• 1
  • 2
2022-06-30, 21:07
Medlem
KonstapelFyrkants avatar
Som i TS, varför tränar ni inte kampsport, då kan ni attackera dom invandrare som vill råna, misshandla eller mörda er.

Det går också att bevara sin kultur bättre, en svensk är betydligt farligare än invandrare, så varför tränar ni inte kampsport så att ni kan knocka dom som vill ta er plats? =)

Frågeställning: Går det att bevara ens land/kultur om man tränar kampsport som svensk?
Citera
2022-06-30, 21:08
Medlem
Fettsugnings avatar
Många av oss är jägare. När den dagen kommer har svartskallarna ingen chans.
Citera
2022-06-30, 21:09
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelFyrkant
Som i TS, varför tränar ni inte kampsport, då kan ni attackera dom invandrare som vill råna, misshandla eller mörda er.

Det går också att bevara sin kultur bättre, en svensk är betydligt farligare än invandrare, så varför tränar ni inte kampsport så att ni kan knocka dom som vill ta er plats? =)

Frågeställning: Går det att bevara ens land/kultur om man tränar kampsport som svensk?
Det hjälper inte att träna någon kampsport, dom skjuter folk nu för tiden
Citera
2022-06-30, 21:09
Medlem
Ghastens avatar
Ja helt klart vore det bra men när vi läser så är det aldrig 1 utan ett gäng som kommer. Spelar ingen roll då om man kan slåss.
Citera
2022-06-30, 21:13
Medlem
KonstapelFyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Ja helt klart vore det bra men när vi läser så är det aldrig 1 utan ett gäng som kommer. Spelar ingen roll då om man kan slåss.

Därför skall ni svenskar vara flera mot en, som vissa invandrare ändå är.

https://www.youtube.com/watch?v=yO7TmZAEiLc

Där är två svenskar mot en, invandraren kallar dom fegisar Svenskar ni bör värna om ert fina land. Afs gör framsteg också.

Lite träning av Taekwondo eller Karate gynnar en, vissa tror det kostar mycket men det är värt pengarna, bär invandraren kniv kan ni döda dom ändå.
Senast redigerad av KonstapelFyrkant 2022-06-30 kl. 21:15.
Citera
2022-06-30, 21:16
Medlem
Det är allt du vill konstatera med dina trådar, att Sverige är bla bla bla på ett infantilt och uppkäftigt sätt.
Vad ska diskuteras ens?
Tråden har ingen substans jag tänker inte trycka på din länk, därför papperskorgen.
Citera
2022-06-30, 21:19
Medlem
KonstapelFyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Det är allt du vill konstatera med dina trådar, att Sverige är bla bla bla på ett infantilt och uppkäftigt sätt.
Vad ska diskuteras ens?
Tråden har ingen substans jag tänker inte trycka på din länk, därför papperskorgen.

Sverige är ett fint land, vissa vill bevara det svensk och fint, det jag länkar till är ett av Alternativ För Sveriges filmklipp, det är en blatte som försöker attackera dom, dom skötte det bra ändå.

Mina trådar gynnar ändå Sverige, jag ser inte problemet.
Citera
2022-06-30, 21:23
Medlem
Citat:
Sverige är ett fint land, vissa vill bevara det svensk och fint, det jag länkar till är ett av Alternativ För Sveriges filmklipp, det är en blatte som försöker attackera dom, dom skötte det bra ändå.

Mina trådar gynnar ändå Sverige, jag ser inte problemet.
Dina trådar vidrör ingenting av substans.
Du säger att Svenskar ska ut och streetfighta invandrare?
Det är inte bra, då kommer Konstapel Tryffel och konstapel Nöffnöff.
Citera
2022-06-30, 21:28
Medlem
Citat:

Invandrare som rånar går gärna på lätta byten; rycka en väska från en gammal försvarslös tant, ta en mobil från småbarn eller en gåsjacka från någon bortskämd fjunig fjortis som med alla svarta bälten i världen inte kan åstadkomma så mycket skada innan han blir nerhuggen eller nerslagen utav Mohammed och hans gäng på 5 pers. Att springa är din enda chans i ett sånt läge men risken är stor att någon utav dessa fem herrar är snäppet snabbare.

I övrigt håller jag med dig, att träna kampsport är någonting som bygger karaktär och disciplin som smittar av sig på annat och är någonting som alla föräldrar borde pracka på sina barn, speciellt döttrarna.
Citera
2022-06-30, 21:28
Medlem
KonstapelFyrkants avatar
Citat:
Dina trådar vidrör ingenting av substans.
Du säger att Svenskar ska ut och streetfighta invandrare?
Det är inte bra, då kommer Konstapel Tryffel och konstapel Nöffnöff.

Läs vissa av mina trådar, dom handlar om att bevara svensk kultur.

Inte att ge sig på invandrare.
Citera
2022-06-30, 21:32
Medlem
Citat:
Läs vissa av mina trådar, dom handlar om att bevara svensk kultur.

Inte att ge sig på invandrare.
Hur ska man göra det då?
Citera
2022-06-30, 21:33
Medlem
KonstapelFyrkants avatar
Citat:
Hur ska man göra det då?

Det jag undrar också, bevara svensk kultur kommer bäst från politikernas håll då dom styr över Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in