2022-07-04, 06:55
Medlem
Ngon som r insatt i detta investmentbolag? De har flera stora innehav, bl.a. ASEAN fintech group samt Icandy. Frsta innehavet r vrt 179 miljoner och det andra lika mycket ungefr.
Abelcos vrde dremot r 125 miljoner idag till kursen 0,069.

Vad r haken? r de finansierade med belning? Har frskt granska rapporter men hittar ingen sdan misstanke egentligen. Br ju vara ett klockrent case isfall. sikter ??
Citera
2023-05-06, 08:34
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilhelmT
Ngon som r insatt i detta investmentbolag? De har flera stora innehav, bl.a. ASEAN fintech group samt Icandy. Frsta innehavet r vrt 179 miljoner och det andra lika mycket ungefr.
Abelcos vrde dremot r 125 miljoner idag till kursen 0,069.

Vad r haken? r de finansierade med belning? Har frskt granska rapporter men hittar ingen sdan misstanke egentligen. Br ju vara ett klockrent case isfall. sikter ??

Jag ger aktier i bolaget och hller ven lite extra koll p icandy som jag tycker ser riktigt intressant ut.
De hller nu p att utveckla sitt Metal Genesis i samverkan med Lemon Sky men tycker fortfarande att det r otroligt lite information om spelet.
Hittar inget om nr spelet ska slppas, deras twitter r vldigt tyst (har inte konto men kollat och sista inlggen r frn nov -22) och dr borde de rassla ut information kan man tycka. Hemsidan till spelet str bara coming soon.
Det r ett AAA spel som r tnkt att lyfta hela icandy men helt tyst om skiten.

Har fljt lite p forumet hotcopper ocks men tycker inte s mycket info kommer dr heller.
Citera
2023-05-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag ger aktier i bolaget och hller ven lite extra koll p icandy som jag tycker ser riktigt intressant ut.
De hller nu p att utveckla sitt Metal Genesis i samverkan med Lemon Sky men tycker fortfarande att det r otroligt lite information om spelet.
Hittar inget om nr spelet ska slppas, deras twitter r vldigt tyst (har inte konto men kollat och sista inlggen r frn nov -22) och dr borde de rassla ut information kan man tycka. Hemsidan till spelet str bara coming soon.
Det r ett AAA spel som r tnkt att lyfta hela icandy men helt tyst om skiten.

Har fljt lite p forumet hotcopper ocks men tycker inte s mycket info kommer dr heller.
Du fr kanske skicka dina frgor till deras IR avdelning ven om bara fr att be dem kommunicera mer med aktiegarna.
Citera
2024-01-05, 15:05
Medlem
Ringhals3s avatar
Detta r ett av resfondens krninnehav, ett riktigt skitbolag med skyhg substansrabatt p grund av att de vrdetat sina innehav helt sjlva och hittat p rena gldjesiffror.

Bolaget gnar sig t en ren metaverksamhet vars brande id r att berika VD och ledningen p aktiegarnas bekostnad genom att terkommande mjlka aktiegarna p pengar via upprepade nyemissioner.

Det blir en fet sljrekomendation!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in