2026-06-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Nu hörni har skilsmässan hunnit ikapp på Ratsit. Nu står det inget om att de är gifta. Så nu blir det väl ett sommarbröllop? För inte kan hon väl leva i synd som sambo?

Och tänk så bra hennes bröllop kommer att sälja…
Citera
2026-06-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga

Sponsrade kläder och skor från Sezane...
Citera
2026-06-04, 14:15
Medlem
Jag tror fortfarande på förlovning på födelsedagsfesten!
Citera
2026-06-04, 15:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh

Märkligt också att Clara tycker det är så viktigt att tala om att hon umgås med barnens lärare.
Nämner hon att hon umgås med barnens lärare? Eh, lite gränslöst och inget att skryta med, tvärtom

Citat:
Kommer ge underlag för flera inlägg om hur bra hon får ihop livspusslet nuförtiden och inte behöver jobba så mycket...

Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
Sponsrade kläder och skor från Sezane...
klockrent
har inte fattat om hon är sponsrad eller om hon bara inspirerats av nån annan (som hon ser upp till) att verkligen ösa på inlägg om förträffligheten med det märket. Märkligt oavsett eftersom hon inte tjatat om nåt annan märke tidigare
Citera
2026-06-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nämner hon att hon umgås med barnens lärare? Eh, lite gränslöst och inget att skryta med, tvärtom

Kommer ge underlag för flera inlägg om hur bra hon får ihop livspusslet nuförtiden och inte behöver jobba så mycket...

klockrent
har inte fattat om hon är sponsrad eller om hon bara inspirerats av nån annan (som hon ser upp till) att verkligen ösa på inlägg om förträffligheten med det märket. Märkligt oavsett eftersom hon inte tjatat om nåt annan märke tidigare

Ja, Clara är verkligen gränslös. Och ganska besatt av sig själv. Så skämmigt med mixen av tränings/bantningstips ena veckan och en månad senare efter hon späkt sig ska hon visa upp vad ? Hon går ju aldrig ned i vikt, rumpan hänger bara lite mer. "Stark tjej".
Citera
2026-06-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon

klockrent
Tror verkligen inte Sézane skulle välja Clara som cover girl he he
Citera
2026-06-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awe48
Jag tror fortfarande på förlovning på födelsedagsfesten!

Är det inte mer säljbart dela upp det till två foto-tillfällen? Hon tycks ju inte ha så mycket spännande material nu, hon kan inte visa rumpan hela tiden, vältränad rumpa eller ej.

Underbara Claras röv kan väl inte intressera hur länge som helst…
Citera
2026-06-04, 22:09
Medlem
klockrent
[/quote]

Jo, förr var det "& Other Stories" som ofta var på tapeten! Men det var hon ju inte ensam om, kändes som att alla halvinfluencers nästan uteslutande hade plagg därifrån. Misstänkte starkt att det var smygsamarbeten hos de flesta, Clara inkluderad.
Citera
2026-06-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Ja, Clara är verkligen gränslös. Och ganska besatt av sig själv. Så skämmigt med mixen av tränings/bantningstips ena veckan och en månad senare efter hon späkt sig ska hon visa upp vad ? Hon går ju aldrig ned i vikt, rumpan hänger bara lite mer. "Stark tjej".

Tänker att man inte blir (framgångsrik) bloggare om man inte är självcentrerad. Finns det någon influencer som inte är självcentrerad? Gränslösheten behövs för att nå över allt annat mediabrus.

Har vuxit upp med en pappa (född 1940) som var just det samt även hade ett enormt bekräftelsebehov. Vet att hans barndom och komplicerade förhållande till sin egen far hjälpte till här.

Han var väldigt framgångsrik i sitt område. Som barn och under min uppväxt så har jag levt under min pappas paraply känns det som. Allt handlade bara om honom. Omgivningen förstärkte detta såklart eftersom han var framgångsrik.

Jag fick även ta ansvar för hans kontroversiella åsikter i min vardag, t.o.m. i skolan blev jag ifrågasatt av lärare på grund av min pappas åsikter. Lärde mig tidigt att inte ha några åsikter alls, hjälpte dock inte.

Det är nog denna erfarenhet som gör att jag avskyr tendenser att dra in barnen i skvallertrådar som denna. (lyckas även själv med det här)
Citera
2026-06-08, 07:45
Medlem
Citat:
Är det inte mer säljbart dela upp det till två foto-tillfällen? Hon tycks ju inte ha så mycket spännande material nu, hon kan inte visa rumpan hela tiden, vältränad rumpa eller ej.

Underbara Claras röv kan väl inte intressera hur länge som helst…

Kom att tänka på detta inlägg när jag kollade senaste uppdateringen på bloggen ("Vikten av en träningskompis").
Citera
2026-06-08, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illiad1
Kom att tänka på detta inlägg när jag kollade senaste uppdateringen på bloggen ("Vikten av en träningskompis").

Jodå, det är möjligt. Bara rumpa, inga muskler att visa tydligen 😄
Citera
2026-06-08, 10:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Håller med. Hon är inte unik med den pendlingen men de flesta ser väl mönstret med åldern och låter bli att skylta med det åtminstone. Hon är självfokuserad i grunden och det beteendet späs bara på av hennes val av sysslesättning. Taskigt att skriva kanske men är glad att hon inte har döttrar att föra vidare sin viktfixering på.

Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth
Tror verkligen inte Sézane skulle välja Clara som cover girl he he
Är inte insatt i märket men spontant känns det inte som hennes stil egentligen. Vilken kändis passar bättre i de kläderna?

Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan

Jo, förr var det "& Other Stories" som ofta var på tapeten! Men det var hon ju inte ensam om, kändes som att alla halvinfluencers nästan uteslutande hade plagg därifrån. Misstänkte starkt att det var smygsamarbeten hos de flesta, Clara inkluderad.
[/quote]

Ja, minns det nu när du skriver det! Kändes verkligen som smygreklam hos henne och andra med det märket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in