2022-06-30, 01:24
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicate me
Hur många invandrare som driver företag och jobbar i Sverige idag kommer vilja fortsätta att bidra med något när de ändå kommer kastas ut till slut?

Hur många arbetar och försörjer sig själva med hederliga arbeten bortom offentlig sektor resp hur många blir på ett eller annat sätt försörjda av staten eller via kriminell verksamhet?

Återvandring av individer från länder med lågt HDI (läs låg IQ) kommer alltid vara lönsamt.
Citera
2022-06-30, 01:39
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Hur många arbetar och försörjer sig själva med hederliga arbeten bortom offentlig sektor resp hur många blir på ett eller annat sätt försörjda av staten eller via kriminell verksamhet?

Återvandring av individer från länder med lågt HDI (läs låg IQ) kommer alltid vara lönsamt.

Who cares om de icke-vita har hederliga arbeten eller hög eller låg IQ, det viktiga är att vi vita ändrar den demografiska utvecklingen som vi ser så att vi inte hamnar i minoritet i vårt eget hemland. Det går emot våra intressen. Och när vi väl försöker föra återvandringen så kan vi lika gärna göra det på ett hållbart och långsiktigt sätt där de icke-vita får ha de bra i sina hemländer.
Citera
2022-06-30, 01:50
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Who cares om de icke-vita har hederliga arbeten eller hög eller låg IQ, det viktiga är att vi vita ändrar den demografiska utvecklingen som vi ser så att vi inte hamnar i minoritet i vårt eget hemland. Det går emot våra intressen. Och när vi väl försöker föra återvandringen så kan vi lika gärna göra det på ett hållbart och långsiktigt sätt där de icke-vita får ha de bra i sina hemländer.

HDI, dvs Human Development Index har en enorm betydelse för ett lands utveckling.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_Development_Index

Det är betydligt bättre att vi ger låg HDI individer resurser att snabba upp deras utveckling i deras egen miljö istället för att försöka integrera dem i ett samhälle där de inte förmår att konkurrera på lika villkor.
Citera
2022-06-30, 02:19
Medlem
991ESSs avatar
Jag tycker man ska göra det till en positiv händelse. Staten "bjuder" på en semester till hemlandet, sedan spärrar passet. Kostnaden får landsförrädarna Reinfeldt och Fittnyllet Löfven stå för.
Citera
2022-06-30, 03:19
Medlem
Enkelt

Placera dem på stora lastfartyg skeppa tillbaka dem. Billigt enkelt effektivt.
Citera
2022-06-30, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicate me
Hur många invandrare som driver företag och jobbar i Sverige idag kommer vilja fortsätta att bidra med något när de ändå kommer kastas ut till slut?

De borde aldrig kommit in. Deras företag är bluff fusk mygel dessutom anställer de inga svenskar bara andra blattar. I alla fall de flesta blatteföretag fungerar så
Citera
2022-06-30, 04:37
Avstängd
Steg 1: Totalstopp för invandring till Sverige - ett land som är mer eller mindre totalhavererat av massinvandring.

Steg 2: Den första återvandringsvågen kommer givetvis att utgöras av grovt kriminella utlänningar och illegala utlänningar.
Självklart kommer de att sprattla emot på otrevliga sätt.

Steg 3: Den andra återvandringsvågen kommer att utgöras av grovt kriminella "svenska medborgare" och kroniska bidragstagande "svenska medborgare". Återkallade flingpaketsmedborgarskap.

Steg 4: Klanåtervandring. Återkallade flingpaketsmedborgarskap. Så mysigt för klanfolket att få återförenas i sina hemländer.

Steg 5: Ett mycket bättre Sverige.
Citera
2022-06-30, 06:06
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Gamgee
Genomtänkta tankar.

Jag vill bara lyfta på hatten. Du gjorde något så sällsynt som att formulera något fräscht och konstruktivt i detta underforum.
Citera
2022-06-30, 07:40
Medlem
Belters avatar
Citat:
Så felstavningar var det enda du kunde komma med som kritik till denna mans genomtänkta förslag om återvandring?

Okej shoot:
Vilka ord är felstavade i TS text är det du syftar på?
Att påpeka att jag hittade ett ord som var felstavat gjorde att jag genom det kunde kunde förkasta teorin fullständigt eftersom den är absurd. Minst sagt. Men nu älskar du den så det säger mera om dig än något annat jag kan säga om teorin så, glöm det bara.
Citera
2022-06-30, 09:07
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Att påpeka att jag hittade ett ord som var felstavat gjorde att jag genom det kunde kunde förkasta teorin fullständigt eftersom den är absurd. Minst sagt. Men nu älskar du den så det säger mera om dig än något annat jag kan säga om teorin så, glöm det bara.

Jag har förstått att du förkastade teorin och tyckte att den var absurd, det var därför du började hacka på felstavningar istället. Men vad är det i teorin som du inte gillar? Förklara det för oss andra så att vi kan ta del av din kritik.
Citera
2022-06-30, 09:09
Medlem
Det är bättre att låta sverigedemokrater och kristdemokrater lämna. Man kan till och med efterskänka deras skulder till staten för vård, barnomsorg och utbildning, bara de drar.
Citera
2022-06-30, 09:12
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Genialt. Bästa presentation om återvandring som jag någonsin sett någon presentera.

Min fråga är: Om det hypotetiskt sett hade varit så att majoriteten av icke-vita vill stanna i västvärlden ändå, vad ska man göra då för att nå målet att ändra den demografiska utvecklingen?

Återvandring måste sannolikt drivas med både morötter och piskor. Man kan väl anta att det kommer bli minst lika många oskyldiga offer för massåtervandringen som massinvandringen. Men det går inte att undvika. Ingen vill städa efter ett fylleslag men någon måste lik förbannat göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in