kvinnliga autister är tillskillnad odetektbara när det kommer till förmåga till socialt samspel
Citera
2024-04-11, 14:44
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kvinnliga autister är tillskillnad odetektbara när det kommer till förmåga till socialt samspel
Det var långt ifrån sanningen, men jag antar att du är autistisk själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in