• 1
  • 2
2022-07-01, 12:48
Medlem
quid-est-veritass avatar
Hej alla livsnjutare,
Jag gjorde en snusbeställning och fanskapet till kurir lämnade mitt paket ute i stekheta solen där den blev kvar i någon timme. Paketet var rätt varmt när jag plockade upp den.
Är leveransen pajad? Förvarar alltid i kylen och vore mycket synd om smaken/styrkan tagit ordentligt stryk på alla 20 dosor.
Citera
2022-07-01, 13:17
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quid-est-veritas
Hej alla livsnjutare,
Jag gjorde en snusbeställning och fanskapet till kurir lämnade mitt paket ute i stekheta solen där den blev kvar i någon timme. Paketet var rätt varmt när jag plockade upp den.
Är leveransen pajad? Förvarar alltid i kylen och vore mycket synd om smaken/styrkan tagit ordentligt stryk på alla 20 dosor.

Vild idé MEN ta en snus och prova?
Citera
2022-07-01, 13:20
Medlem
quid-est-veritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Vild idé MEN ta en snus och prova?
Helt galen idé!
Testat en dosa men är en nojig typ
Citera
2022-07-01, 13:21
Medlem
Citat:
Hej alla livsnjutare,

Borde inte vara någon fara, varje dosa är ju förseglad.
Citera
2022-07-01, 13:24
Medlem
Förr i tiden hällde man på vätska, vatten eller konjak, i dosan och skakade om. Om det fungerar med damsnus vet jag dock inte.
Citera
2022-07-01, 14:04
Medlem
S.O.Stolps avatar
Ja, leveransen är pajad.

Kontakta valfri kvällsblaska som genast kommer att skicka dit en sommarpraktikant för ett saftigt sommar-scoop. Var beredd på att få posera på bild med jätteledsen min och var noga med att poängtera att du "vill varna andra".
Citera
2022-07-01, 14:04
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Helt galen idé!

Vad är det du är nojig för?
Citera
2022-07-01, 14:09
Medlem
quid-est-veritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vad är det du är nojig för?
Att en dosa skulle vara okej och resten typ skit.

Men det låter som att det kommer gå bra överlag av vad jag läser i tråden, så det är en relief
Citera
Bannlyst
Citat:
Helt galen idé!
Det är kört! Snusen är varm den är kokad aromerna har tagit sig ur behållaren. Någon ska betala!!
Citera
Medlem
quid-est-veritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja, leveransen är pajad.

Kontakta valfri kvällsblaska som genast kommer att skicka dit en sommarpraktikant för ett saftigt sommar-scoop. Var beredd på att få posera på bild med jätteledsen min och var noga med att poängtera att du "vill varna andra".
Jag lovar att nämna Flashback i positiva ordalag
Citera
2022-07-01, 14:10
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Att en dosa skulle vara okej och resten typ skit.

Men det låter som att det kommer gå bra överlag av vad jag läser i tråden, så det är en relief

Så du tror det förvandlats till skit för att det legat i solen? Förstår inte alls vad du är rädd för. Köp nytt då om de är så jobbigt för dig
Citera
2022-07-01, 14:11
Medlem
Citat:
Hej alla livsnjutare,
Naturligtvis inte. Möjligen har snuset fermenterats litet extra i sina slutna förpackningar. Släng in snuset i kylskåpet, vänta ett dygn och njut sedan av ditt snus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in