2022-07-01, 21:40
Medlem
Hej!
Jag önskar att någon med medial förmåga kan vara på vad det är jag har hemma, om det nu är något från andevärlde ens. Jag har flertalet gånger sett i ögonvrån något under mitt matbord i vardagsrummet något som jag uppfattar som en katt som rusar iväg. Jag störs inte av det mer än att jag blir lite förvånad varje gång över att jag tror det är en katt inne när jag inte har någon och det är väldigt osannolikt att en skulle ta sig in…
Jag bor i ett flerfamiljshus från 50-60-talet och har många möbler som är köpta på sevond hand och är från samma tidsperiod.

Tack på förhand! Mvh
Citera
2022-07-01, 21:45
Medlem
neuron-drones avatar
Det är en katts ande eller en som bor i din lägenhet i en annan dimension. Katter kan hoppa mellan dimensioner eftersom de är överlägsna oss. Min granne hade en sådan katt, den såg ut som grannens egen katt, så i det fallet var det nog samma katt i en annan dimension. Folk såg den först bara i ögonvrån, men sedan kunde man se rakt på den.
Citera
2022-07-01, 22:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurkernibunkern
Hej!
Jag önskar att någon med medial förmåga kan vara på vad det är jag har hemma, om det nu är något från andevärlde ens. Jag har flertalet gånger sett i ögonvrån något under mitt matbord i vardagsrummet något som jag uppfattar som en katt som rusar iväg. Jag störs inte av det mer än att jag blir lite förvånad varje gång över att jag tror det är en katt inne när jag inte har någon och det är väldigt osannolikt att en skulle ta sig in…
Jag bor i ett flerfamiljshus från 50-60-talet och har många möbler som är köpta på sevond hand och är från samma tidsperiod.

Tack på förhand! Mvh

Kan vara 🙂
Eller? Har du glasögon? 🤓
Kan vara dom som spelar dig ett spratt?
Jag kan åxå se saker i ögonvrån när jag har mina läsögon på mig
Citera
2022-07-02, 01:43
Medlem
prokaryotkungens avatar
Människans sinnen är skitdåliga medans människans hjärna är rätt vass. På det så med åldern utvecklar hjärnan filter som blockar vissa saker, hittar på andra saker efter gamla erfarenheter som den blandar med det du faktiskt ser "på riktigt".

Så du ser "nåt", kan vara något så enkelt som en ljusförändring när du vrider huvudet, i husdjurshöjd och din hjärna fyller i resten tills du tror att du sett en katt (om det är just det som finns i din hjärnas hittepådatabank).

Jag ser rätt ofta rörliga grejor i ögonvrån men när man kollar dit så finns ingenting såklart.
En gång så tyckte jag mig se en mansgestalt gå förbi i hallen och då sade jag högt "Är du där ute och spökar kan du lika gärna dammsuga samtidigt". Har inte sett just det "spöket" nåt mer så jag antar att han startade städbolag och åker nu runt till folk som vill betala för hans tjänster.

Jag lovar att detta är en bättre förklaring än att det är en demonkatt som kan vandra mellan de förmodade dimensionerna vi har runt oss.
Citera
2022-07-02, 10:04
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Hej!

Tack på förhand! Mvh

Du har råkat vara i ett mottagligt tillstånd, det är ingen fara med dig!
Vill du att ett riktigt medium vandrar runt i hemlighet och tittar efter vad det är för något åt dig?

Folk ska inte tala om mediumskap du måste hålla det en hemlighet ända tills döden och återuppståndelsens dag.
Citera
2022-07-03, 14:31
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Hej!
Tack på förhand! Mvh

Har tittat runt i ditt boende, är matbordet helt vitt ska du veta att det är ett barn som leker med dig på skoj och ingenting annat..

Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Detta är inte vetenskapsforumet så nej, vi behöver inte visa bevis. Faktiskt.

Jag har själv sett grannens spökkatt flera gånger. Och nej, har ingen psykos. Fantasi ger inte synhallucinos.

Ifall du vill ha bevis, går det att för mig personligen ge det till dig.

Citera inte för den är inte friskförklarad utan istället deprimerad psykopat som häver ur sitt illamående genom att förtrycka paranormala människor i sin djävuls tjänst.

Många människor ska du diskutera och prata med i världen, men inte djävulen i förklädnad det är en dålig ide.
Citera
2022-07-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Har tittat runt i ditt boende, är matbordet helt vitt ska du veta att det är ett barn som leker med dig på skoj och ingenting annat..

Tack för hjälpen! Har varit lugnt sen jag skrev. Oj, just det matbordet är inte vitt men har ett vitt i köket! Men skönt att få bekräftat av någon att det nog var något som hälsade på
Citera
2022-07-21, 16:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Hur kan du inte veta vilken färg matbordet har om du har tittat runt i boendet? Har du bara installerat en snål svartvit övervakningskamera hemma hos ts?
Citera
2022-07-22, 21:03
Moderator
Humbugs avatar
Ot raderat
/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem