Citat:
Ursprungligen postat av
Tradgardsnord
Tycker bara att det blir en väldigt låg nivå. Sånna kommentarer kan man ju nästan förstå varför de sitter och skrattar och översittar-snörvlar åt i podden, för vad ska man göra med sån kritik? Då kommer ju bara ilskan mot sina läsare växa och det förbättrar ju inte bloggen?
Exempel:
Jag tycker inte heller bilderna på rumpan är superinspirerande att läsa om i bloggen, faktiskt mest irriterande då det blivit väldigt mycket kroppsfokus, men då är det ju bättre att skriva det än att skriva ”träningen verkar inte ge någon effekt, är ju tjock ändå!” ?? Så om hon har en vältränad rumpa, då är det ok att skriva om det i bloggen?
Nä är det på en sån här låg nivå det diskuteras här, då kan ni fortsätta utan mig. Tack och hej!
Fast det här är ju Flashback, ett forum där användare kan kalla sig vid nick i stil med negerknullarstryparfittslaven45 och annat ”färgstarkt” och i vissa delforum diskutera hur man blir hög på brända geléråttor och smält kokainkaffe. Det här är ett delforum för skvaller.
Reddit tror jag kan ha trådar som är ”snällare”, mer av fan-karatär, jag vet inte om Clara har nån tråd där.
Podden är betalvägg, så jag vet inte om Clara uppvisar ilska mot sina läsare där. I så fall kanske hon bör byta yrke.
Syftet med en sådan här tråd - som det påstås att Clara ändå inte läser - är väl inte att försöka få Clara att förändra/förbättra sin blogg. Det verkar finnas många åsikter om hur Clara borde sköta sitt arbete, men det är ju ändå hon själv som bestämmer över hur hon vill ha det.
Och här kan man ju då skriva av sig en del frustration om man så vill. Ibland kan detta yttra sig i kommentarer om Claras bakdel. Den hon så frikostigt visar upp på diverse bilder… 🙃
Edit: NU såg jag att användaren jag svarade precis avslutat sitt konto här, så jag skrev kanske detta i onödan. Well, that’s life…