Citat:
Ursprungligen postat av
Carli
Ja, Clara är verkligen gränslös. Och ganska besatt av sig själv. Så skämmigt med mixen av tränings/bantningstips ena veckan och en månad senare efter hon späkt sig ska hon visa upp vad ? Hon går ju aldrig ned i vikt, rumpan hänger bara lite mer. "Stark tjej".
Tänker att man inte blir (framgångsrik) bloggare om man inte är självcentrerad. Finns det någon influencer som inte är självcentrerad? Gränslösheten behövs för att nå över allt annat mediabrus.
Har vuxit upp med en pappa (född 1940) som var just det samt även hade ett enormt bekräftelsebehov. Vet att hans barndom och komplicerade förhållande till sin egen far hjälpte till här.
Han var väldigt framgångsrik i sitt område. Som barn och under min uppväxt så har jag levt under min pappas paraply känns det som. Allt handlade bara om honom. Omgivningen förstärkte detta såklart eftersom han var framgångsrik.
Jag fick även ta ansvar för hans kontroversiella åsikter i min vardag, t.o.m. i skolan blev jag ifrågasatt av lärare på grund av min pappas åsikter. Lärde mig tidigt att inte ha några åsikter alls, hjälpte dock inte.
Det är nog denna erfarenhet som gör att jag avskyr tendenser att dra in barnen i skvallertrådar som denna. (lyckas även själv med det här)