2026-09-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det ser ut som hon fastnat i något ? Kul när hon beskriver det som "a shag" (osäker på om hon vet vad uttrycket betyder eller om hon tycker det är lite spännande i medelåldern). Oavsett är det den fulaste knullruffsen i mannaminne. Det är en väldigt utglesad hockeyfrilla och den passar INGEN. Speciellt inte i karamellfärgsrött. Testar som bara hänger.
Hon har väl råttfärgat eller grått hår under färgningen, samt ganska tunt så att hon behöver klippa upp det för att få volym. Annars får hon väl tupera håret varje dag.

Jag får Anneli Rydén på 90-talet och Kristina Lugn vibbar (mest KL av färgen). Hon från GoKvälls (Umeå) ”Gör om mig” har väl salong där, Clara borde gå dit och få ordning på håret. Eller så är den färgen lätt att fixa till hemma mellan frisörbesök eller hon lajvar ”Anne på Grönkulla” i hemlighet. Jag vet inte. Ser aldrig någon som har sån där knasig färg annars.
Citera
2026-09-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkaAnka13
Hon har väl råttfärgat eller grått hår under färgningen, samt ganska tunt så att hon behöver klippa upp det för att få volym. Annars får hon väl tupera håret varje dag.

Jag får Anneli Rydén på 90-talet och Kristina Lugn vibbar (mest KL av färgen). Hon från GoKvälls (Umeå) ”Gör om mig” har väl salong där, Clara borde gå dit och få ordning på håret. Eller så är den färgen lätt att fixa till hemma mellan frisörbesök eller hon lajvar ”Anne på Grönkulla” i hemlighet. Jag vet inte. Ser aldrig någon som har sån där knasig färg annars.

Men såhär ser det ju bara ännu tunnare ut. Påminner om sånna gycklarkillar med haremsbyxor och en lång råttsvans i nacken.
Citera
2026-09-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Investerat i vad ? Tillbringare ? Tror inte Clara har några särskilda sparade medel varken till sig eller barnen. Då hade hon bränt dem för länge sedan på ett bättre boende eller iaf en uppdatering. Hon smyckar ju alltid hemmet endast på ytan. Blommor för ett par tusen varje säsong istället för att tänka långsiktigt. 150 karaffer och malätna filtar.

Hihi, tänk om hon har en massa loppisfynd på foton i bloggen men dessa prylar gömmer hon sedan snabbt undan igen när fotosessionen är över. Då plockar hon istället fram karafferna i äkta silver. Eller guld, inspiration från Trump…

Har hon inte isk-konton, pensionsspar och sånt där hon kan gömma pengarna? Medan hon låtsas att hon måste loppisfynda eftersom det är hennes image.
Citera
2026-09-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkaAnka13
😂

Som någon annan också skrev: VAD har hon gjort med pengarna under alla år? Sparat och investerat? Isf tycker jag det vore superintressant att läsa om.

Som ensamstående till flera barn är 48 000 per månad ingen jättesumma
Citera
2026-09-13, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Ensamstående? Är hon inte sambo? Samt har kapitalinkomster.
Citera
2026-09-13, 18:49
Medlem
Citat:
hur är man ensamstående till flera barn?
Och 48.000 är en jättesumma långt över vad majoritet av ensamstående kvinnor tjänar.
Citera
2026-09-13, 22:50
Medlem
Citat:

Förstår inte helt vad du menar, men 48.000 är ca 10.000 mer än vad jag tjänar varje månad.
Citera
2026-09-14, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betre
Förstår inte helt vad du menar, men 48.000 är ca 10.000 mer än vad jag tjänar varje månad.

Eller hur! 14 000 mer än min lön, jag tycker det är en hög summa
Citera
2026-09-14, 06:14
Medlem
Citat:

Rimligen så är väl huset inte så hemskt belånat heller. Ett hus i en by i Västerbotten, inköpt för +10 år sen?

Efter skilsmässan har hon ju köpt ut J förstås men sen delar väl hon och M på boendekostnaderna och nu äger hon själv hela huset.
Citera
2026-09-15, 07:29
Medlem
Haha trollnivån på senaste inlägget. Hon älskar sin frisyr, visar BH:n, har Sezane stövlar och ett gammalt nattlinne som topp. Det var lite för många inlägg på rad där hon var lite bättre klädd, dags att återta ställningarna. :P
Citera
2026-09-15, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illiad1
Haha trollnivån på senaste inlägget. Hon älskar sin frisyr, visar BH:n, har Sezane stövlar och ett gammalt nattlinne som topp. Det var lite för många inlägg på rad där hon var lite bättre klädd, dags att återta ställningarna. :P

Hundfrisyren....
Citera
2026-09-15, 08:32
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illiad1
Hon är värsta trollet av alla. Hennes beteende senaste året säger allt. Gör allt för uppmärksamhet. :gäsp: Jag håller tummarna för att det tas emot svalt härinne så att trots att hon tar i allt så hon spricker för att få igång flödet till henne så får hon inte den respons hon vill ha. Jag tänker definitiv inte titta på hennes senaste inlägg. Låter som en tröttsam upprepning av nåt jag inte får ut något av att ta del av. Så tack för din beskrivning så man kan föreställa sig utan att att ge henne klick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in